Dzisiaj jest 12 lis 2024, 18:38



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Będzie popie**alać ?
Czas głosowania minął 29 sie 2013, 16:40
Tak 25%  25%  [ 1 ]
Nie 0%  0%  [ 0 ]
Trudno powiedzieć 75%  75%  [ 3 ]
Liczba głosów : 4
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 sie 2013, 16:40 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 17:51
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Witam. Może trochę opowiem od czego się to zaczęło, a mianowicie zaczęło ise to od zatarcia mojego w 100% seryjnego silnika poza sprężynkami itd. Gdy już stwierdziłem że cylinder jest już do kosza postanowiłem zakupić coś mocniejszego TEC KIT AIRSAL 70ccm SPORT. Gdy tylko zamówiłem cylinder stwierdziłem że ten seryjny będzie go dusił dlatego postanowiłem domówić jeszcze STAGE 6 PRO REPLICA. Teraz stwierdziłem że gdy wpakowałem w niego tyle pieniędzy to już zrobię go tak jak należy GENERALNY REMONT. Ja widzę go tak a wy mi powiecie czy się to opłaca zamawiać. Oczywiście łożyska na wale i te sprawy zostaną wymienione na C3 do 20 000 obrotów na min.

- Cylinder TEC KIT AIRSAL 70 SPORT [Kupione]
- Wydech STAGE 6 PRO REPLICA [Kupione]
- Wał korbowy TEC RACING 10mm
- Gaźnik DELLORTO 17,5 PHVA ssanie automatyczne
- Filtr powietrza - Wkład STAGE 6 DUBLE LAYER [Kupione] - Myślę czy by nie kupić Filtra sktożkowego POLINI w tej kwesti możecie mi doradzić.
- Wariator Malossi Multivar vs Kit Stage6 R/T Oversize
- Sprzęgło Tec Evo Racing d.105mm
- Dzwon Motoforce Racing d.105mm

Czekam na odpowiedzi i propozycje ponieważ pod koniec tygodnia zamawiam części między innymi: Wał i Wario. Gaźnik i Filtr dopiero kupię później żeby mnie nie kusiło ciskać go do końca, dzwon i sprzęgło mam nowe zamienniki dlatego poczekam z 4 tyg.
Zapomniałem dodać:

-Malaguti F12 Phantom AC 1996r


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 sie 2013, 18:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
Kup najlepiej wszystko naraz, bo potem zatrzesz nowy cylek przez seryjny gaźnik, polecam 19mm dellorto, wario lepiej S6 oversize/sport pro, sprzęgło najlepiej stage 6/malossi fly bo te TEC'a trzeba od razu wymieniać sprężynki bo to china i łapią temp szybko, dzwon polecam bardziej s6 wingcoller/tec CNC R.




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2013, 22:32 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 17:51
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
W tym problem że nie mam na tyle kasy żeby zamówić wszystko mam na tyle funduszy żeby go złożyć i wsadzić do ramy. Jak pojeżdżę z 500 km na tym gaźniku to może się zatrzeć ? Przecież Gaźnik tylko podaje mieszankę paliwową... Pozatym jak bym go złożył od razu to wiesz jakie by obroty kręcił przy regulacji ?

PS: Jednak wybiorę S6 oversize, wingcollera tez chciałem wziąć ale mam 105 a na 105 nie widziałem żeby był robiony. Nad 19,5 się zastanowie bo duże spalanie ale za to jakie osiągi :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2013, 23:09 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
gaźnik 19mm to nie większe spalanie ponieważ większy gaźnik + mniejsza dysza = lepsza reakcja na gaz, lepsze chłodzenie wewnętrzne cylindra, najlepiej na sam początek kup gaźnik a chwilowo nie jeździj, szkoda cylindra, pewnie spadnie jego żywotność przez docieranie na seryjnym gaźniku, wał okej, stożka nie kupuj, wkład wystarczy, wariator s6 sport po bo r/t przy tym setupie ci więcej nie da, sprzęgło polini for race, dzwon tec cnc




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 22 sie 2013, 0:52 przez lukas971997, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 sie 2013, 23:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2013, 10:41
Posty: 65
Pojazd: Yamaha Aerox 2003
zgrydzik napisz na gg 4332017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 17:50 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 17:51
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
Wał i tak muszę kupic bo korbowód zrobił sobie dziurę w przeciwwagach około 2mm i ten wał ma około 25 000 przebiegu. Zrobię tak jak lukas971997 radził żeby go nie docierać na tym gaźniku. Po prostu go złożę i będzie sobie stał w ramie czekając na gaźnik i zawór membranowy bo ten stary ma prześwity :(.

Zabrałem się za zwykłą wymianę cylindra i łożysk a wymieniam wszystko :/ Ja jebe...

PS mam jeszcze możliwość za darmo pożyczyć od kolegi Tec 17,5mm wtedy było by dobrze na nim docierać ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 23:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 wrz 2012, 12:06
Posty: 481
Pojazd: Aerox
No na pewno lepiej 17,5 niż 12mm.. Na nim możesz, tylko pamiętaj żeby dobrze wyregulować gaźnik, a nie założysz i piz*a..




_________________

regulacja-napedu-gaznika-aerox-t360865.html

WEJDŹ I POMÓŻ




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 11:00 
*

Rejestracja: 15 maja 2011, 17:51
Posty: 13
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
A więc długo się nie odzywałem. Mianowicie malaga jest już złożona na częściach:

Cylinder Kit Airsal 70 ccm SPORT
Wał korbowy Top Racing Race HQ 10mm
Gaźnik Dellorto PHBG 19,5 (mechaniczny, bez podcisnienia, ssanie ręczne) [Dysza 75]
Zawór membranowy RMS nowy
Króciec ssący 21 mm Motoforce
Filtr i przekładnia seryjna i własnie o to chciałbym się zapytać.

Czy opłaca mi się zakładać do tego stożek co mi to da i czy będe miał z tym dużo zabawy, stożek już leży w garażu tylko boję się że jak go założę to w ogóle skuter nie będzie jeździł bardzo dużo ise naczytałem o tych stożkach że ciężka regulacja jest. Do wymiany filtra powietrza już się wcześniej przygotowałem a mianowicie zakupiłem dyszę o 10 większą (85). Co o tym sądzicie i co należało by zrobić żeby skuter jeździł szybciej bo kopa ma ale na prędkość się to nie przekłada max 75 km/h.

Rolki stage 6 [3x 4,75] [3x 5,75]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 11:13 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
stożek bym sobie odpuścił, lepiej zbieraj na wariator, a wydech jaki masz?




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy