Na początku prac z suzuki rg 80 zdjąłem bak i "gruntownie" go przeczyściłem, następnie wyczyściłem jeszcze gaźnik no i cały silnik (bez rozbierania) gdyż moto stało 2 lata i było całe w kurzu
. Następnego dnia pobawiłem się trochę z elektryką ponieważ jeden kabelek do stacyjki był zerwany i nie było prądu. Dorobiłem kabelek i na tym się skończyło
. Już około 4 dnia roboty nad moto odbyły się pierwsze próby odpalenia
nie skończyły się najlepiej
gdyż moto nie chciało odpalić. Jeszcze raz przeczyściłem gaźnik i dalej to samo myślałem że dysza jest zatkana
. Gdy kupiłem nową świece palił bez żadnych problemów. Po pierwszych przejażdżkach byłem pozytywnie zaskoczony przyspieszeniem Rg ma bardzo krótkie biegi !
.
tak już po umyciu
:
-- 12 lis 2013, 14:47 --
Moja radość okazała się przedwczesna, moto paliło lecz gdy jechałem przerywało
. Przeczyściłem jeszcze raz gaźnik myślałem, że po prostu go przytkało lecz dusze były czyste.pomyślałem że to może odrywające się kawałki brudu w baku przytykają przepływ paliwa przy kraniku. Lecz to wszystko się nie sprawdziło, a winowajcą była świeca nie przepalała dobrze i moto przerywało zmieniłem na inną mianowicie: NGK lecz po pewnym czasie to samo
. Tak było z jeszcze trzema świecami. Na razie aktualna świeca działa dobrze
.
-- 12 lis 2013, 14:52 --
Łapcie kilka zdjęć mojej Suzi
-- 12 lis 2013, 14:58 --
troszkę denerwuje mnie ten "stelaż" z przednią lampą ale nie martwcie się planuje kupić owiewkę ufo
tak wygląda ten "stelaż" :
a oto owiewka którą chcę zakupić
:
-- 13 lis 2013, 16:11 --
Przykrym faktem jest też to, że z mojego gaźnika Mikuni zaczęło ciec na początku mało ale z czasem ciekło ciurkiem. Rozebrałem gaźnik pływak był ok raczej nie powinien się zacinać na ten moment podejrzenie padło na taki "bolec" którego podnoszące się pływaki przyciskały i zamykał on dopływ paliwa. Był przytarty i chyba trochę za krótki z czasem paliwo przestało ciec już nie mam tego problemu. Jestem ciekawy dlaczego samo przestało wyciekać
. Jeśli ktoś się domyśla bardzo bym prosił żeby o tym napisał .
-- 13 lis 2013, 16:25 --
Kolejnym problemem w moim moto jest ślizgające się sprzęgło. Wymieniłem nie dawno olej na MOTUL TRANSOIL EXPERT . Nie mam także kilku śrub przy pokrywie a właściwie chyba mam tylko jedną i słyszałem, że to może być powodem ale słyszałem również, że jeżeli sprzęgło się ślizga to już nic nie pomoże trzeba po prostu wymienić tarcze i najlepiej z całym koszem sprzęgłowym. Co myślicie o tej wersji że, z braku śrubek może ślizgać się sprzęgło ? Pomocy!
dodam tylko że to nie ta pokrywa w której nie mam śrubek
-- 13 lis 2013, 20:34 --
Co do optyki to jak wam się podoba taki pług ?
Ja bym go jeszcze dodatkowo obkleił stickerbombem
-- 13 lis 2013, 21:01 --
Chciałbym także tak przyciąć tył gdyż taki jest ładniejszy sporo