Dzisiaj jest 26 lis 2024, 21:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 wrz 2013, 17:10 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
witam zmieniłem cylinder na metrakit 70 sp2 alu LC jaką dysze zastosować do gaznika dellorto 19 ostatnio w innym cylku miałem 110 ale myślę że to za duza ,prosze o pomoc
setap.
- wariator hebo rolki 3gr
-sprzegło hebo czerwone sprezynki + czerwona centralka
-zapłon mvt
-wydech gianelli shot 3
-stozek metrakit


Ostatnio zmieniony 21 wrz 2013, 20:05 przez krzysiek1029, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 08 wrz 2013, 18:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Ciężko jest powiedzieć dokładnie jaką dyszę musisz wsadzić, to jest kwestia wielu prób, musisz zobaczyć na jakiej najlepiej chodzi.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 18:50 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
wkręciłem ostatnio 90 i jechac mogłem tylko na ssaniu czyli chyba za mała




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 wrz 2013, 19:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
No to próbuj na większych.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 wrz 2013, 19:57 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
jutro się pobawie

-- 12 wrz 2013, o 19:57 --

ok zmieniłem dysze na 110 jest poprawa start jest super wolne obroty idealne i do 50 ciągnie jak pocisk ale pużniej niema ciągu tak buczy jak by paliwa mu brakowało jak popuszcze manetke dodam gazu to znowu pocisk i po chwili buuuuuuuuuuuuuu czyzby 110 była by za mała ,proszę o porade :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 wrz 2013, 19:52 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
a wyregulowałeś ponowie gaźnik po zmianie dyszy ?
takie bbuuu to raczej objał zalewania na wyskoch obrotach, sprawdź na dyszy 100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 19:56 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
tak gażnik wyregulowałem jutro potestuje bo dzisiaj deszcz padał i wymontowałem zapłon mvt i wsadziłem serie może on coś zafiksował jutro sprawdzę

-- 16 wrz 2013, o 19:56 --

witam regulacja gażnika nie pomogła wymiana dyszy też wymomtowałem zapłon mvt i załozyłem serie i dalej nic moze troche lepiej ale nie tak jak powinno byc i wkońcu wykreciłem świece którą kupiłem nową ngk irydową i zmniejszyłem przerwe na 0,45 i smiga az miło żadnego mulenia ani przerywania czyzby mi zdmuchiwało iskre . na zapłonie seri było falowanie i przerywanie obrotów a na zapłonie mvt start był jak petarda a puzniej mulenie jak by mie było dobrego spalania mieszanki
:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 wrz 2013, 14:53 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
świeca mogła być już styrana i dlatego tak się działo :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 14:34 
*

Rejestracja: 24 sty 2013, 7:08
Posty: 160
Lokalizacja: Gorzów WLKP
Pojazd:
co jest nie tak jak zmniejsze przerwe na 0.35 to śmiga jak dam na 045 przerywa ,oczywiscie świece nowe brak mi pomysłów proszę o pomoc :/

-- 22 wrz 2013, o 14:34 --

f5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 15:29 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
może za duża odległość od świecy i nie dopala mieszanki, ale niech się ktoś inny wypowie jeszcze




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 20:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Możliwe, że sama cewka już upada i iskra Ci zanika po prostu. Sprawdź przewód WN, ew zmień tą cewkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy