Dzisiaj jest 29 lis 2024, 23:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 cze 2013, 22:17 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Witam, a więc tak.. Pozdejmowałem wszystkie blokady ( miałem na module, w filtrze oraz zawirowacz spalin), jednakże skuter jechał tylko 60km/h, więc założyłem wario wm co podniosło prędkość do 70 po doooobrym rozbujaniu, jeszcze mało bo rzadko kiedy jechał te 70 więc postanowiłem wymienić cylinder oraz głowicę na 72 lecz również nic to nie dało na prędkości maksymalnej, i tu pytanie do was co jeszcze mogę zrobić by poleciał więcej ? Niektórzy piszą że pozdejmują same blokady i skuter idzie im 80, mój niestety od 50/55 ledwo idzie do tych 65/70.

PS: dodam że nawet próbowałem skracać tulejkę wariatora lecz też nie dało to żadnych efektów..


Ostatnio zmieniony 22 cze 2013, 22:19 przez Adri@n, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 7:54 
*

Rejestracja: 10 lut 2012, 20:50
Posty: 83
Lokalizacja: Pajęczno
Pojazd:
Też mialem ten problem zmieniłem cylinder na większy a prędkość się nie zmieniła do czasu jak pękł mi pasek. Po założeniu nowego paska lepiej się wkręcał i miał większy v-max , widocznie stary pasek był już zmęczony. Może gdy wymienisz pasek będzie jak u mnie :wink: Pozdro.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 cze 2013, 18:48 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Podstawa to dobrej klasy cylinder , dobrze zregenerowana głowica (najważniejszy element w tego typu silniku "!!" ) ,regulacja napędu oraz gaźnika.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 23 cze 2013, 18:49 przez Mattrack, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2013, 16:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2011, 17:39
Posty: 437
Lokalizacja: Ostróda
Pojazd:
Cylinder kup jakiś 90 cc większą głowice i zobacz na przełożenia :) czy nie masz blokowanych




_________________

Lepiej do przodu iść , niż do Tyłu biec.

:twisted: :cool: :twisted: :cool: :twisted:

Sprzedam dużo części 4t 139 qmb ! ! !
Sprzedam rame zipp astec z papierami tanio !
cena 50 zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 20:46 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
daniel010, Kupiłem nowy pasek lecz polepszył on tylko przyspieszenie.

Czekam na dalsze propozycje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 lip 2013, 22:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Cylinder 72cc nie powiększa vmaxu , co nie zmienia faktu ,ze powinien leciec 70-75.

Sprawdź czy masz zjechane rolki .
Gaźnik regulowales?
Daj Stożek i dyszę 90 i zobacz jak poleci.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 21:42 
*

Rejestracja: 13 wrz 2012, 9:56
Posty: 31
Pojazd:
Rolki ok, dzisiaj jeszcze założyłem inne wario.
Gaźnik wyregulowany, stożek według mnie wiele nie da.. Ale spróbować mogę (dysze mam 80, 85 i 95 to dam 95 do stożka)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy