Dzisiaj jest 31 mar 2025, 8:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2013, 18:52 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Który lepszy? Jakie wady i zalety? :D Wydechu, ktory kręci wyżej raczej nie kupie (giannelli np.), chyba że mnie ktoś przekona, że do serii będzie dobry.
Więc zdania są różne. Jedni mówią, że leoś na mocne rezo itp, najlepszy do serii i wgl., a zaraz ktoś inny napisze, że to najsłabszy wydech. Tak samo jest z e-noxem, tyle że tam ktoś często narzeka, że trzeba go mocno wysoko kręcić. (???). Przeciez ma rezo tylko o 500 obrotow pozniej od leo.
Leo 6500-10500
e-nox 7000-10500
e-nox chyba bardziej polecany, ale czekam na wasze opinie! :mrgreen:
z góry dzieki :mrgreen:

Zalezy mi na tym, aby jak najwiecej wycisnac Z SERII przy w miare nie za wysokich obrotach. Seria ma rezo do ok 9tys. Rozumiem, ze vmax nawet przy leo mi podniesie? chociaz troche? :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 18:54 przez bartek336, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 19:10 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
leo to syf, mi e nox dawal rade na 80 i wcale cie nie namawiam na e noxa bo go chce sprzedac i tak ci go wyslac bym nie mgol teraz. Wcale go nie trzeba wysoko krecic. Na v6 tez jezdzilem i padlo niesamowite




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 22:20 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
masz wszystko seryjne? /
Ktoś jeszcze potwierdzi wyższość e-noxa nad leo, albo to, że to dobry wydech na serie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 22:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 paź 2012, 18:29
Posty: 282
Pojazd:
Poszukaj sobie gdzies widzialem wykresy dla wydechow.E nox byl jednym z mocniejszych.V6 jest słaba bo przekladalem do 90cc tzr i ciezko mu bylo.




_________________

Zapraszam do Tzr (komentowac ,doradzac itp.)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2340960#2340960




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2013, 23:10 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
leo jest do serii, i slabszych 70, a tak to nie dziwne, ze ciezko bylo.
Bede szukał wykresów.
Nie mogę znaleźć. Brać e-noxa? Niech mnie ktoś jeszcze namówi.


Ostatnio zmieniony 28 cze 2013, 23:34 przez bartek336, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2013, 17:54 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
Po 1 ta 90 to jest slaba 70, po drugie leo jest ledwo do seri a nie do 70 po 3 ile ci jeszcze osob ma napisac ze e nox jest lepszy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2013, 21:03 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Dzieki za odpowiedzi. Kupiłem jednak nowego enoxa, bo kasa sie akurat zgadzala :mrgreen: Bardzo mocne rezo i zwiekszenie vmaxa :twisted: przyspieszenie duzo lepsze. Ogolnie bardzo mocno rwie. Polecam "!!" :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy