Dzisiaj jest 03 sie 2025, 10:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 23 lip 2013, 13:01 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Witam ! Problem jak w temacie, albo full maneta albo nie jedzie.. co przy skuterze na dotarciu to bardzo duzy problem w taki upał.. a więc wczoraj jechałem do pracy i prawie zatarłem ! (pierwsze 5km na silniku ! ;/ ) dzis odpala normalnie i jedzie normalnie wiec powinno byc ok.. najwyzej jeszcze na sprawdzenie kompresji pojade, ok do rzeczy -> mój Setup:
Cylinder Tune-Ex 70cc po portingu redusa z głowicą S6 StreetRace 70cc i tłokiem ala Malossi Sport
Wariator Top Racing New Generation z założonymi rolkami 5,5g (na 4g jeszcze wieksze obroty kreci..;/)
Wydech Stage6 Pro Replica
Pas Malossi X-Special
Zawór membranowy Malossi z płytkami carbonowymi
Gaźnik StylePro 21mm ze WSZYSTKIMI bebechami Dellorto 19 (dysza 80)
Filtr Powietrza Revo DRAG
Sprzęgło seryjne (nowe) z założoną centralką Malossi Białą i sprężynkami Stage6 Pomarańcz (medium chyba)
I mieszanke na dotarcie mu zrobiłem 1:35 (pierwsze dwa tankowania takie bedzie mieć, potem 1:45) -> Olej Orlen 2t SemiSynt.

Ktoś ma jakiś pomysł by ruszał z niższych obrotów ? ;/.. bo takim sposobem zatre go w jeden dzień..

DODAM ZE SKUTER NIE ODDAJE PELNEJ MOCY, PASEK NA WARIU WCHODZI MAX DO POŁOWY


Pozdrawiam i licze na szybką pomoc.




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 23 lip 2013, 20:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 cze 2012, 17:43
Posty: 97
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Pojazd:
No to jak rusza z wysokich to na pewno regulacja sprzęgła- za twarde spręzynki. Bebechy z 19 do 21?!




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojej Benelki KLIK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 lip 2013, 21:57 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
to że na lżejszych rolkach ma wyższe obroty to normalne, sprężynki s6 nie dość że są twarde to jeszcze są krótsze od seryjnych przez co są jeszcze twardsze, kup jakieś miękkie np polini białe a po dotarciu wyreguluj napęd




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 10:36 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Benelli49x pisze:
No to jak rusza z wysokich to na pewno regulacja sprzęgła- za twarde spręzynki. Bebechy z 19 do 21?!


Dokładnie..
Wszystkie dysze (od wolnych obrotów, prowadnica iglicy etc) wraz z pływakiem, dyszą zmiany składu mieszanki, śrubą od wolnych obrotów, pływakiem, przepustnicą.. no po prostu wszystko z oryginalnego dellorto + nowe uszczelki/oring tez oryginalne dellorto :) Zdaje egzamin :)

-- 24 lip 2013, o 10:36 --

A jak bym założył seryjne sprężynki ?.. :)




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 11:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2011, 6:48
Posty: 427
Lokalizacja: LUBELSKIE
Pojazd:
Po prostu wsadź jakieś miękkie na czas docierania :) Co do nieprzekładania mocy na koło wrzuciłbym twardszą centralkę bo ta jest bardzo miękka :)




_________________

Peugeot Vivacity Sport 70
*DR Evolution 70
*Leovince ZX*
*Hebo NG*
*Dellorto 17.5*
*Revo-S-Type*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 12:12 
*

Rejestracja: 18 lis 2012, 20:35
Posty: 147
Lokalizacja: Katowice
Pojazd: Suzuki GS500E / Keeway RY8
Okej wiec tak.:
Centralka s6 medium
I jakie sprezynki sprzegla konkretnie?




_________________

Punto Mk1 <3

KeeWay RY8 70cc <3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 15:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sie 2012, 13:54
Posty: 312
Pojazd:
ale macie myślenie po do tarciu chyba raczej będziesz wykręcał na wyższe obroty to i na dotarciu musi ich posmakować. Sprężynę sprzęgła daj tą stage6 medium i tyle jak chcesz żeby ci z mniejszych obrotów ciągnął to zamiast stage pro replica kup sobie leo vince zx ponieważ pro replica jest to wysokoobrotowy wydech i musi mieć ''lekki'' napęd a i poczytaj troche art na temat docierania bo nie chce mi się wszystkiego tłumaczyć dlaczego tak a nie inaczej. Malossiego dotarłem na tym setupie:
Stage6 pro replica
Malossi multivar rolki 4.4
sprężynki stage6 czerwone
sprężyna stage6 medium
gaźnik 17.5 i wszystko elegancko dotarte. Pamiętaj żeby nie przegrzać i zabawa manetą
i przy zwalnianiu od czasu do czasu muskanie manetką żeby smarowanie był




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 lip 2013, 22:11 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2011, 21:21
Posty: 1709
Lokalizacja: Połomia / Wodz. Śl.
Pojazd: Faspi F8, Tigra 1.6 16V
Nic się przecież nie stanie jak będzie z wyższych ruszał, to nie Ursus C360 na nowych tłokach ...




_________________

Obrazek

https://www.facebook.com/PKRHgarage ZAPRASZAM !

http://forum.mieloch.pl/faspi-by-przemek051195-70cc-midrace-t261458-580.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy