Dzisiaj jest 25 lut 2025, 10:12



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: 06 wrz 2013, 16:12 
Witam,

A więc ,przedstawiając po któtccce. Posiadam Yamaha Aerox 2004r. Od około roku, może troszkę więcej w wakacje rozłożyłem go do gołej ramy (wraz z okablowaniem). I tak się zmierzałem i zmierzałem do składania i jakoś nie " trafiło". No tak czy inaczej, teraz wypadało by już go złożyć :)
A ja mam taką .. nie wiem czy to się nazywa tentecja czy co innego. Ale jeśli coś rozłoże na części "1" to już wypadało by coś lepszego wrzucić tzw. modyfikacje. Niż składanie go tak samo nic nie zmieniając.
Jak na razie nie mam ograniczonych funduszy- Chciałbym się dowiedzieć od osób siedzących w temacie i jak najlepiej doradzających co potrzeba co do tego jest nieodłącznym czynnikiem etc.
Doznałem nie zbyt miłej "sprzedaży" części używanych , tak że nie ufam za bardzo na " przedpłaty", i najcześciej kupuję na jakiś oficjalnych stronach np. mieloch.pl - Pewne dostarczenie, jak i nowa część.

Tak więc - chciałbym jakiś zrealizować projekt mechaniczny
jeśli myśleć cylinder.. po za cylindrem co jeszcze jest nie odłącznym czynnikiem. Czy wystarczy tylko zamontować cylinderek i docieranie? Wymiana Wału co innego? Po zebraniu dostatecznych informacji, mam zamiar rozebrać cały silnik i złozyć go - nie jestem jakimś dyplomowych technikiem - nigdy nie rozbierałem. Ale mam filmik instruktażowy, który będzie dla mnie " nieodłączny".

A więc co na temat tego możecie się wypowiedzieć:
cylinder 70cc - jakiejś danej firmy , solidny, w nie dużej cenie oraz komponenty do tego.


DZięki bardzo, jesli będzie coś niejasnego, napiszcie PW czy w temacie, postaram się poprawić. (troszkę mi się śpieszyło)

-- 6 wrz 2013, o 16:12 --

@up


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
Post: 07 wrz 2013, 11:38 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Cylek kup S6 streetrace, do tego na pewno będzie potrzebny mocniejszy wał, nowełożyska na wale i łożysko igiełkowe. Podem dokup jakiś wydeszek pokroju S6 Pro lub Pro Replica, lub jak masz fundusze to jakieś yasuni np. R lub c16. Kup sportowy wariator do wydechu s6 będzie ok s6 sport pro, potem możesz wymienić pasek, sprzęgło i dzwon sprzęgła.
A bym zapomniał kup wiekszy gazior tylko dellorto np. 19 mm do tego bedzie potrzebe ssanie ręczne, bo w automatycznych nie występują. A tylko potem wystarczy to wszystko posłkładać i zabrać się za regulację. Moc osiągniesz coś ok. 10-11km




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 07 wrz 2013, 14:24 
Właściwie to powiem, że nie wiem co w nim siedzi bo kupiłem używkę " nibo " przerobioną. Leciało przed rozbiórką z 90 coś koło tego. Ile na takiej 70cc może polecieć ? Może to by było jakimś punktem do "różnicy" . Z dowodów zakupu nic nie odczytam - bo nie było nic na temat zakupu związanego z cylindrem, a teraz jest to tylko kawalek śliskiego papieru (fiskalnego)(druk wyblakł). Na cylindrze jest wybite "49cc" ale też widziałem w sklepie mieloch takie jako "zmyłka".

Tak czy inaczej zbieram informacje aby kupić pierwszym hurtem. - z racji tej że poźniej wychodzi drożej = zamawiając za każdym razem + przesyłka.

Tylko, że na początku przy ruszaniu jego problemem był wielki zamuł.. po czym dostawał "natchnienia" i zapier* jak rakieta.
z początku ruszania - ledwo co reagował na gaz - musiałem się odpychać nogami.
Nie wiem czy istenije taka " regulacja" ale przy pełnym odkręceniu w dekiel nawet na mm nie podniosło koła przedniego.

-- 7 wrz 2013, o 14:21 --

Odkręcając cylinder - zdjąłem głowicę cylindra, cylinder. No i ukazał się tłok. Tłok z "zawleczek" odczepiłem wyjełem sworzeń tłoka. Z racji iż miał taki "nagar" i się zastanwiałem czy to można papierem ściernym "zeszlifować"/zedrzeć i złożyć spowrotem.
Tak czy inaczej odkryłem że kolejno na tych częściach jest "nagar" rdzy , co mnie ździwiło - z jakiej raczji jeśli wszystko to pracuje dostała się tam woda?
Więc postanowiłem, że rozbiorę cały silnik i złożę od nowa - wzorując się na tym filniku
http://www.youtube.com/watch?v=G_3HVmikyyY

Ale jak na razie zbieram "zestaw" aby wraz z narzędziami do demontażu zakupić 1 pułapem.

-- 7 wrz 2013, o 14:24 --

przed tym jak nikt nie raczył odpisać natknąłem się na ten temat, a w nim "zapytanie o setup"
Cylinder stage 6 street race
Wario stage 6 sport pro
Sprzęgło stage 6 sport pro
Tłumik stage 6 pro replica

Co o nim myślisz? gdyż w temacie jak zawsze nikt nie powiedział czy dobry czy jaki - tylko dali po 5 porozycji swoich, i oczywiście nie wiadomo co wybrać..




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 10 wrz 2013, 19:36 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
nie szlifuj papierem po tłoku ! bo go zatrzesz, ale ogólnie co do setupu to ja polecam malossi sporta ( albo polini) najwytrzymalsze cylindery w tej klasie, chyba że chcesz się bawić w racing'a tylko to są już większe koszty.

Sport
Malossi sport/polini
łożyska wału SKF c3/c4
Yasuni R/Stage6 pro ( nie replica!)
wariator speed control/multiwar
sprzęgło polecam polini for race 3g+ dzwon wingcooler
gaźnik 17,5-19mm dellorto
opcjonalnie stożek


racing
Airsal t6/ s6 racing mk II/ metrakit ( do wyboru do koloru :D)
wał top racing evo ng
łożyska SKF c4
wydech yasuni c16/20, s6 r1200,
Kit Malossi overrange
gaźnik 21-24
stożek!
sprzęgło polini 2g evo III albo hebo R+wingcooler R/T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Post: 11 wrz 2013, 14:40 
Nie wiem co to za setup mam obecny ale z 90cc leciał..
Za późno - lekko "zeszlifowałem " nagar. - ten największy bynajmniej..
Mam zarami zrealizować ten setupik. Teraz powiedzcie, chciałbym aby koszt wyszedł jak najmijeszy. Toteż jakie części można kupić używane (tak dla upartych wszystkie, ale chodzi mi raczej o to jakie rzeczy warto kupic nowe a jakie mozna od kogos odkupic? (nie warto przeplacac na nowych) )

- Cylinder Kit Stage6 Streetrace 70cc
- Wydech Yasuni R Chrom
- Wał korbowy Top Racing Evolution NG 10mm
- Wariator Stage6 Sport Pro
- Sprzęgło Stage6 Sport Pro d.107mm
- Łożyska wału i uszczelniacze Stage6 Metal
- Pasek napędowy Stage6 Pro
- Płytki membrany do zaworów Stage6, 45°, 0.35mm, carbon
- Gaźnik Dellorto 19 mm
- Dzwon sprzęgła Stage 6 Wingcooler Team
- Filtr stożkowy Polini Air Box chrom




Na górę
   
 
 
Offline
Post: 11 wrz 2013, 14:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Yasuni R z tego co wiem nie wychodził seryjnie w chromie, ale może trafisz na jakiś egzemplarz, który został dany do pochromowania

-- 11 wrz 2013, o 14:47 --

I w towim secie przydało by sie mocniesze sprzęgło. Ja bym stawiał na Polini For Race 3G, jak dla mnie bezkonkurencyjne pod względem ceny, no i klasa racing




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 10:29 
*****

Rejestracja: 30 gru 2012, 21:15
Posty: 2210
Pojazd:
Dajecie cenne rady chłopakowi widze :mrgreen: Sport to sport on w życiu nie wykręci np 10k na których będzie oddawać swoją moc to już będą martw obroty. Ja polecam ci metrakita hand made max moc na tym cylku przy pełnym osprzecie 10 konia jest to najmocniejszy sport mogę również polecić dr.evo czy top performances trophy do tego gaźnik china 21mm wydech polini for raca membrana dopplera albo hebo2 sprzegło tec dzwon tec cnc wario top racing ng oczywiście wał możesz zmienić ale sporta seria wytrzyma bo ma mocną korbę.




_________________

Wariat492 pisze:
dysze też testowe możesz kupić ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 15:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2013, 11:34
Posty: 2773
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: BMW Z3; Yamaha Aerox 09
Gaźnika chińskiego nie radzę kupować, gdyż są problemy z regulacją. Lepiej używane Dellorto




_________________

*Yamaha Aerox* 09'
-_DR Evolution 70,
-_Dellorto 19mm,
-_Zawór membranowy Tec Sport,
-_Stage6 R/T Oversize wariator kit,
-_Stage6 Pro Replica Chrom,
-_Polini for Race 3G,
-_Hebo Manston Wing,
-_Pasek Stage6 Pro,
-_SKF C4 metal.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy