Dzisiaj jest 17 lis 2024, 18:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2013, 21:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Mam problem - skuter podczas jazdy zachowuje się tak, jakby mu odcinało na chwilę paliwo, dusi się. Dzieje się to co chwilę, nawet na stałych obrotach. Trwa to mniej więcej 2-3 sekundy. Dwa tygodnie temu włożyłem nowy cylinder Malossi Sport oraz gaźnik 17,5mm. Wszystko było dobrze, ładnie się wkręcał na obroty, aż kilka dni temu nagle stało się to co opisałem. Patrząc na świecę, mieszanka jest dobra. Próbowałem różnych dysz od 85 do 92, ale na każdej to samo.
Może macie jakieś pomysły?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2013, 22:07 
*

Rejestracja: 03 cze 2013, 22:08
Posty: 108
Lokalizacja: Chocznia
Pojazd:
Kompresje sprawdź czy jest dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Nie wiem czy to może być kwestia kompresji, odpala od 1-3 kopa, a kopniak chodzi w miarę ciężko, zobaczę.

Dodam, że czasem się mniej dławi, czasem częściej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 13:57
Posty: 93
Pojazd: GP1 Racing
Ja mam podobnie, masz membranki malossi carbonit? Jak daję gas to się łądnie wkręca a jak puszczam gas to przerywa. Też tak masz?




_________________

Malossi sport 70 (porting)
Wydech by Dudi
Malossi mhr
Malossi special
Malossi carbon
dellorto 19 dysza 112 + polini air box

MALOSSI<3

Zapraszam do mojego DERBI

derbi-gp1-revolution-by-hancu-t390188.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Nie zmieniałem membranek na te, które były w zestawie z cylkiem. U mnie jest tak, że nawet jak trzymam te same obroty to go zaraz przydusza, tak jakby nie dostawał przez chwilę paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2013, 13:57
Posty: 93
Pojazd: GP1 Racing
Na niskich (stałych) obroatach i na wysokich też tak ma czy tylko na niskich? może iglica.




_________________

Malossi sport 70 (porting)
Wydech by Dudi
Malossi mhr
Malossi special
Malossi carbon
dellorto 19 dysza 112 + polini air box

MALOSSI<3

Zapraszam do mojego DERBI

derbi-gp1-revolution-by-hancu-t390188.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Z tym jest różnie - mogę jechać 40 i go przydusi, mogę jechać 80 i też go dusi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:43 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Też miałem coś podobnego i ja bym obstawiał zasyfiony gaźnik. Weź rozkręć gaźnik i namocz go najlepiej w benzynie i przeczyść sprężarką. Nie zaszkodzi a myśle że pomoże, później mi podziękujesz :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
sprawdź membrany, kruciec i przeczyć dobrze gaźnik. Nie żaden pędzelek tylko bena i kompresor w ręce




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Ok, jutro czyszczę cały układ paliwowy :) dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
zera69 pisze:
Ok, jutro czyszczę cały układ paliwowy dzięki.

zapomniałem dopisać, przydałobysie abyś przeczyścił wszelkie wężyki paliwowe oraz sam kranik ;)
btw. po kompleksowym czyszczenu silnik będzie miał lżej ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 23:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Pisząc cały układ paliwowy miałem na myśli właśnie wszelkie wężyki, gaźnik no i kranik + wymiana membranek na nowe bo mam komplet :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 23:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2011, 12:32
Posty: 846
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pojazd:
zera69 pisze:
Pisząc cały układ paliwowy miałem na myśli właśnie wszelkie wężyki, gaźnik no i kranik

więc nie bądź jak inni i po przeczyszczeciu odezwij sie. życze miłego czyszczenia. Dzisiaj! ;)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lip 2011, 16:00
Posty: 33
Lokalizacja: Ostrołęka
Pojazd:
Dziś dokładnie wszystko przeczyściłem, złożyłem skuter i nadal tak samo. Gdy miałem zdjęty króciec i zawór próbowałem powoli ruszać kopką i słyszałem uciekające powietrze. Może jednak cyl się przytarł i przez to te objawy? Z drugiej strony też dziwne bo rox odpala od pierwszego kopa :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy