Witam,chciałbym przedstawić wam moje oczko w głowie jakim jest Kymco Super 9 LC z 2007r.Kymco zakupiłem w maju ubiegłego roku.Od tej pory trochę się zmienił,dodam,że kupiłem go z przebiegiem 9300km bez żadnych wad to znaczy rys,popękanych plastików,skuterek był calkowicie seryjny.Wcześniej jeździłem chinolkiem w 2T(colibropodobny)ale był już na mnie za mały i dlatego chciałem coś większego,markowego.Zaraz po zakupie zamontowałem wydech Tecnigas Next R,który w zimie został zastąpiony Hebo New Performer,aktualnie jest Leovince TT,mocniejszy od Next R i cichszy od Hebo
Dlaczego właśnie Leovince TT
Dlatego,że nie jest to żaden zamiennik serii,nie kręci wysokich obrotów,żeby jakoś jechać i mm piękny dźwięk.V-max jest o jeden km/h lepszy niż na Next R(sprawdzane GPS)Następnie doszedł wariator Top Racing sv1,kupiłem go dlatego,że miałem go w poprzednim skuterku i dużo polepszył osiągi i w tym przypadku nie było inaczej.Później zamiast tej puszki filtra powietrza zamontowałem stożek Malossi E5,po czym przy Hebo wróciłem do serii,strasznie głośno było,a nie chciałem budzić sąsiadów po nocy.
Ale gdy w moje ręce wpadł leoś to stożek musiał być tym razem kupiłem Polini AB,dźwięk dużo lepszy niż na malossim,na Polini ładnie wkręca się w obroty przy czym pięknie buczy,na E5 było to coś w rodzaju tłuczenia się.
Dobra już i tak za bardzo się rozpisałem z resztą sami zobaczcie jak się zmieniał od zakupu.
A teraz chciałem wam powiedzieć jakie modyfikacjie w nim przeprowadziłem:
Mechanika:
-Wydech Leovince TT
-Wariator Top Racing sv1 (rolki 7.5g)
-centralka Top Racing+15
-sprężynki sprzęgła Top Racing +15
-gaźnik seria 14mm Keihin (dysza 100)
-filtr stożkowy Polini Air Box
Optyka:
-Lusterka BCD F1 Pro Series
-Blacha ryflowana ODF
-Tunel w stickerze
-Termometr Stage6
-brak tylnych błotników
-tablica na przekładni(podświetlenie Koso)
-nadkole polakierowane w kolor skutera czyli na żółto
-siatka tuningowa w tylnym wlocie
-amortyzator Forza Betor Sport
-przedłużka amortyzatora Naraku 4cm
-wypolerowane mocowanie wydechu
Dobra już i tak za bardzo się rozpisałem z resztą sami zobaczcie jak się zmieniał od zakupu.
Tak wyglądał po zakupie tyle,że zamiast Next R był seryjny wydech...
A tutaj po małych ulepszeniach,czyli lusterka Stage6 F1,tablica pod samą lampą,przedłużka amora 2.5cm i oczywiście Next R
Tutaj już ze stożkiem,amorkiem Forza i bez tylnego błotnika
Tu z kierą DH i innymi bajerami...
Lecz z początkiem znudziła mi się kiera DH i postanowiłem wrócić do orygianłu,a co mi się wydawało ok to zostawiłem,fotki z przed dwóch tygodni...
A tą fotką chciałem wam pokazać jak dobrze widać w lusterku BCD F1 Pro Series,niestety słaba jakość fotki.
Komentować