Dzisiaj jest 27 sie 2025, 15:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2013, 17:29 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Cześć. Wkurza mnie muł w moim malaguti f10 nie wiem co jest.
Nacisnąłem przedni hamulec i nawet się zaparłem żeby koło tylne miało jak najlżej i nawet nie zakręci :/
http://www.youtube.com/watch?v=iZVShJlG ... e=youtu.be


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 18 lip 2013, 19:11 
*

Rejestracja: 01 kwie 2011, 13:21
Posty: 90
Lokalizacja: Mońki
Pojazd:
Zobacz czy nie masz zatkanego w gaźniku wyjścia od odpowietrzenia komory pływaka. Miałem taki sam problem i niestety to było przyczyną.




_________________

Odwiedź mojego piździka KLIKNIJ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 19:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 19:39
Posty: 679
Lokalizacja: Czułów , KRK
Pojazd: Peugeot Trekker
I Sprawdz czy nie masz zatkanego wydechu i w cylindrze przy wylocie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 19:31 
***

Rejestracja: 11 lip 2011, 19:27
Posty: 514
Pojazd:
albo sprzegło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 20:38 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Na wydechu serii było identycznie ,a teraz giannelli next'a mam. Sprzęgło już kombinowalem dałem sprężynki stage 6 pomarańczowe(średnie). Wyjscie od odpowietrzania komory to jest na dole komory pływakowej i tam jest śrubka na krzyżaka. Kur... ja to kiedyś dokręciłem na maxa ale idiota ze mnie. Ile to poluzować ? To ta śrubka na dole komory pływakowej prawda ? Chyba trafiłeś , ja nie wiedziałem że takie coś może byc przyczyną :(
Dodam że przy czyszczeniu gaźnika któregoś razu właśnie to dokręciłem :/
A wcześniej nawet na koło go rwałem. Odpowiedz czy to ta śrubka od dołu komory pływakowej i bede wiedział,jutro zdam relacje co i jak.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 22:36 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Jak poluzujesz tą śrubkę na dole przy deklu komory pływakowej to bd ci ciekło paliwo z gaźnika. Jaką masz sprężynę ctr na sprzęgle? bo jak widać skuter obroty kręci tyle że nie przekazuje ich na sprzęgło




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 18 lip 2013, 22:50 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Centralka biała malossi, dzwon s6 wing cooler, sprzęgło tec evo racing+ pomarańczowe stage6 sprężynki średnie. To co mam zrobić ?
Rolki polini 5g,wydech giannelli next




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 0:22 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
a podkładkę masz pod sprzęgło tą dystansową?




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 7:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2013, 18:45
Posty: 409
Pojazd: Składam verticala
Jak mi sie to dziła to cylinder padał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 8:01 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 9:44
Posty: 544
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Malagutti F12 -> Aerox
sebano , ja miałem to samo :) na początku swapu jak był first run , skuter nie mógł się uciągnąć , to samo było ;] potem wsadziłem chińską 50 cc i latałem ;] ale mi się znudziło .




_________________

MALAGUTTI F12 CUSTOM Racing

Obrazek

--> Malaga malagutti-f12-custom-sport-t370812.html
--> Aerox post2551665.html#p2551665




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 8:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2011, 17:55
Posty: 604
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: keeway hrr-Aprilia SR
miałem identyko cylek do szlifu lub nowy. mozesz sprawdzic też uszczeniacze




_________________

Aprilia SR Top Due Plus [nowe plany] ;D <3 aprilia-sr-high-end-mhr-t378797-20.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 9:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Cięższe rolki :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 11:55 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Cylek ma prawie 8 barów kompresji wiec jest jeszcze najgorzej. Chodzi o tą podkładkę pod centralkę tak ? Jest podkładka od strony sprzęgła na centralce. Rolek cięzszych nie moge założyc bo to sie mija z celem kolego. On mi w rezonans nie wchodzi na tych rolkach i tym wydechu... Jak jeździłem na trzech rolkach testowo to w rezonans ładnie wchodził. Cylinder to droga zabawa a ja już i tak dużo pieniędzy w to wrzuciłem... Jeszcze jakieś propozycje ? Jak koniecznie mówicie to moge zdjać "czapke" i wtedy sprawdzic stan cylindra i w ogóle, ale później uszczelki bede musiał kupić chyba że mozna na starej uszczelce+ silikon wysokotemperaturowy ale tylko troche żeby dobrze złapało. Swieca wygląda tak , Obrazek
Proszę pomóżcie bo nie wiem za co sie brać :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 12:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 sie 2012, 9:44
Posty: 544
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Malagutti F12 -> Aerox
To co z tego ,że 8 barów -,- ja miałem 7,5 a cylinder z tłokiem nadawał się do kosza uszczelki to nie droga rzecz 15 zł za obie ... ja stawiam ,że to cylinder




_________________

MALAGUTTI F12 CUSTOM Racing

Obrazek

--> Malaga malagutti-f12-custom-sport-t370812.html
--> Aerox post2551665.html#p2551665




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 12:29 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Pewnie to cylinder xD boże ludzie gdyby to był cylinder to ten skuter by się na obroty ledwo co wkręcał a on się wkręca tylko nie przekazuje mocy. Tak zapytam czy kupiłes odpowiednie sprzęgło pod dzwon? i czy wszystko dobrze złożyłeś? Sprawdź na sucho czy możesz ukręcić bez problemu wariatorem




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 13:13 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Sprzęło tec evo racing 107mm i dzwon s6 wing cooler 107mm więc odpowiednie.
Dobrze złożyłem. Na sucho moge kręcić wariatorem jak w prawo to ta zębatka się załącza od rozrusznika chyba normalne. Ma ktoś moze jakiś rysunek jak tam ma być układ części(po kolei) jakieś tulejki i inne na wał od strony wario. No on sie ładnie wkreca na obroty ale nie chce z dołu dobrze iśc, ma muła po prostu... To co sprawdzac po kolei ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 13:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Na stopkach dobrze się wkręca ? Co do cięższych rolek to czemu uważasz , że to mija się z celem ? U mnie było podobnie , kręcił obroty a nie przekładał i ledwo ruszał . Założyłem cięższe i było ok. Nie twierdza jednak , że na 100 % to pomoże u ciebie :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 15:10 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Nie powinno nic się blokować wszystko powinno się kręcić zarówno w lewo jak i w prawo :) najpierw idzie tuleja dystansowa na wał potem sprzęgło rozrusznika potem wariator tuleja wariatora podkładka przeciw talerz z gwizdką zbierak i nakrętka. Jak nie masz podkładki między tuleje przy przeciw talerzu też może to być przyczyną bo pasek bd za ciasno między przeciw talerzem a wariatorem i bd miał cięzko ruszyć :) Tak samo jak tulejka dystansowa bd za krótka bądź nie będzie jej wcale będzie się zapierać wario o sprzęgło rozrusznika




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lip 2013, 16:18 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Spróbuj taki trik; daj podkładkę 1mm za tuleję wariatora, tzn przedłuż ją o 1mm podkładką i spróbuj.




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 lip 2013, 19:27 
**

Rejestracja: 05 mar 2013, 17:48
Posty: 496
Pojazd:
Jutro zrobie taki trik :)

-- 22 lip 2013, o 16:52 --

Przemek051195 dzięki wielkie! Problem polegał na tym że ta podkładka tam wcześniej była ale ona była tak założona że się zgrała z przeciwtalerzem ,zamiast być za tuleją wariatora, przełożyłem i jest moc! Już elegancko tylko rolki lżejsze musze dać :) Dzięki jeszcze RAZ!

-- 22 lip 2013, o 19:27 --

I znowu to samo... Na chwilę było dobrze i znowu to samo... Co to może być ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy