Dzisiaj jest 22 lis 2024, 14:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2013, 14:28 
*

Rejestracja: 08 wrz 2013, 14:22
Posty: 7
Pojazd: Sachs Speedforc
Witam. Mam bardzo wkurzający problem .. Po całym dniu jezdzenia gdy odstawie skuter na noc w garażu rano już nie mogę go odpalić. Muszę wykręcić świecę oraz ją wypalić. O co chodzi ?
Może być to że daję zbyt dużo oleju ?
Mieszankę robię sam do baku.
2 sprawa.
Gdy otwierał dopływ powietrza w gazniku skuter fajnie super gładko pracuje lecz gdy dam gaz na ful jedzie chwile z bardzo dobrym przyspieszeniem a po 5 sek się dławi i gaśnie.
bardzo was proszę o pomoc. Jutro muszę nim jechać do szkoły.

V-max ogl wynosił 70km/h a teraz zrobiło się 55km/h ;/
Bardzo was proszę o pomoc

Ps: Mój skuter to Sachs Speedforc z 2007roku


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 wrz 2013, 19:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2013, 19:14
Posty: 2609
Lokalizacja: Lubelskie.
Pojazd:
Jak Ci go zalewa to daj mu wiecej powietrza, poprzez odkrecenie srubki od skladu mieszanki lub iglica




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 14:05 
*

Rejestracja: 28 lip 2013, 12:57
Posty: 18
Pojazd: Sachs SX-1
Świetnie, jestem w temacie, posiadam Sachs sx-1, widzę, że do regulacji, tylko powoli i delikatnie tą śrubką operuj. Odrazu mówię, że mój moto jest z 2009 i może się różnić w przeciwieństwie do twojego. Blokady wywaliłeś? Jak tak, to czy odpiąłeś zawirowywacz spalin (taka czarna duża rurka, u mnie przechodziła obok gaźnika, podpinana do filtra. Najlepiej zaślepić śrubą, tak jak ja) i podłącz bezpośrednio podciśnienie (rozgałęzienie, gdzie ta główna rurka, na której się skupiam jest podpięta pod rozgałęźnik, z jednej strony wpięta do gaźnika, z drugiej leci na wprost tam, gdzie ma swój drugi koniec wspomniana rurka od powietrza. Odczepiasz rureczki od tegoż rozgałęźnika, i wpinasz tą jedną, która leci mniej więcej od baku paliwa) Jak coś to pisz :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Spróbuj go wyregulować tak jak to pisał kolega wyżej, ale co to tego zawirowywacza spalin to lepiej to zaspawaj a nie jakąś śrubkę tam wkładaj.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 15:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
buniek pisze:
Jak Ci go zalewa to daj mu wiecej powietrza, poprzez odkrecenie srubki od skladu mieszanki lub iglica


Nie kolego, jak mu go zalewa, to mniej mieszanki, śrubkę w prawo od mieszanki i sprawdzać regularnie świecę ( po rozgrzaniu oczywiście ), co do iglicy, jak dasz ją wyżej ( względem deńka gaźnika ) to zwiększasz dawkę, jeżeli niżej to zmniejszasz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 16:44 
*

Rejestracja: 08 wrz 2013, 14:22
Posty: 7
Pojazd: Sachs Speedforc
Ale napisałem że gdy odkręcam dopływ powietrza to ładnie chodzi i rozpędza się do 45 i koniec się dławi ... Ta duża rurka usunięta.
I mieszankę paliwa z olejem robię sam... Może być że nie odpala przez to że daje za dużo oleju do baku ?

-- 09 wrz 2013, 17:44 --

I kurdę nawet w serwisie nie wiedza o co chodzi .. Regulowali gaźnik a dokładnie tą śrubę od powietrza i jak oni to zrobili też się dławił. Cały czas mykam na zamkniętym dopływie powietrza i jakoś jedzie do 55 ale i tak się dławi :( Nie wiem co robić ;x




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 19:26 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
może dysza za duża ? albo gaźnik walnięty :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 14:41 
*

Rejestracja: 28 lip 2013, 12:57
Posty: 18
Pojazd: Sachs SX-1
Chodzi mi o ząbki, i muszę to wytłumaczyć. Jak zawieszę na najwyższym wtedy iglica opuszcza się najniżej i jest najmniejszy dopływ paliwa. Gdy zawieszę na najniższym rowku, iglica wisi wyżej (lub wystaje jej najmniej), paliwa mamy więcej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy