Dzisiaj jest 17 lis 2024, 16:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2013, 18:41 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Siema. W moim malaguti mam kompresje 7.5 bara więc to troche mało. Gdybym zdjął cylinder i byłby OK tylko pierścienie wytarte to co sie bardziej opłaca kupic, kompletny tłok z pierścieniami czy same pierścienie?
Chce żeby mi tłok nie puchnął i w ogóle, teraz jest OK ale mocy troche mało.
Podlinkujcie jakiś tlok czy tam pierscienie do serii nominalne.
Silnik minarelli horizontal AC


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2013, 18:44 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Należałoby ocenić stan tłoka. Jeśli jest zadowalający to tylko pierścienie wymienić.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 20:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
Mate57 pisze:
Należałoby ocenić stan tłoka. Jeśli jest zadowalający to tylko pierścienie wymienić.

nie tłoka, a całego zestawu cylindrowego...
Co Ci po tym że masz dobry tłok a gładź jest w stanie masakrycznym?? ;/




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 20:49 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8336
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Baker89, Racja :)




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 21:25 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
no dobra ale nie ma tańszych pierścieni niż prawie 40zł za 2 sztuki ? To ździerstwo w biały dzień.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
bobslej0 pisze:
To ździerstwo w biały dzień.

ludzie jakoś muszą zarobić. Jedynym rozwiązaniem jest podejście do znajomego mechanika który załatwi Ci pierścienie po cenie hurtowej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 1:37 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
bobslej0 pisze:
nie ma tańszych pierścieni niż prawie 40zł za 2 sztuki ?

Już nie przesadzaj że to ogromne wkłady pieniedzy. Chcemy śmigać to musimy bulić.

Co do wątku,

jesli cylek oki a tłok jest ładny i nie ma dużego luzu gdy go włożysz bez pierscieni do cylindra to możesz pokusić się o samą wymianę pierscieni.
Napewno sporo to pomoże w takiej sytuacji.

Pierścienie również możemy ocenić. Wkładasz do cylka i patrzysz na luz w zamku.
Dopuszczalny max, tzn wtedy gdy nalezy już wymienic to wartość około 0.9-1.0 mm.

Pamietaj o nowych uszczelkach i żeby wszystko na czysto zamontować.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 9:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
bobslej0 pisze:
Dopuszczalny max, tzn wtedy gdy nalezy już wymienic to wartość około 0.9-1.0 mm.



na zamkach luz to ma 0.4 lub 0.5mm powyżej kompresja diametralnie spada a tłok potocznie mówsiąc ma przedmuchy ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 12:16 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Ja sie coś tam znam ,nie ma różnicy czy jawka/komarek itp. Tak samo sie sprawdza, po prostu jak zdejme pierścienie to gdy je włoże do cylindra powinny się zamknąć.
No wybacz do mojej jawki 2.50zł za pierścień płaciłem a one pewnie tylko zamkami się różniły ,bo wątpie zeby materiał był inny.
No cóż wyciągnę cylinder i sie posprawdza wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 13:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
powinny, lesz zużyte pierścienie wyczierają się z szerokości, a czym idzie przerwa między zakmami zwiększa się a kompresja spada ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy