Dzisiaj jest 15 lut 2025, 20:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 04 lip 2013, 11:27 
*

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:44
Posty: 15
Pojazd:
siema, mam taki cylinder w rs , reszta : wydech chyba seria, gaznik dellorto 19 dysza 110, glowica seryjna ale tlok nie bije o glowice... , zaplon ducati, modul ducati, i nowe lozyska wszystkie w silniku, nowe tarcze sprzegla
v-max 110, przelozenia 13/47
no i dosc latwo ja wkrecic na 12tys obr.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 18:41 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wydech ci nie pozwoli na więcej bo przy 10 tys kończy rezonans

to raz

a dwa że seria głowica przy tym cylku to porażka, tak wgl skąd wiesz że to polini? ma jakies na cylindrze oznaczenia?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 20:13 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
po pierwsze ten wydech ma rezo do 13k, i roznica bedzie ogromna a po drugie jaki masz cylinder?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 21:52 
*

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:44
Posty: 15
Pojazd:
seb94 na 100 procent nie wiem...nigdzie nie moge znalezc takiego cylindra
jedynie tu ten ze strony jest taki jak moj, tez ma taki jakby dzielony kanal wydechowy i ten napis EVO 2 a w srodku jak i tu rowniez napis polini
daje link http://aprilia.com.pl/motocykle/shiters ... 71-200.htm

Tak. to cylinder podejzewam ze mam taki polini evo 2, wydech chyba seria


poza tym rske kupilem niedawno, poprzedni wlasciciel mowil ze jest polini 50 na 70 zrobione ale jak skoro to alu... niedano poszla w remont i tak kminie co w niej siedzi skoro mialem wszystko pod reka rozebrane, a glowica taka juz byla

kompresja wynosi 8bar... przy 9bar bylo te 110km/h , tlok selekcja B co tez dzis dopiero zobaczylem

tu w temacie moje zdjecia cyl i wal http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=356982




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 22:09 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
omg ja myslalem ze chodzi o wydech..No to cylindry polini 70 robili tylko w polsce nie ma. Do tego gaznik 24+ i wydech racing-high end i powinno to smigac a z tymi bebechami co masz teraz to nawet 50% mocy nie wykorzystujesz. 8 bar to juz malo, ja bym sprowadzil tlok selekcji c i do tego glowice+ te rzeczy co napisalem i bedzie to rakieta, 20 hp na lajcie


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 22:12 przez Tak., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 22:20 
*

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:44
Posty: 15
Pojazd:
sprowadzil? a ostatnio kupowalem nowke dell 19 za 250zl... gdybym tylko wiedzial o tym wczesniej...
glowica od innej 70 nie zgra sie? wydech nysle ze do 350 by kupil...

luknij co to za wal...bo ja nie mam pojecia, ale lozyska wymieniane skf z luzem c3 to lajt na jakis czas

poza tym no nie wiem czy az 20, cos w necie pisalo ze 13 ale kto go tam wie,


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 22:30 przez szyfer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 22:30 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
to jest cylinder klasy evolution jak sama nazwa wskazuje. No sprowadzil z jakiegos zagranicznego sklepu. Wydech mozesz zalozyc polini evolution, za 350 zl kupisz ale w slabym stanie. Wal nie jest seryjny ale co to za wal to ci nie powiem, ten wal jest dopelniony? Lepiej jak bys dal jakies foty z gory, ale nie wyglada to na wal ktory by mogl wytrzymac hogh enda, juz lepiej jak bys wsadzil jakis slabszy cylinder




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 22:46 
*

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:44
Posty: 15
Pojazd:
wiecej nie mam bo juz silnik zlozony, mam jedno nne calego walu jutro wstawie,
i co tu zrobic...szkoda cylindra bo sie marnuje...

filtr seria tez siedzi

apropo ile mozna by wolac za taki cyl w b selekcji

http://tablica.pl/oferta/wydech-athena- ... 3bfWN.html kolega z forum to ma na handel


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 22:57 przez szyfer, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 23:18 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
jak bys chcial na tym cylindrze to skladac to ci wyjdzie: tlok ok 300zl, glowica 200-300, wydech 400 uzywka, gaznik 800 nowy, plus ewentualnie wal 700zl razem z lozyskami bo c3 dlugo nie pociagna+ honowanie ok 50zl. A jak bys wsadzil np jakiegos airsala 80, to ci cyl wyjdzie 800zl, wydech tak samo ok 400 i od bidy na tym gazniku pociagnie. Ta athena to nie wiem nigdy takiego wydechu nie widzialem, ake bedzie to cos w podobie polini evo, rezo ma nisko, wlasciwie identycznie jak w polini 7-13k


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 23:19 przez Tak., łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2013, 23:32 
*

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:44
Posty: 15
Pojazd:
ee nie przesadzaj z cena gaznika ;p do 300 uzywke, nie mam zamiaru wlasnie pakowac w rs duwo kasy bo juz prawie tys poszlo na remont...a wiecznie jezdzil nia nie bd bo prawko za kilka miesiecy, wiec ten i najwyzej nastepny sezon a potem wieksze
moto moze
zrobilbym zdj wydechu ale co to da...nic na nim chyba nie pisze, przynajmniej nie widac, a koncowka i tak od rs 125 wiec po niej tez nic...

a ile ten moj cyl moglby byc wart? bo moze i skusilbym sie na zime zrobic cos innego z niej

a i spalanie jest niskie u mnie w rs...do 4l ale jak cyl sie dlawi reszta gratow to i nie ma co wchlaniac tej benzyny .


Ostatnio zmieniony 04 lip 2013, 23:35 przez szyfer, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 11:54 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
ja mowie za nowy gaznik z kroccem wychodzi 800-1000zl. Ten cylinder moze ze 100zl jest wart.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 19:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
szyfer pisze:
ee nie przesadzaj z cena gaznika ;p do 300 uzywke, nie mam zamiaru wlasnie pakowac w rs duwo kasy bo juz prawie tys poszlo na remont...a wiecznie jezdzil nia nie bd bo prawko za kilka miesiecy, wiec ten i najwyzej nastepny sezon a potem wieksze
moto moze
zrobilbym zdj wydechu ale co to da...nic na nim chyba nie pisze, przynajmniej nie widac, a koncowka i tak od rs 125 wiec po niej tez nic...

a ile ten moj cyl moglby byc wart? bo moze i skusilbym sie na zime zrobic cos innego z niej

a i spalanie jest niskie u mnie w rs...do 4l ale jak cyl sie dlawi reszta gratow to i nie ma co wchlaniac tej benzyny .


gaźnik pod ten cylinder to tak 19-21mm to raz

filtr zostaw seryjny jak się uda to dwa

wydech musi być pokroju conti chr/crx, malossi mhr replica, metrakit rk (i inne które będą miały górną granice rezonansu w okolicah 12-13 tyś)

głowicę dobrze byłoby zaadaptować z jakiejś 70-tki, ale pokaż jeszcze foto twojej głowicy, czy aby na pewno jest oryginalna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 19:28 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
jakie 19-21, ten cylinder to high-end i gaznik do takiego cylindra to 28mm a wydech najlepiej jakis dedykowany do 70 np. metrakit pro race 70cc czy nawet polini evo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 23:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
http://www.rrd-preparation.com/en/Kit-7 ... ct-41.html


"we advise it with at least:

kit carburation 21mm/exhaust racing/reinforced crankshaft/reinforced bearings"

czyli gaźnik co najmniej 21mm (ale już styknie)

przy 28 to by tym z podwórka nie wyjeżdżał, chlałoby benzynę jak szalone

no i on ma ponoć 70cm więc mniejsze zapotrzebowanie niż 80 z linku wyżej

zmierz szyfer suwmiarką średnice tuleji cylindra (wewnętrzną)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 23:33 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
przy mhr team tez pisza ze 21mm styknie. DO tego cylindra to 24 minimum, 28 powinno byc. To jest high-end a nie zaden sport, 21 to sie wsadza do 70 sportow a nawet 50 a nie do high enda. Zmien ten cyl bo nawet jak nastepna selekcje tloka wsadzisz to pojezdzisz max 2kkm.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2013, 17:08 
*

Rejestracja: 28 cze 2013, 15:44
Posty: 15
Pojazd:
srednica wynosi 46,6 jesli dobrze pamietam , wiem ze nie bylo 47 ,

Tak. do przynajmniej zimy bede jezdzil na nim, gaznik jak znajde jakis tani 24 to kupie.
czemu 100 tylko? za 200-300 chodza z przytartymi tlokami i to na sporcie

mi rezo na wyzszych biegach (4,5,6) lapie tak od 8,5-9 obrotow...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lip 2013, 22:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
czyli masz 70-tkę
wyżej łapie bo cylinder dopiero od tych zaczyna ciągnąć, co nie zmienia faktu że seryjny wydech mocno go dławi

do tej 70 wystarczy ci gaźnik 21mm i to spokojnie, ale zrobisz jak uważasz

przy 24 będziesz miał kosmiczne spalanie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re:
Post: 09 lip 2013, 13:44 
***

Rejestracja: 02 sty 2012, 23:04
Posty: 1056
Lokalizacja: jestes?
Pojazd:
Tak. pisze:
przy mhr team tez pisza ze 21mm styknie. DO tego cylindra to 24 minimum, 28 powinno byc. To jest high-end a nie zaden sport, 21 to sie wsadza do 70 sportow a nawet 50 a nie do high enda. Zmien ten cyl bo nawet jak nastepna selekcje tloka wsadzisz to pojezdzisz max 2kkm.


Czemu sądzisz od razu ze do tego trzeba gaźnik 28mm? Można to wyliczyć ze wzoru (niestety nie pamietam ;/) jaki gaźnik potrzebuje ten cylinder. To że do 50 wkladaja 21mm to tylko ich problem bo jest stanowczo za duzy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 0:24 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Polecam sie najpierw dowiedzec co to znaczy cylinder high endowy a potem dopiero pisac ze 21mm wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lip 2013, 14:20 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
polecam się najpierw dowiedzieć co to pojemność i wielkość okien zasilających cylinder

to że cylinder dużej pojemności to nie oznacza że High End od razu, wszystko zależy od strojenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy