Dzisiaj jest 05 maja 2025, 22:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2009, 15:19 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
Mam jeszcze swoją staro maszynę rexa 50 i mam problem z odpaleniem, bo jak z wiertarki to działa ale tylko jak się kręci koło, koło staje silnik tesz staje.
W silniku zostało wymienione wszystko oprócz elektryki i napędem.
Regulowanie gaźnika nic nie daje. Zapłon tesz wymieniony

Proszę o pomoc.

Edit ::
Dodaje jeszcze jedno pytanie by nie zawalać postami.
Jak jest połączony ślimak z kołem w roxie


Ostatnio zmieniony 09 paź 2009, 17:23 przez LinuX, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 15:40 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Podłączenie pod accu samochodowe nic nie daje :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 17:32 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
może nie masz albo masz zepsute sprężynki sprzęgła i jak kręcisz to dusi bo cały czas idzie napęd na koło>>jak pchasz skuter to nie kręci silnikiem??




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 17:53 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
silnik był odpalany bez wariatora i to samo.
Jak się go rozkręci to chodzi na wysokich obrotach a na małych gaśnie.
Silnik jest cały po remoncie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 18:00 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
To znaczy że po złożeniu masz naprężenia na łożyskach i to go dodatkowo hamuje. Przez grubą blachę, alu lub miedź walnij średnio ciężkim młotkiem, osiowo w nakrętkę wario.[b1 x[/b] i to samo od strony magneta.Tylko z czuciem, nie za mocno. Ile km zrobiłeś dotychczas po tym złozeniu :?:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 18:06 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
00000 km

edit::
wszystkie łożyska zostały wymienione.


Ostatnio zmieniony 09 paź 2009, 18:07 przez LinuX, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 18:27 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
LinuX pisze:
wszystkie łożyska zostały wymienione.
I widocznie nie siadły na wale tak jak trzeba skoro taki opór. Do tego dochodzi opór docieranego cylka. Zawsze po złożeniu sprawdza się sam wał czy lekko chodzi.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2009, 18:41 
Zbanowany

Rejestracja: 02 sie 2009, 19:03
Posty: 76
Lokalizacja: browar
Pojazd:
To jutro zdejmę cylek i zobaczę jak bedzię ciężką chodził to zrobię tak jak mówisz.
THX za pomoc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy