Dzisiaj jest 17 lis 2024, 6:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2013, 11:13 
*

Rejestracja: 24 lip 2013, 11:20
Posty: 33
Pojazd: Yamaha Aerox
JW musimu rozdzielać cały silnik by wymienic uszczelniacz ? czy idzie ''go jakoś tam wydrapać''


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 13 sie 2013, 18:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
Nie. Wydrapiesz go normalnie wbij np. śrubokręt płaski i podważysz , powinien wypaść . A nowy normalnie nakładasz na wał i go dokładnie wkładasz na jego miejsce .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 22:53 
*

Rejestracja: 18 cze 2012, 20:55
Posty: 60
Pojazd:
przecierz uszczelniacze zawsze zakłada się od zewnątrz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 12:59 
*

Rejestracja: 24 lip 2013, 11:20
Posty: 33
Pojazd: Yamaha Aerox
a jak to zrobić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 13:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
Odkręcasz pokrywe od napędu wtedy wykręcasz wariator a za nim jest tam simering . Wtedy go dłubiesz , podważasz czymś i wyciągasz tak jak wcześniej pisałem wtedy nakładasz nowy .

Strona druga .
Zdejmujesz pokrywe pompy wody . Wyciągasz magneto , potem reszte zapłonu i widzisz simering i zobisz to samo co na tamtej stronie .

Idź i zacznij rozbierać i samemu się pobawić . Tylko potem wszystko dobrze złoż i zapamiętaj po kolei jak wszystko zdejmowałes !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 13:15 
*

Rejestracja: 24 lip 2013, 11:20
Posty: 33
Pojazd: Yamaha Aerox
Dzięki :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 19:04 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 15:03
Posty: 122
Lokalizacja: bialystok
Pojazd:
Nie radziłbym od strony waria podważać go śrubokrętem bo łatwo uszkodzić łoże uszczelniacza i jest lipa, ja zawsze brałem małe wiertełko minimalnie nawiercałem wkręcałem wkręt, za wkręt łapiesz kombinerkami i ciągniesz, tylko trzeba dokładnie wyczyścić opiłki po wierceniu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2011, 22:04
Posty: 443
Lokalizacja: Rypin
Pojazd: Suzuki Rg 80
jaq1996 , kartery nie są z plastiku , nie uszkodzi nic napewno jak bedzie myślał przy robeniu . Podważyć może jakimś cienkim nożykiem czy coś . Lepiej nie wiercić bo opiłki mogą się nasypac w łożysko .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy