Dzisiaj jest 15 lis 2024, 6:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2013, 17:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Witam, może Wy mi powiecie dlaczego mój keeway zatarł już trzeci cylinder? Oryginalny, WM Motor 50cc i nie dawno streetrace'ra 70cc - wszystkie zatarcia się działy podczas gdy jechałem na full menacie przez około 1,5km - olej sam dozuje. Wał seryjny, nalatane ok 5000 km.
Czy to może być przez wał?

Nie chce znów streta zatrzeć po szlifie xD




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2012, 10:32
Posty: 1409
Lokalizacja: Pruszków
Pojazd:
Przy streetrace miałeś dozownik zamiast samemu mieszanki? :roll: Wywal ten dozownik, rób sam mieszanke..




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:11 
***

Rejestracja: 15 kwie 2013, 14:59
Posty: 805
Pojazd: swap P/G
A zawsze zatarcia sa w tym samym miejscu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
przy streecie już sam robiłem mieszanke, zatarcia przeważnie w czterech miejscach są... górne boki i dolne boki xD nie wiem czy to zrozumiecie ;)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:35 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
To tak jakby tłok puchł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:47 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
a jaki masz wydech???




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Słodki-Skc, tak włośnie tłok puchnie za każdym razem i przyciera cylek za każdym razem tak się stało... ale pytanie, dlaczego?

Og_r92, stage6 pro replica ;) ogólnie to tak jak założyłem właśnie pro replice to się ta loteria z puchnącym tłokiem zaczęła. :D

do serii założyłem pro replike i zatarłem jak dałem w full manete max 1,5km , później wm motor docierałem na serii wydechu i po dotarciu założyłem replike i znów jechałem max menetą i zatarłem a streeta docierałem z repliką i tak teraz zatarłem :)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Ostatnio zmieniony 25 cze 2013, 17:51 przez kapec159, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 17:59 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
jeśli masz oryginalny wydech to dotrzyj na nim i potem po lataj na v/max i jeśli problem zniknie to będziesz miał przyczynę. Kumpel też tak miał jak jeździł powoli to było ok jak dotarł i pocisnął skuter to też się zatarł...i też miał wydech stage6...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
No ale co by tutaj wydech miał z tym wspólnego?

Mam serie, ale będę docierał powoli na replice :)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:22 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
no ma ma w 2T. No docieraj na czym chcesz przecież to twój skuter...




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
[quote="kapec159"]Słodki-Skc, tak włośnie tłok puchnie za każdym razem i przyciera cylek za każdym razem tak się stało... ale pytanie, dlaczego?


Ogólnie jeśli masz AC i tłok puchnie po 1.5km trasy na pełnym otwarciu przepustnicy to powody są takie (wybierz pasujące):
- cylinder z tłokiem chińskiej produkcji np. JAGODA style [rozwiązanie: kup oryginalny]
- zbyt uboga mieszanka (za dużo powietrza) [rozwiązanie: sprawdź kolor świecy, wyreguluj ]
- zbyt mało oleju podawanego przez dozownik ;) dozownik przy 70ccm to lipa [rozwiązanie: sam mieszaj benzynę z dobrym olejem dla 2T ]




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:25 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
a jeszcze może być zapchany wydech... sam to przerabiałem w PEUGEOT VIVACITY... teraz mam kolekcje tłoków do Peugeot :p




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
dante,

a wiec tak:
- tłok oryginalny był stage6
- kolor świecy był kawy z mlekiem - sam idealnie wyregulowałem.
- ile razy mam tłumaczyć ze sam robiłem mieszankę. dozownik wywaliłem jak streta montowałem bo myślałem ze to właśnie przez dozownik się zacierają a jednak nie przez to ;/

zapchany? hmmmm... nówke go kupowałem rok temu, czy ja wiem czy by się mógł zapchać...




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Ostatnio zmieniony 25 cze 2013, 18:27 przez kapec159, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Og_r92 pisze:
a jeszcze może być zapchany wydech... sam to przerabiałem w PEUGEOT VIVACITY... teraz mam kolekcje tłoków do Peugeot :p


Przez zapchany wydech? Uśmiałem się, przecież jakby był zapchany to nie odpali nawet albo będzie słaby na osiągach :P

kapec159,
ale WM Motor to jest moim zdaniem chiński ;) wiec jeden miałeś :P

Sprawdź luzy na tym wale, przecież i tak masz zdjęty cylinder. No ale ewidentnie opisujesz sytuacje puchnącego tłoka, w rezultacie przytarcia na cylindrze




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Luzów nie mam, ale mam pewne takie jakby zadziory na "odważnikach wału"- zauważyłem je kręcąc wałem.

nie zwracałbym tak szczególnej uwagi na WM Motor - z takiego powodu ze wszystkie trzy cylindry zatarły się podczas takiej samej jazdy...

ze zmienną reakcją przepustnicy to mógłbym zrobić nawet 20km - ale jak otworze na maxa to mogę pocisnąć tak z maksymalnie 2km, tłoczek spuchnie i skuter gaśnie.

Dodam iż seria jeździła na serii gaźniku wm motor też na serii a street już na dellorto 19 :)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!


Ostatnio zmieniony 25 cze 2013, 18:44 przez kapec159, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:55 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Na twoim miejscu rozebrałbym kartery i przyjrzał się czy w skrzyni korbowej niema jakiegoś syfu,opiłków metalu,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 18:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
n0ooRt, Teraz tego nie zrobię - wychodzi to z gry... jeżeli zatrę znów streeta teraz po szlifie to będę zmuszony rozebrać i to obejrzeć...

Na razie chciałbym mniej-więcej dojść dlaczego te tłoki mnie tak lubią i sobie puchnąc jak daje im więcej obiadu xD




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:03 
*******

Rejestracja: 08 mar 2011, 18:41
Posty: 5429
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
kapec159 pisze:
ale mam pewne takie jakby zadziory na "odważnikach wału"-
A skąd te zadziory? i gdzie jest reszta materiału z tych zadziorów?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2012, 19:59
Posty: 185
Lokalizacja: Z daleka
Pojazd:
Może ja pójdę zrobić zdjęcie tego i wstawię, to obejrzycie to :)

O ile będzie coś widać ;)




_________________

Zapraszam do mojej kiły ;)

----->KLIKNIJ!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2013, 19:13 
***

Rejestracja: 29 maja 2011, 9:10
Posty: 684
Pojazd:
Jak sie nie dociera tylko zaraz maneta to tak jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy