Dzisiaj jest 29 lis 2024, 17:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 cze 2013, 23:08 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 22:57
Posty: 16
Lokalizacja: Pniewy
Pojazd:
Witam. Tak jak w temacie czy ma ktoś z was domowy sposób na odkręcenie wariatora? Próbowałem już z łańcuszkiem od filtru paliwa ale to nic nie dało, a pneumata nie posiadam :(
Nie chciał bym też wydawać 50 zł na blokadę buzzetti. Z góry dziękuję za odpowiedzi :)


Ostatnio zmieniony 30 cze 2013, 7:38 przez Miki960, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 7:38 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 22:57
Posty: 16
Lokalizacja: Pniewy
Pojazd:
Nikt nie pomoże? ;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 11:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lip 2010, 17:34
Posty: 1095
Lokalizacja: pdk
Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Możesz samemu zrobić blokade tłoka, o ile masz 2T http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=64005




_________________

Motoforce 50cc, Tecnigas Next, Malossi Multivar (hebo niebieskie +1500rpm, hebo +60, pasek Polini Speed)
v-max 70km/h GPS | 3,5l/100km
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 11:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
Wsadź śrubokręt płaski w te ząbki za wariatorem to jest sprzęgło rozrusznika to tam zblokuj śrubokrętem i odkręcisz. :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 12:55 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 22:57
Posty: 16
Lokalizacja: Pniewy
Pojazd:
A ząbki się nie wyłamią? :D Bo ta śruba dość mocno trzyma xD a właśnie gwint jest lewo czy prawo? :D
@gmitrajt01
oczywiście, że CPI 2T inaczej bym nie kupował skutera :D ale ten temat dotyczy blokady tłoka, a nie wariatora czy to coś da?


Ostatnio zmieniony 30 cze 2013, 12:58 przez Miki960, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 13:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2010, 20:34
Posty: 719
Lokalizacja: Łomża
Pojazd:
W lewo odkręcasz w prawo przykręcasz :) No mi się przez 2 lata nie ułamały to czemu maja ci się wyłamać :mrgreen:




_________________

Stunt sucz ^^

"Nigdy nie kładz kasku na ziemi... bo bliżej do piachu!"
http://www.facebook.com/WarkotStuntTeam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 13:29 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 22:57
Posty: 16
Lokalizacja: Pniewy
Pojazd:
zobaczę jutro u dziadka bo dzisiaj nie będę nic grzebać xD a chodzi Ci o ząbki za talerzem w którym znajdują się rolki? :D
daję link: ZOBACZ


Ostatnio zmieniony 30 cze 2013, 13:37 przez Miki960, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 14:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 gru 2010, 18:54
Posty: 2165
Lokalizacja: DIRTY SOUTH
Pojazd: GSXR 1000 k8 / A4B7
A jeszcze lepszy pomysł to ściągasz obudowe magneta, blokujesz kluczem nakrętke od magneta (druga osoba by się przydała) a drugim kluczem odkręcasz wariator, sprawdzone, działa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2013, 14:37 
*

Rejestracja: 29 cze 2013, 22:57
Posty: 16
Lokalizacja: Pniewy
Pojazd:
A gdzie znajduje się magneto? Bo zielony jestem w tych sprawach xD wydaje mi się, że na przeciwko paska napędowego...Ale nie jestem w 100% pewien




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy