Dzisiaj jest 07 maja 2024, 5:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 lip 2013, 13:18 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:58
Posty: 253
Lokalizacja: okolice Bochni
Pojazd: Lama TZR
Siemka,
mam taki otóż problem z moją TZR, albowiem na luzie chodzi super, jak marzenie, ładnie wkręca się na obroty i nie gaśnie, czy zimna czy ciepła. Jak wyjeżdżam z podwórka (delikatnie z górki) to jedzie ok, gdy już jestem na prostej, bądź jadę pod delikatną górkę i chcę trochę przycisnąć i jadę na 3 to ma muła, dalej-4 muł i 5 i 6 tak samo i w końcu gaśnie, to więc redukuję do 2 i znowu muł, wrzucam 1 - nie zgadniecie... MUŁ :P - bez gazu jedzie ok, czyli zachowuje się tak jak w baku jest pustynia, i przerzucam się na rezerwę i ssanie (wtedy sama dobiera obroty i nie trzeba kręcić manetką, bo takie coś pozwala na przejechanie ok. 1 km z prędkością 10-13 km/h). Więc dojechałem do domu, sprawdzam i paliwo jest, bo musi być jak jest pełny bak, olej jest, sprawdzam świecę i trochę ją zalewa, regulowałem gaźnik, bo myślałem, że dostaje za dużo mieszanki, bawiłem sie tak trochę, aż w końcu przestało mi zalewać świecę... Ale muł dalej był tak, jak opisałem wyżej. I tu pojawia się moja prośba do was o pomoc, co może być problemem? Czy to moduł bądź cewka? Jak opisałem coś nie jasno to piszcie, postaram się wytłumaczyć. Dodam jeszcze, że moja TZR ma założony cały kit Polini Race 80 (żeliwny), wał porządny (nie wiem jaka firma bo mechanik zakładał, ale kupował w sklepie Mieloch, także jakiś markowy za ponad 400 zł), gaźnik Dellorto 19mm (dysza 100), wydech seria, rozwiercony moduł MORIC (nie wiem gdzie on się znajduje), sprzęgło Top Performances - wcześniej na tym setupie chodziła super, tylko tak nagle...

P.S zapraszam do obejrzenia mojej Yamaszki (link w podpisie) ;)




_________________

Odwiedź moją Yamaszkę ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 92#2214492
i Jawę ---> jawa-50-mustang-renowacja-t391658.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 16 lip 2013, 13:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2013, 15:07
Posty: 59
Pojazd: Aprilia Rs 50
Mulić może przez wydech..
Jak wiadomo w 2t wydech gra bardzo ważną rolę , tym bardziej że masz porządny cylek 80 ccm do którego seria po prostu nie podoła . Być może tu leży Twój problem :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 lip 2013, 14:04 
***

Rejestracja: 18 lut 2013, 17:00
Posty: 524
Pojazd:
to nie jest wydech, zabierze ci duzo mocy ale nie bedzie wywolowyal takich objawow. Wg mnie to jest zapchana dysze glowna




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lip 2013, 18:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2012, 20:58
Posty: 253
Lokalizacja: okolice Bochni
Pojazd: Lama TZR
Picek-Bwo wcześniej na tym wydechu chodził dobrze,
Tak. czyściłem wszystkie dysze, cały gaźnik przeczyściłem i na pewno złożyłem dobrze, ale to nie to,

-- 17 lip 2013, o 22:56 --

.

-- 21 lip 2013, o 18:35 --

Yamaha jezdzi wszystko gra, był zasyfiony gaźnik i w najbliższym czasie musze kupić filterek paliwa, zeby nie łapał syfu :D




_________________

Odwiedź moją Yamaszkę ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 92#2214492
i Jawę ---> jawa-50-mustang-renowacja-t391658.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy