Dzisiaj jest 17 lis 2024, 8:45



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2013, 9:19 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Miałem, a w zasadzie mam taki sam problem w Aeroxie, tylko u mnie nie gaśnie, i robi to sobie kiedy chce, zazwyczaj gdy wjadę w dużą dziurę, daje gaz jest - buu, buu, po chwili 2-5 sec jedzie normalnie, zaraz znowu -buuuu, i potem jakby gasł, ale zaraz jedzie i nie gaśnie.


Twój przypadek opisuje mój w 100 % gdy jeżdzę po deszczu, wtedy mam identycznie.

Mam Aeroxa, i bardzo podobny setup do Twojego.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2013, 9:19 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
kup nowy króciec i złóż go szczelnie. gaźnik wydmuchaj dokładnie sprężarką i musi chodzić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2013, 10:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
A jaki masz filtr powietrza ? Skoro zmieniales wydech, gaźnik to nalezalo by jakis filtr paliwa lepszy zalozyc. Nie wiem czy chodzi o taki efekt jak jest przy odcieciu powietrza. ale mysle ze tak. Przy standardowym filtrze skuter może się dusić bo dostaje na początku dobrą dawke paliwa a na pełnym gazie juz nie dostaje odpowiedniej dawko bo ma za mało powietrza i mu odcina gaz. Spróbuj jeszcze wyregulować gaźnik. to że Ci trzyma odpowiednie obrotu na postoju to nie znaczy że gazior masz wyregulowany;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2013, 10:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2008, 17:40
Posty: 53
Lokalizacja: Przasnysz
Pojazd:
Mrozu17 pisze:
Miałem, a w zasadzie mam taki sam problem w Aeroxie, tylko u mnie nie gaśnie, i robi to sobie kiedy chce, zazwyczaj gdy wjadę w dużą dziurę, daje gaz jest - buu, buu, po chwili 2-5 sec jedzie normalnie, zaraz znowu -buuuu, i potem jakby gasł, ale zaraz jedzie i nie gaśnie.

@
Tak jak koledze napisałem, wyreguluj gazior. Jestem pewien na 98% że chodzi o to. Jak możecie to pogrzebcie i zdajcie relacje. postaram się pomóc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2013, 12:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
@UP : Nawet po regulacji gaźnika było tak samo, regulował mi go kolega z serwisu Yamahy.

Pogrzebałem i chyba znalazłem przyczynę, motor dostał ża dużo po dupie i pękła uszczelka pod głowicą, mam LC.

Zamówiłem nową i czekam, może by ją uszczelnić jakimś silikonem czy coś?
Motor przed pęknięciem uszczelki palił ok 5-6litrów/100, po tym jak pękła zaczął palić 3,5 około, a to sekret tajemniczej mieszkanki płyn chłodniczy+benzyna+castrol xD.

Dziwne jest to że sylikon który rzekomo miał wytrzymać 500 stopni C, stopił się ;o

Jak radzicie to złożyć, sylikon czy coś, czy nic? Muszę wyczyścić też chłodnicę, bo zapycha i wywala płyn na podłogę.

AEROX LC 2004.


Ostatnio zmieniony 30 maja 2013, 12:25 przez Mrozu17, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 maja 2013, 9:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 20:46
Posty: 120
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd: Yamaha Aerox
zatarty, albo tlok spuchniety.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 13:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012, 6:53
Posty: 119
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Ref + filmik, może Wam to ułatwi analizę problemu :P

-->Filmik<--




_________________

astek23 pisze:
jak skrócić błotnik w aprili sr, jakie nażędzia będą mi potrzevne

manieqqq pisze:
klucz 69 koniecznie oczkowy piła spalinowa i oczywiście młotek


Ostatnio zmieniony 13 cze 2013, 13:26 przez xNoName92, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 21:12 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 9:10
Posty: 54
Pojazd:
mi to wygląda na przytarcie cylka .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 21:19 
*

Rejestracja: 09 cze 2010, 9:10
Posty: 54
Pojazd:
Perzanek pisze:
zatarty, albo tlok spuchniety.


zatarty by nie odpalał , a ten nawet jedzie .

ale możliwe ze to juz ostatnie kilometry Twojego cylindra. sprawdź go .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 22:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
miałem podobnie, i miałem krzywą głowicę. wywala Ci gdzieś płyn chłodniczy?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2013, 22:44 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Mrozu17, Żadnego silikonu, Uszczelka sama w sobie ma spełniach role uszczelniacza, silikon tylko skróci jej zywotnosc.
xNoName92, Jak jest zimny przez pewien czas chodzi normalnie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 17:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012, 6:53
Posty: 119
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Mrozu17, Nie, to jest AC.

seba7011, Tak odpalam go, przez chwile chodzi normalnie. Gdy jadę to po 100-250 metrach dzieje się to co na filmiku.

Tak poza tym przypomniałem sobie coś, a dokładniej: jechałem raz +-6km na full manetce i wtedy się stało to co na filmiku, gdy chciałem go odpalić to załapał na chwilę i zgasł. Potem odczekałem coś około 5-10 minut odpalił normalnie i pojechałem. Po tej sytuacji za jakieś 100-200km(nie pamiętam dokładnie) zaczęło się to "coś" dziać regularnie i trwa do dziś ;< Nie wiem co robić :/ Już prawie wakacje, chciałbym pojeździć :roll:




_________________

astek23 pisze:
jak skrócić błotnik w aprili sr, jakie nażędzia będą mi potrzevne

manieqqq pisze:
klucz 69 koniecznie oczkowy piła spalinowa i oczywiście młotek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 19:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
Cylinder masz oryginał i tłok?
Możliwe ze łapie gdzies lewego powietrza. Podaj jeszcze konfiguracje gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 cze 2013, 20:04 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
Miałem to samo w Sr wymieniłem króciec i filtr wszystko szczelnie złożyłem i jest ok...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 sie 2013, 15:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2012, 6:53
Posty: 119
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
Mały ref. Może się komuś przyda :) Trochę po kombinowałem i znalazłem przyczynę. Teraz tak sobie czytam ten temat od początku, że przytarty cylek, lewe powietrze itp. Heh :mrgreen: przyczyną okazał się filtr paliwa który był zapchany i nie przepuszczał dobrze paliwa. Mimo, że problem rozwiązałem sam dziękuję wszystkim za chęć pomocy i pomysły :)




_________________

astek23 pisze:
jak skrócić błotnik w aprili sr, jakie nażędzia będą mi potrzevne

manieqqq pisze:
klucz 69 koniecznie oczkowy piła spalinowa i oczywiście młotek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy