Dzisiaj jest 29 lis 2024, 16:33

Strefa czasowa UTC+1godz.

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
*

Pojazd: Romet 717 ra
Witam nie wiem czy ma ktoś ten skuter ale na prawdę jak na taką firmę jest super lecz mi to nie wystarcza na razie to co zrobiłem to wymieniłem moduł na sportowy i leci 90km/h ale licznikowe chcę kupić jakiś tłumik ale nie za drogi tak do 200 zł lecz nie wiem jaki oraz nowy filtr ale nie wiem ile mm ma wejście zastanawiam się też nad wymianą rolek wiem że w standardzie jest te 5,5 grama zastanawiam się tak nad 7 g bo chcę speed a przyspieszenie nie musi być dobre ;) jestem zielony w tych sprawach więc szukam pomocy ;)

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+

*

Pojazd:
Licznikowe z górki i z wiatrem 90km/h :mrgreen:

Awatar użytkownika

Pojazd: Keeway Flash '07 | Corolla E12
Cięższe rolki to nie to samo co nadbieg jak w typowej skrzyni w samochodzie. Chodzi o kwestię odpowiedniej (najbardziej skutecznej) regulacji, kiedy silnik ma najlepsze obroty co przekłada na maksymalną moc. Na ten temat poczytaj na forum, bo było już pisane od czasów świetności tego forum.
Na temat poprawy osiągów, to tak tuning zaczyna się najczęściej w 2-taktach od wydechu, ale nadal trzeba pamiętać że to tylko skuter. Nieduże koła, proste hamulce, praktycznie pionowa rama i homologacja do 45km/h. Jak na rometa te 90km/h to niezły wynik, jeździłem takim w którym o takim v-maxie można było tylko pomarzyć, ale żeby moja wypowiedź była bardziej wyczerpująca niż kolegi wyżej to szukaj sport wydechu, pokroju LeoVinvi ZX, Tecnigas Next lub innego dającego dobry efekt w średnim i niskim zakresie prędkości obrotowych. O lepszym można myśleć gdy planujesz zakładać 70cc. Po wydechu możesz pakować wariator. Wtedy po odpowiedniej regulacji zyskasz istotnie mocniejszą maszynę.