Dzisiaj jest 07 kwie 2025, 17:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2013, 21:53 
*

Rejestracja: 16 sty 2013, 20:42
Posty: 14
Pojazd:
Witam mam problem, założyłem Cylinder Kit Tec Performance 90cc do mojego Rometa 727.
Ciężko kręci i nie chce zapalić. Czym może być to spowodowane ???
Jak powinny być ustawione zawory ?? I ile trzeba go docierać ??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 30 sie 2013, 22:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Ssący 0.06 wydechowy 0.08 pod tą pojemność. Wymieniałeś świecę? To, że ciężko kręci, to dlatego, że kompresja większa i dlatego, spróbuj na kopkę, zmień moduł, ew sprawdź iskrę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2013, 9:19 
*

Rejestracja: 16 sty 2013, 20:42
Posty: 14
Pojazd:
Świece mam założoną nową.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2013, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 16:16
Posty: 664
Lokalizacja: Bielo
Pojazd: Aprilia RX 125
rozrząd dobrze ustawiony? Iskra jest? Paliwo dochodzi? ..




_________________

nie pomagam na pw/gg
potrzebujesz pomocy? zapytaj na forum




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 31 sie 2013, 20:23 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
wlej troszkę benzyny pod świece i kopnij raz a porządnie tylko przekręć manetke bo może nie chce pociągnąć z gaznika, ja tak miałem a jak złapie to gaz do oporu na 3 sekundy i wtedy puśc gaz i nie powinien zgasnac no chyba że gaznik źle ustawiony, ja tak zrobiłem i śmiga a bez tej benzyny pod świecą to okopałem się jak głupi i nie zapalił wtedy wlałem i od pierwszego złapał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 wrz 2013, 21:08 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak da od razu full manetkę po odpaleniu, to mu go zalać może, zdławi i zgaśnie, a potem będzie problem, zmień świecę, sprawdź czy jest wszystko dobrze podłączone, sprawdź gaźnik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 8:21 
***

Rejestracja: 01 wrz 2011, 11:16
Posty: 833
Lokalizacja: Andrychów
Pojazd: Super 9, NSR
Przy zle ustawionym rozrzadnie moze mu cos tak tykac




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 9:59 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
też tak może być przez rozrzad lub luz zaworowy bo może zawory ustawiałes na zimnym silniku i jak silnik sie rozgrzeje to się się zmieni luz zaworowy bo metal pod wpływem temperatury dodatniej się rozszerza, ale nie sądzę kolego wyżej żeby się skuter się zalał jak odkręci max manetke, chodź nie będę się spierał ja tak zawsze robiłem i nigdy to mi się nie stało




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 13:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Jak jest rozregulowany to zalać go może, jakby miał źle rozrząd ustawiony, to za chiny ludowe nie odpali, nawet nie będzie oznak życia totalne 0. A zawory odezwą się dopiero na zapalonym silniku. :) Po za tym jak miałby je na ciepłym silniku ustawiać, jak nawet moto nie zapala?

-- 2 wrz 2013, o 13:15 --

Sprawdź ten rozrząd magneto na pozycję t i zobacz, czy te dziurki w wałku rozrządu schodzą się równo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy