Dzisiaj jest 23 lis 2024, 1:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 sie 2013, 20:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Witam.Dzisiaj chciałem wyregulować wydech tecnigas next-r w Malaguti f12 full serii.A więc tak były rolki 6,5 (oryginalne) wiadomo muł itp.Następnie włożyłem z kolegą 5g i to samo.Potem 4g dalej bez różnicy.Niewiedziałem o co chodzi ciagle było tak samo spróbowałem jeszcze włożyc rolki 3,5 jednak to nic nie dało.Zauważyłem,że na każdych tych rolkach skuter nie chce się wkręcać na obroty.Miał tez obrzygany wydech i końcówke.Możliwe,że dostaje za dużo oleju mieszanki i przez to go przymula?Jak myślicie,w co mogę uderzać?




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 20 sie 2013, 20:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2010, 19:13
Posty: 540
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Ja w roxie miałem tecnigasa next-r (reszta seria), wrzuciłem rolki 4g, centralke Hebo +50(możesz ją zastąpić malossi żółtą) i hulało aż miło. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 20:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
No tak tylko wyregulować sobie wyreguluje tylko jest taka sprawa że na każdych rolkach jest tak samo.I pytam czy jeżeli wydech jest osmolony olejem czy to wina tego ze najprawdopodobniej dostaje za dużo oleju mieszanki. ;)




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 sie 2013, 21:43 
*******

Rejestracja: 08 lip 2012, 23:03
Posty: 4997
Lokalizacja: Obrzycko, WLKP
Pojazd: znowu SR Custom
zalewa go




_________________

Obrazek
SR CUSTOM
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 10:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Mógłby się ktoś jeszcze wypowiedzieć?Proszę o pomoc.




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 11:36 
*

Rejestracja: 16 gru 2012, 11:48
Posty: 177
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox LC
Tak, ja mogę się wypowiedzieć ;D

@UP z wydechu pluje mu olejem, nie wkręca się na obroty, gdy jedzie te 50 to i nie jedzie płynnie tylko przerywa.
Zamieniliśmy sprzęgło z mojego aeroxa( sprzęgło ma sprężyne żółtą malossi i sprezynki polini zolte) i dalej to samo.

Zamieniliśmy też wariator z mojego aeroxa z rolkami 3,5g i nie było czuć różnicy mimo tego że seryjne ma 6,5.

Reasumując zamiana sprzęgła z sprężyną żółtą malossi nic nie dało. więc to raczej nie będzie wina docisku. To samo z wariatorem.

Czy może być to źle wyregulowany gaźnik,wszystko na to wskazuje opluty olejem wydech, przerywanie gdy sie wkreca na obroty,




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 sie 2013, 21:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli masz dozownik, to go wywal, sam rób mieszankę 30ml oleju na litr benzyny, potem sprawdź kolor świecy, sprawdź iskrę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 7:40 
*

Rejestracja: 16 gru 2012, 11:48
Posty: 177
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox LC
No w sumie może to też być zanikająca iskra czyli w najlepszym wypadku świeca do wymiany. hmm w sumie z tą mieszanką to dobry,choć uciążliwy pomysł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 sie 2013, 15:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2012, 21:27
Posty: 292
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Husqvarna Sm 125s
Jak świece odkręciłem była czorna jak węgiel.




_________________

Romet Kadet ----> Malaguti F12 ----> Husqvarna Sm 125 s




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 8:01 
*

Rejestracja: 16 gru 2012, 11:48
Posty: 177
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd: Yamaha Aerox LC
Czarna, okopcona świeca, świadczy o zbyt bogatej mieszance - za duży poziom paliwa, niewłaściwa regulacja gaźnika, nieodpowiednia, za zimna świeca zapłonowa.

To co ci mówiłem, wyreguluj gaźnik nie jest to trudne a przy okazji możesz go wyczyścić profilaktycznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 sie 2013, 10:43 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jeżeli już taką masz świecę, to kup nową, wtedy ustaw iskrę, wyreguluj mieszankę, obniż iglicę itd, ma się dobrze wkręcać i nie strzelać z wydechu.

-- 23 sie 2013, o 10:43 --

Co do mieszanki, lepiej wozić se sobą olej, niż zatrzeć skuter :D

Sam mam 4t, aczkolwiek po przesiadce na 2t pierwszą rzeczą, którą bym zrobił to wywalił dozownik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy