KrzySP546 pisze:
Kevlarowe nie nadają się do seryjnych napędów (chodzi o sprzęgło, wario, itp) gdyż je szybko niszczą.
Jeśli masz sportowe części w przekładni to są bardziej odporne na zużycie i wtedy można pomyśleć o kevlarowym pasku, bo jest wytrzymalszy

Dzięki... czyli narazie zostaje ten co jest

jak będzie wariator i sprzęgło inne to się pomysli nad paskiem.
Ale dzisiaj poszedłem polatać z kolegą od tzr-ki i apka się na mnie obraziła

po przejechaniu 30km przy rozpędzaniu pododaniu gazu apka zrobiła "bbbbuuuuu......" i puściłem manetke i zaczeła chodzić i tak cały czas jak chce sie rozpędzić jak jade 30-40km/h to jeszcze jakoś jedzie i tak wróciłem do domu

chwile postała i zaczeła chodzić normalnie więc pojechalismy jeszcze polatać 60km w obie strony przejechaliśmy 30 bez problemu zgasiłem ją po 15 minutach odpaliłem i znów się zaczeło ;/ I tu jest pytanie co jest grane ? troche takjakby ją zalewało ale jakby ją zalewało nie mógłbym jej opdpalić więc o co się na mnie obraziła ? macie jakieś pomysły ?

Stawiam na gaźnik do czyszcenia, ssanie ale czy ssanie chodzi cały czas nawet jak jest ciepły ? noi więcej pomysłów nie mam pomocy !
-- 16 sie 2013, o 08:22 --
Dzisiaj będę czyścił gaźnik zobaczymy czy problem ustanie.
Co sądzicie o takiej przedłużce ?
http://magmot.pl/38-przedluzka-amortyza ... rwona.html5cm więc podniesie gdzieś o 3,5cm czy wybrać z mieloch za 55zł

-- 16 sie 2013, o 20:07 --
Dzisiaj rozebrałem gaźnik przeczyściłem poskręcałęm i apka nie pali ;/ świeca sucha gaźnik suchy więc sprawdziłem kranik paliwa przy baku i niestety nadaje się chyba do kosza albo się zablokował albo się zapchał albo nie wiem co

jutro spróbuje coś jeszcze pokąbinować ale chyba nic z tego. jak miałem gaźnik wyjęty sprawdziłem dyszę i się wyjaśniła sprawa dużego spalania bo kto włożył dyszę 70 !

I przez to pewnie apka też więcej pali. I w filtrze powietrza znalazłem rurke i zwężkę (blokadę) żeby mniej powietrza dostawało się do filtra. zastanawiam się czy nie zmienić dyszy na troche mniejszą dałoby to coś w stosunku do spalania ? Sprawdziłem też zawór membranowy i jest ok zero prześwitów płytki ładnie przylegają.
_________________

DUŻO ZDJĘĆ WEJDŹ-ZOBACZ-ZOSTAW PO SOBIE ŚLAD !
viewtopic.php?p=2300021#2300021