Dzisiaj jest 08 lis 2024, 15:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2013, 12:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Witam . Mam problem ponieważ moja Derbi kopci . Czy to normalne ? . Może za bogata mieszanka ? Jeśli jade w sloncu to obejrze się do tylu nie widać . Ale jeśli wjade w cień i spojrze to tylu to widać ten siwy dym taki . U kolegi w srce jest to samo . Może to od tej pogody ? Ręce opadają . Prosze o pomoc .




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 12:56 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
rEDIONs, ale przecież GPR to 2t, jak masz bardzo bogatą mieszankę w olej to będzie jak w mojej byłej sendzie jak spokojnie to dymiła trochę ale jak jej dałem w palnik to od razu siwo za mną że tablicy widać nie było.




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 13:02 
*

Rejestracja: 22 lut 2011, 15:30
Posty: 40
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski
Pojazd:
Kolega też ma GPRke.. i kopci jak dzika.. nie martw się to normalne przy 2T :D




_________________

Zajrzyj do Furii :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=355338




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 13:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Zależy też jaki olej lejesz i jak masz naciągniętą linkę przy pompce.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 13:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Olej leje Valvoline 2 T full syntetyk . I nie daje właśnie bardzo w palnik jade sobie tak mniej wiecej 6 tys obrotów aa jak nie raz spojrze za siebie lub nawet w lusterko to nie raz tak siiwo że ho ho . Tak chyba nie powinno być..




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 14:00 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
czyli mieszanka jest za bogata w olej, przy pompce oleju powinna być regulacja




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 14:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Sprobuje . Aa może to simering od skrzyni tzn olej łapie i spala ? Ten płyn do skrzyni czy jak tam to się nazywa . ?




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 19:07 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
rEDIONs, ale to pojazd 2t, jak chcesz zmniejsz dawkę oleju ale jak za mocno to zrobisz może dostać za mało oleju i się zatrze. Ja np nie ufam dozownikom, senda była zaufana bo od kolegi ale później miałem piaggio to szło z dozownika a ja jednak to wywaliłem i robiłem samemu i w maladze to samo nigdy na dozowniku nie jeździłem. Nie jestem ich zwolennikiem ponieważ zatarłem kiedyś quartza bo wężyk spadł i od tamtej pory każdy out




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 19:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
Jak w chłodniejsze dni mniej/w ogóle nie kopciła, to nie masz się o co martwić. Wraz ze zmianą temperatury, zmienia się gęstość powietrza, a to wpływa na skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jeśli źle piszę, to proszę mnie poprawić. Jeśli nie pluje nadmiernie olejem z wydechu, to nie grzeb nic przy dozowniku.


Ostatnio zmieniony 20 cze 2013, 19:34 przez Street, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:11 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Skoro jesteśmy w temacie dozownika to mam jedno pytanie. Będę do siebie wrzucał 70cc i nie chce mi się robić mieszanki tylko zostawię sobie dozownik. I teraz mam problem. Nie wiem ile podkręcić linkę przy dozowniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
W tym wyżej nie pomogę . Pluć nie pluje . Raz na jakies 150 km wytre troche olej z koncowki .




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2011, 15:34
Posty: 7
Pojazd:
No to pewnie trochę za duża dysza na takie upały jak ostatnio (o ile przy niższych temperaturach mniej kopcił). Dla pewności możesz kontrolować ilość oleju w skrzyni przez jakiś czas, ale myślę, że w przypadku "ciągnięcia" oleju ze skrzyni, to sporo by pluł z wydechu. W miarę możliwości zwracaj uwagę na temperaturę, jeśli się zwiększy, a z wydechu będzie co raz więcej dymić, to wtedy trzeba sprawdzić uszczelkę pod głowicą. Raczej nie masz się co martwić, miej oko na te sprawy przez jakiś czas, to będziesz pewny, że na 100% nic wielkiego się nie dzieje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 10:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 cze 2012, 17:22
Posty: 105
Pojazd:
Ok dzięki za rady . Temperatury nie ma tzn kontrolka się nie świeciła ani razu więc chyba jest ok . Aa no i dodam jeszcze że skrzynia ładnie pracuje . Więc chyba tego płynu nie ubywa . Właśnie zastanawiam sie nad uszczelka pod głowica...ale narazie jeżdzę jak bedzie coś sie działo,bede was Panowie informował :D




_________________

Sr'ka sprzedana ;c .


Ostatnio zmieniony 21 cze 2013, 10:12 przez rEDIONs, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy