Dzisiaj jest 04 maja 2024, 20:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 lip 2013, 16:00 
*

Rejestracja: 13 lut 2013, 13:49
Posty: 9
Pojazd:
Witam

Mam przejechane 12k km. Ostatnio po rozebraniu silnika okazało się, że padły łożyska wału. Przy okazji wyszło, że tłok jest już do wymiany bo przepuszcza olej i mieszankę. Moje pytanie brzmi czy kupić tłok na szlif 40-41mm + łożyska wału i wszystko złożyć i jeździć, czy może kupić cylinder + głowice 90 (51 mm z wypukłym tłokiem, głowica z dużymi zaworami) + oczywiście łożyska wału. Czy może cały wał nowy, a nie tylko łożyska? Daje coś sportowy(ostry) wałek rozrządu i świeca irygrydowa? Czy lepiej dać sobie z wałkiem i świecą spokój? Co sądzicie o częściach od http://allegro.pl/show_user.php?uid=13582961?

Pozdrawiam, Noonaxe


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 lip 2013, 16:33 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8332
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
To zależy jak ma być użytkowany pojazd. Jeśli stawiamy na trochę większą wytrzymałość i duże przebiegi to warto zainwestować w większy cylinder. Jeśli pojazd mało używany to najlepiej kupić najtańszy zestaw tłok + cylinder. Szlif w takim przypadku się nie opłaci. Co do samego wału. Ściągnięcie łożysk domowymi sposobami jest mało realne. Same łożyska + uszczelniacze też trochę kosztują. Nie wiem czy jest sens się w to bawić ,czy lepiej kupić nowy wał ,ewentualnie używany z pewnego źródła.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lip 2013, 16:56 
*

Rejestracja: 13 lut 2013, 13:49
Posty: 9
Pojazd:
No właśnie też się zastanawiałem nad wytrzymałością po szlifie. Dodam, że miesięcznie robię tak około 1200 km. Jeśli chodzi o 90 to lepsza będzie z tłokiem wypukłym czy wklęsłym??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 21:44 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:27
Posty: 47
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
tłoki wypukłe mają większą kompresję, ale w tym wypadku nie możesz dać cylindra 72ccm, a głowicy 86




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 22:07 
*

Rejestracja: 13 lut 2013, 13:49
Posty: 9
Pojazd:
Osobiście myślałem nad takim zestawem:
http://allegro.pl/cylinder-4t-90-ccm-tlok-51-mm-komplet-uszczelek-gy-i3391801629.html + http://allegro.pl/glowica-skuter-4t-90-ccm-cylinder-51-mm-racing-wil-i3375930285.html. Co sądzicie o tym, wart jest uwagi? Jeśli chodzi o łożyska walu to mam już zdjęte i zamierzam kupić łożyska SKF z luzem C3 i uszczelniacze SKF.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 22:12 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8332
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Powinien w zupełności wystarczyć jeśli nie oczekujemy nie wiadomo czego.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 lip 2013, 22:18 
*

Rejestracja: 13 lut 2013, 13:49
Posty: 9
Pojazd:
A jeżeli chodzi o głowicę to czy wszystkie do 51 mm mają już zawory 20 i 23 mm??czy zdarzają się też takie o wymiarach normalnych czyli 18 i 19 mm??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 lip 2013, 20:22 
*

Rejestracja: 28 kwie 2013, 12:27
Posty: 47
Lokalizacja: Mielec
Pojazd:
przecież na pa pewno pisze że 2cm i 2,3cm inaczej nie bd to pod 51mm 18 i 19 to mogą być rozmiary kanałów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 14:25 
*

Rejestracja: 13 lut 2013, 13:49
Posty: 9
Pojazd:
Mam jeszcze takie pytanie Czym różnią się te 2 wały? Opis jest identyczny tylko cena jest inna. Droższy znaczy lepszy (wytrzymalszy)?
1. http://allegro.pl/wal-korbowy-wzmo-gy6-mcn-romet-727-quest-skuter-4t-i3402014374.html
2. http://allegro.pl/wal-korbowy-wzmo-gy6-mcn-romet-727-quest-skuter-4t-i3371150899.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy