Dzisiaj jest 25 lut 2025, 22:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2013, 23:50 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Witam
Chciałem wczoraj ustawić dokładnie odległość denka tłoka od głowicy. Wziąłem drut cynowy 1,5mm i przykleiłem do tłoka. Po obrocie pięciokrotnym wałem chcąc odczytać wynik zauważyłem że przy samej gładzi jest wynik 0.9mm a ok 5mm do środka tłoka wynik wynosi 0.5mm. Jak mam zinterpretować taki wynik ?? Czy mam uśrednić tą wartość ?? Czy może kierować się tą mniejsza wartością ??
Zwiększając mniejszą wartość do 0.8mm kompresja spadła z 11 do 9 bar.




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 wrz 2013, 21:11 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Skoro przykleiłeś kawałek cyny, to aby go potem wyjąc musisz ponownie ściągać głowicę.. A to jest bez sensu bo każde odkręcanie i dokręcanie nie dość że osłabia materiał to zmienia squish.. powinieneś wziąć drucik cyny, zgiąć go ok 2 cm i włożyć przez otwór na świece, przekręcić wałem wyjąć i zmierzyć. Patrzysz tą najmniejszą wartość, ponieważ w tym właśnie miejscu tłok jest najbliżej głowicy. A chyba nie chcesz żeby po nagrzaniu stuknął i rozwalił głowicę? Dodatkowo dla każdego cylindra jest inny przydział. Powiedz jak chłodzony masz cylinder, oraz jakiej pojemności.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 8:36 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Sprawdzam tą odległość dokładnie jak ty powiedziałeś tzn przez otwór od świecy. Odkręcanie głowicy i klejenie cyny do tłoka mija się z celem .
A napisałem że mierzę przez przyklejenie cyny do tłoka bo nie chciałem by ktoś mi wytknął że źle mierzę i przez to pojawiają się dziwne wyniki.
Cylinder to Hebo manston replica 70cc AC, dodam że do silnika piaggio.
Ale teraz zalecany squish dla tego cylindra to 0.7mm i nie wiem czy dać średnią z tych dwóch wyników czy opierać się na najmniejszej wartości!?




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 11:21 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2012, 15:03
Posty: 928
Lokalizacja: Polska ;)
Pojazd: Aprilia Sr R
Rozumiem. A więc jeśli jest to Manston Replica AC, odczytujemy to tak, że jest to cylinder do pojemności 70cc oraz chłodzony powietrzem a więc parametry squish'u powinny zawierać się pomiędzy wartościami 0.70mm - 0,90mm. Mierzysz ten najmniejszy wynik, a więc jak włożysz drucik do końca, tak aby dotknął tulei cylindra i przekręcisz wałem po wyjęciu mierzysz sam koniec cynowego drucika. Nie wyliczaj żadnej średniej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy