Dzisiaj jest 17 lis 2024, 9:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 sie 2013, 11:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Siema, mam roxa po lekkim tunie, setup podam poniżej, mam dwa problemy, mianowicie :

Start git z 7.5k dochodzą obroty do 8k i wtedy spadają na 7 i mam muła znów do 8k, czy to może być wina bardzo przebarwionego dzwonu? bo mój nadaje się na śmietnik.

I drugi, jaka dysza? mam dysze 90 ale nie wkręca się tak jak powinien, przerywa troche zanim się wkręci, na ssaniu nie przerywa ale jest taki sam muł(ten od dzwonu)
I jeszcze, jak wiecie to powiedzcie czemu mam max 10,500rpm, więcej nie kręci.

Jakie rolki do tego setupu?

Polini Sport 50 Ported by Reddus(prawie max port) + rozwiert pod Pro Replice
Pro Replica
Wario s6 sport pro
Top racing clutch regulowane
Gaźnik 12mm dysza 90
Sprężyna S6 Medium (posiadam s6 hard, hebo 90)
Rolki 3.5g 4x, na innych słabo się wkręca, wchodzi w rezo i zaraz spadają obroty.
Zawór Tec Evo Sport
Proszę, pomóżcie, nie mam siły do tego złoma..

Vmax 80-85km/h to słaby wynik jak na taki setup co nie?

Aeroxy latają po 85 na serii i szybciej się rozpędzają niż mój

-- 5 sie 2013, o 11:55 --

I czy dużo nagaru w wydechu(tego syfu zaschniętego od oleju) może być powodem słabego przyśpieszenia i vmaxu?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 sie 2013, 15:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:21
Posty: 178
Pojazd: ROUTER METRO CITY 4t
Siema no to co do twojego pierwszego pytania sądzę że przebarwienia na dzwonie nie mają aż tak dużego wpływu na tego muła sprawdź sprzęgło czy nie jest zjechane i czy Ci się pasek nie ślizga, bo od tego mogły powstać te przebarwienia , co do drugiego pytania to troszkę mały gaźnik a masz dużą dysze więc troszkę się to nie zgrywa . Co do rolek to celuj w 4,6g .
A co do v/max'a to strasznie mały .
A ten nagar "syfu" to w końcówce?




_________________

GG : 23155238


Odpowiedz na moje pytanie nic Ci się nie stanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 19:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
ten nagar to w całym wydechu..

Pasek wchodzi na góre, nie ślizga się, dzwon w sumie taki kupiłem znaczy dostałem w drugim silniku jak kupowałem więc taki był taki jest.

No to dysza jaka, mniejsza czy większa? bo mówię NA SSANIU LEPIEJ SIĘ WKRĘCA, bez ssania troche 'buu buu'
ile powinien wynosic vmax?




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 21:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:21
Posty: 178
Pojazd: ROUTER METRO CITY 4t
No to jeśli masz nagar w wydechu to tylko świadczy o tym ze jest już długo używany i kończy swój żywot . :D
Gaźnik większy bym radził . :D




_________________

GG : 23155238


Odpowiedz na moje pytanie nic Ci się nie stanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 sie 2013, 23:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Olej ptak*y wcześniej lałem, a replika ma 5-6k przebiegu to jest nóweczka wręcz..




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 8:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2012, 22:21
Posty: 178
Pojazd: ROUTER METRO CITY 4t
No to skoro olej chu*owy lałeś to po co zadajesz takie pytanie.




_________________

GG : 23155238


Odpowiedz na moje pytanie nic Ci się nie stanie :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 9:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 kwie 2013, 19:05
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Aerox
No chyba napisał że m nagar tak ? Raczej ci to osiągów nie zmieni chyba że jest go dużo przy kolanku i zapycha wydech, weź drut stalowy z metr, taki pleciony z kilku cienkich, poodginaj te cienkie tak żeby Ci wyszła na końcu taka szczotka, daj to pod wiertarkę a tą rozginaną koncówkę do wydechu i wyczyść go




_________________

Aerox 2003r
Setup:
Cylinder: Seria
Wariator: Malossi Multivar
Rolki: 4,7g Malossi
Sprzęgło: RMS Racing Pro
Dzwon: Polini Speed
Gaźnik: Dellorto 17,5
Pasek: Dayco
Wydech: Leo Vince ZX (Chrom)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 22:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
ErrorAerox pisze:
No to skoro olej chu*owy lałeś to po co zadajesz takie pytanie.



Nie udzielaj się jak nie masz pojęcia o czym piszesz.

@Dół : A benzyną nie lepiej? Właśnie jest go tak z 0,3cm przy kolanku wokół.

Odpowiedzcie na moje pytanie zadanie u góry, jaka dysza? :<

-- 6 sie 2013, o 22:41 --

pomozcie..




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 sie 2013, 23:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Co do dzwonu, to na zlom jak do wymiany i nowy. Troche mala dysza jak naa seta i gazior. Rolki to wiadomo nikt Ci nie powie, sam mysisz znalezc odpowiednie. Co do obrotow, moze modul zablokowany??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 sie 2013, 13:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Ale nie odcina ani nic, tylko 10,5 jest ;x, No ok, dzwon wymienie, Dysza jaka powinna byc i na jakim miejscu iglica?


Juz o nic nie pytam tylko ; nie mam za twardej centralki? i jaka dysza i gdzie iglica? z gory dzieki

-- 7 sie 2013, o 12:19 --

pomóżcie, ludzie.. rok się meczę i chyba oddam do mechanika bo jednak nie dam rady ;x

-- 8 sie 2013, o 11:53 --

Pomożecie? Jaki powinienem mieć vmax na tym setupie?

Polini Sport 50 Ported by Reddus(prawie max port) + rozwiert pod Pro Replice
Pro Replica
Wario s6 sport pro
Top racing clutch regulowane
Gaźnik 12mm dysza 90
Sprężyna S6 Medium (posiadam s6 hard, hebo 90)
Rolki 3.5g 4x, na innych słabo się wkręca, wchodzi w rezo i zaraz spadają obroty.
Zawór Tec Evo Sport

-- 12 sie 2013, o 13:22 --

pomozcie ;x




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy