Dzisiaj jest 23 lis 2024, 1:06



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2013, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Refresh


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 14:32 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
12 jest ok. też mam tyle.
Może masz progi na wariatorze i stąd ten problem
ślizgi w dobrym stanie ?
jeżeli to nic nie dalo to sprawdź pasek, a jeżeli pasek jest ok to znaczy że coś z cylindrem bo co tu więcej może być oO ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 16:05 
*

Rejestracja: 20 cze 2013, 18:23
Posty: 7
Lokalizacja: Woj. Podlaskie
Pojazd:
Witam . mam taki problem i prosze o pomoc w regulacji prosze pisac co i jak jakie czescie .
. Posiadam skuter Derbi Atlantis z 2003 roku z silnikiem Piaggio/Gilera , czesci jakie w nim siedza to;
wydech laser x pro wariator polini speed control rolki 5g, sprężyna biała malossi , gaźnik dellorto 17,5 dysza 56. silnik nie posiada raczej zadnych blokad. A teraz przejdzmy do rzeczy skuter nie chce jechac nie ma mocy :( żeby jechal musiałem zwiększyć obroty na maxa oraz wkręcic srubke od powietrza do konca i na iglicy przestawic spalanie na jak najwieksza i jest tak odpalam mam problemy czasami z odpaleniem poniewaz ma malo powietrza:/. Jak odpalke chwile czekam i jazda daje manetke na maxa i czekam skuter łapnie obrotwo troche i ruszy jest tak ze ma moc ciagnie od dolu rowno i mocno lecz za chwile nie ma mocy i jedzie te 40-50 ze zgorka troche lepiej.:((wsadzilem dysze 65 i bylo jeszcze gorzej. Proszę pomóżcie co mam zmienic jakie czesci co i jak Błagam. Pozdrawiam




_________________

DerbY




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 17:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
Derbi9503, jeżeli nie masz żadnych nieszczelności ( filtr, gumy króćca, simeringi) to proponuję włożyć tą dysz 65 albo nawet 70 ( ja mam podobny setup i jeżdżę na 72)
iglicą zacznij od 2 ząbka od góry
śrubka mieszanki wykręć o 1,5 obrotu i później odkręcaj lub dokręcaj
polecam poradnik o regulacji gaźnika bo nie chce mi się tego opisywać.
po regulacji gaźnika wyreguluj napęd bo wydaje mi się że sprężyna może być za miękka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 17:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Scratch właśnie z cylkiem na pewno nic nie jest bo skoro ładnie obroty kręci to co może być z nim nie tak i jeszcze jak sprawdzałem to kompresja ok 10-11bar.. wiec ok..
Ale martwi mnie czego to może być wina..
Tzn. napędu ale co ja mu mogę zrobić, żeby coś zareagował??
Tak po tym jak nie zareagował za bardzo na stage6 medium to sobie myślę, że może sprzęgło ale kurcze przecież ono jest nowe, wykładziny prawie niezużyte więc już nie rozumiem.. :/
A może wykładziny są za grube i nie łapie dobrze dzwona?
Czy to możliwe, że tak się dzieje i przez to vmax się zmniejsza?
Bo słyszałem, że niektórzy jakieś problemy mieli ze sprzęgłem ale głównym ubytkiem to był start a nie vmax.. :///
HELP!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 17:09 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
sprzęgło i dzwon jeżeli masz na d.107 lub 110 to nie może być tego wina w życiu. na moje to pasek Ci się rozciągnął i tyle,, nie ma mocy po prostu dlatego, kup pasek tylko zwykły a nie kevlarowy..

co do sprzęgła to chyba że coś jest z korektorem to może coś tam się dziać, chociaż w to wątpię bo wtedy raczej by trzęsło a nie były takie objawy jakie masz,
jeżeli gaźnik jest dobrze wyregulowany na pewno, dysza dobra to pozostaje pasek i to bym w tym momencie wymienił.
pali Ci dobrze ?


Ostatnio zmieniony 21 cze 2013, 17:10 przez Scratch, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2013, 19:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Co do palenia to Ci chodzi, że czy za pierwszym razem odpala czy spalanie?
Jeśli o spalanie to nie sprawdzałem ale tak mniej więcej po wskazówce to dosc umiarkowanie ubywa.
A co do odpalania to musze podnieść mu wolne obroty ale co ciekawe na centralce seryjnej i 7gram rolach lepiej pali na zimno niz na rolach 6.5gram.
Na zimno jak odpalam to troche obroty skaczą przez ssanie i albo od razu gaśnie albo jak dodam manetką gazu to przymuli go i albo zgasnie albo sie unormuje i pozniej jak gazuje to jest ok.
Co zrobić aby na zimno fajnie palił? Bo ssanie mam automatyczne :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 7:10 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sie 2010, 17:04
Posty: 1600
Lokalizacja: z Biedronki
Pojazd:
wyreguluj gaźnik, niby zdjęcia nie pokazywały te ostatnie żeby była zła mieszanka, ale wiadomo że ze zdjęć się tego nie da do konca ocenić.
wyreguluj mieszankę.
I sprawdziłbym ten pasek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2013, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2011, 22:16
Posty: 194
Lokalizacja: okolice Płocka
Pojazd: Honda NSR 125
Ok postaram się sprawdzić może od kogoś innego pasek bo jak ogólnie wezmę do ręki ten pasek to on nie jest jakby taki okrągły tylko tylko wydłużony w jedną stronę (to tylko takie moje przypuszczenie), ale znowu jak mam seryjny pasek to jakoś tak samo jedzie a on normalniej wygląda.
Sprawdzę to ale kurczę nie wiem co z tym gaźnikiem bo jak go rozgrzeje i ustawiam mieszanke by jak najwyższe obroty były to taka jaka jest, jest najlepsza jedynie na zimno odpali zwykle za 1/2/3 razem ale pozniej obrotow dostaje i jakby go zalewalo czy cos gasnie i odpalam za 6-8 razem to jest ok.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy