Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 18:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 sie 2013, 19:45 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
W żadnym razie 18x669 bo to koła 12
Cóż...kupiłem pasek takich samych wymiarów i uszkodził się wiec nie ryzykowałem i pojechałem z paskiem oryginalnym do miasta(nie kupuje jak nie muszę-wolę zamawiać bo taniej) i kopiłem Naraku bo pasował




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 24 sie 2013, 20:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
aa zapomniałem, że masz koła 12 to sorry :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 25 sie 2013, 2:58 
**

Rejestracja: 19 lip 2013, 17:29
Posty: 234
Lokalizacja: Rogowo
Pojazd: Yamaha TZR 50
Jeśli skuter przyśpiesza tylko do połowy manetki, to moim zdaniem masz za ciężkie rolki :)




_________________

Lewa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 9:49 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Możliwe ale taka sytuacja miała miejsce na dyszy #90 a na 85 jest dobrze

-- 26 sie 2013, o 10:49 --

Po przejechaniu ok.150km. pasek wygląda dobrze

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 12:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Wszystko wygląda okej, możliwe, że ten pasek jest akurat i skuter dobrze jeździ.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 12:24 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Na to wygląda na szczęście


Oby już tak pozostało

Dysze zamówione

Mieloch raczył odpisać po tym jak dziś znou wysłałem im maila z pytanie o BT
Potwierdzili ze idą tam M4 ale nie wiedzą jak jest tam dysza oryginalna




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sie 2013, 13:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zobaczymy, jak wszystko złożysz, napisz co i jak :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 10:28 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Dziś doszły dysze i rolki

Obrazek


Jutro prawdopodobnie zostanie założony BT

Przy okazji zobaczcie co mi zrobił pasek z nowymi rolkami

Na zdjęciu też stare rolki oryginalne po przejechaniu 13 000km.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 sie 2013, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
nie pokazuje mi się fota ;/
czekam aż w końcu założysz ten gaźnik .. :)




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 21:43 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zobacz tu
http://imageshack.us/photo/my-images/843/eb4l.jpg/

-- 2 wrz 2013, o 22:24 --

Dziś BT został założony

Testowane na obu dyszach i są podobne raczej rezultaty-dziś wiało jak cholera więc nie jeździłem w dłuższą trasę tylko prosty odcinek 500m. i spowrotem.

Zmiana jest widoczna:
-lepiej odpala
-na dyszy 90 nie wyrywa go tak jak na starym gaźniku z tą samą dyszą

Napiszę więcej jak się wybiorę na jakaś dłuższa przejażdżkę

Poza tym włożone zostały nowe rolki 5,5g z uwagi na stan po awarii paska napędowego

Ogólnie jakoś inaczej chodzi na nowym gaźniku albo mi się wydaje

Czy we wszystkich chinolach 4T jest tak mało gazu w manetce?

Pytam bo u mnie na starym gaźniku tak było i jest i na nowym

Cytuj:
ahh co do przekładni to w pokrywie kopki zrobić otwory .. sory pomyliło mi się ( wtedy napęd ma lepsze chłodzenie)


Kolego rellanium warto tak zrobić?




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy