Znaczy to jest tak, jest filmik na YT, gdzie koleś ma seryjne Pseudo 90 (tak te za 140zł) i na ich tłoku, który przyznam ciężko zaspokoić aby nie puchł na rolkach osiągnął 13,5HP (co do końcówki nie jestem pewien). Ale wiadomo te tłoki sobie nie równe. Ja w moim CPI miałem taki i kaciliśmy go całą zimę i wiosne - przebieg 4000KM na tym ich tłoku i jeździło. Także można próbować, zważając na to, że one po 35zł są.
Ale żeby mieć więcej tej mocy i lepszą kompresje potrzeba tłoczka 2-pierścieniowego. Takie to albo Meteor (ok. 160zł) albo ASSO (ok. 230zł). Z własnego doświadczenia wiem, że ASSO nie do zdarcia jest, docierałem cylek Power Force po szlifie na 49,00 (czyli takim jak pseudo) i portingu, na głowicy Polini z kolegą za plecami. Przy przebiegu 20km lecieliśmy nim 100km/h i wypier***y golfa 3.
Ja mam takie pytanie czy seryjny wał wytrzyma jak jest cylinder 90? Z tym lepszym tlokiem?