Dzisiaj jest 17 lis 2024, 16:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 lip 2013, 19:38 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Witam, chcę zamówić cylek S6 streetrace.

I tutaj mam pytanie, ponieważ obecnie mam serie z wariatorem hebo NG i wydechem Leovince ZX, co jeszcze musze kupić do tego cylindra ?

Chce kupić jeszcze gaźnik 17,5 ale co dalej? To wszystko?

O czym muszę pamiętać przy zakładaniu i docieraniu tego cylka?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 lip 2013, 19:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
No powinieneś wymienić wał jak masz nabite już trochę na nim.
Jak jest w db stanie to przynajmniej łożyska na wał i górne łożysko korbowodu wzmacniane.
No i tak jak mówisz min gaźnik 17,5 chociaż lepiej dać 19.
Przy zakładaniu musisz dobrze założyć pierścienie aby zamykały się na zamkach, zwróć uwagę na tłok żebyś go dobrą stroną założył i posmaruj olejem pierścienie, tłok, cylek, i sworzeń oraz jak będziesz zakładał zabezpieczenia sworznia to zwróć uwagę w którą stronę będzie przerwa i nie ściskaj ich za mocno.
Co do docierania są różne teorie, nie będę tu pisał bo zaraz każdy będzie mówił co innego, ale ja swojego street'a zbytnio nie oszczędzałem.Znaczy że nie jeździłem nim 50 czy od razu zapieprzałem ale rozgrzewałem go przed jazdą potem przez 500 m jechałem dość wolno a potem to na różnych obrotach a potem to już nie raz na pełnej manetce przez dłuższy czas.
Pamiętaj też żebyś robił samemu mieszankę oraz używaj odpowiedniego oleju.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:35 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Gaźnik będzie 17,5
Łożyska wymieniałem 300 km temu, a sam wał ma jakieś 24 tyś przebiegu ale nie miał luzów, więc myślę że jeszcze polata.

Jaki olej używać? Obecnie używam Orlenowski półsyntetyczny.
Mieszankę robię sam od dawna :)




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
To lej półsyntetyka, ale nie Orlena tylko lepiej kup Castrola bo orlenowski dużo nagaru zostawia.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
jeżeli olej to tylko z najwyższej półki.
Mówimy o fullsyntetycznym o dużum czynniku lepkości. Przykładem jest mobil1 racng 2T, czy castrol racing.
Mieszanka? wszelkie cylki wyprowadzane ode mnie byly palone na mieszance 1:35-40, przez około 200-300km.
Oraz w różnym zakresie obrotów, przy spokojnej oraz czasem dość aroganckiej jeździe.
śmie powiedzieć że może 3 padły po dotarciu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:53 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
To jaki kupić? I.. skoro jeżdze na półsyntetyku, to teraz chyba nie mogę wlać fullsyntetyka?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 20:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
możesz, dlaczegoby nie?? łożyska się przystosowały?? Lepiej zmienić olej przy docieraniu niż po.. :lol:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 21:26 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
a później już cały czas będe musiał jeździć na tym syntetycznym?

Co to jest wgl za różnica? na półsyntetyku nie można docierać? Jakie sa skutki? :P




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 21:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Z tego co wyczytałem to się powinno docierać na pół syntetyku bo na full zmniejsza się tarcie pierścieni.
Ale ja sam docieram na full i nic w tym złego nie widzę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 lip 2013, 22:43 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
To co Baker wyżej pisał? .. Nie rozumiem teraz.
Bedę docierał na półsyntetyku ale kupie jakiś lepszy :)


Jeszcze jedno, co do gaźnika 17,5 to mam go założyć tak od nowości takiego rozregulowanego? Do nowego cylka?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 8:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 paź 2011, 12:43
Posty: 32
Lokalizacja: Kuchary
Pojazd:
Ja na dotarciu lałem Castrol Racing 2T i to tak samo fullsyntetic...i wszystko śmiga fajnie..tylko cena oleju trochę mnie dobija..ale lepiej nie oszczędzać...




_________________

Tuning:
Tłumik Laser X-Pro
Sprężynki Hebo zielone
Sprzęgło HEBO Racing N Evo
Dzwon sprzęgła Tec CNC R
Wariator Stage 6 Sport Pro
Rolki 5g Stage 6




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 13:34 
**

Rejestracja: 13 sie 2012, 21:13
Posty: 361
Lokalizacja: Wlkp.
Pojazd: eserka
Czyli logicznie patrząc, to na fullsyntetku szybciej dotre, bo większe tarcie?

Co do tego pytania do gaźnika 17,5 to mogę odpalić na takim nowym niewyregulowanym?? nic sie nie stanie? :P

-- 12 lip 2013, o 13:34 --

Jeszcze jedno pytanie, na jaim filtrze powietrza go docierać ? na seryjnym? czy od razu na stożku?




_________________

Malossi Sport 70
Hebo NG
Hebo Nickel HQ
Leovince ZX
Tec 17,5
Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 lip 2013, 14:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 paź 2011, 14:01
Posty: 1440
Lokalizacja: Skierniewice
Pojazd: BMW e36 Coupe 2.0i
Casey pisze:
Czyli logicznie patrząc, to na fullsyntetku szybciej dotre, bo większe tarcie?

Jest mniejsze tarcie
Casey pisze:
Co do tego pytania do gaźnika 17,5 to mogę odpalić na takim nowym niewyregulowanym?? nic sie nie stanie? :P

wsadź i pobaw się śrubkami i iglicą
Casey pisze:
Jeszcze jedno pytanie, na jaim filtrze powietrza go docierać ? na seryjnym? czy od razu na stożku?

Nie ma różnicy na jakim ważne aby mieszanka była stechiometryczna (w skrócie aby nie było za dużo paliwa ani za dużo powietrza to jakoś było na 1kg przepalonego paliwa było 14.6 czy coś powietrza:)
Jak będziesz regulował patrz na kolor świecy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy