Dzisiaj jest 31 sty 2025, 3:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 wrz 2013, 15:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Biskup Śmierci pisze:
Hahahaha,niezłe.....
Jeśli spotykałeś takie sprzęty to widać same trupy to były....
Przejeździłem na tłoku Meteor oraz na seryjnym cylku ponad 20 tyś km i żadnego luzu,komprecha 9,5 bara.
Cylek nadal sprawny,obecnie docieram 80 na poziomie Racing i również nie sprawia problemów.
Owszem,4T ma większą wytrzymałość,jednak w małych pojemnościach zawsze będzie wąchać spaliny 2T.
Zauważ też,że robiąc generalny remont silnika 2T wydasz o połowę mniej kasy,niż w przypadku 4T.......

Co do prędkości powyżej 100 km/h - dla mojego sprzętu to nie problem. Wiele razy jeździłem w trasy powyżej 150 km,utrzymując 90-100 km.h(mowa o seryjnym cylku) i jakoś tłoka nie stopiło itp.....

Przy prędkości 100 km/h silnik kręci 12 tyś obr. Ciekawe,jak długo wytrzyma jego silnik,gdyby codziennie był wkręcany do tych prędkości obrotowych?:)


Po 1. YZFka nie wyciagnie takich duzych obrotow jak napisales '' 12tys. '' podczas jazdy .
Po 2. Moze i bede wachac spaliny 2T ( 125 ) ale nie bede musial co chwile zapelniac baku po 150km jezdzie:) jestem przekonany ze tuningowana 80 na poziomie Racing pali wiecej niz seryjna 125 w 2T .
Po 3. Nie mialem do tej pory zadnej drobnej ani powaznej usterki w tym motorze jak byl seryjny i jak byl juz po tuningu .
Po 4. Mam juz dosyc sluchania ze 2T szybciej leci niz 4T bo jak bym chcial 2T to juz bym go sobie dawno kupil i ztuningowal. Wole silniki z nowoczesniejsza technologia .

Prosze juz o skonczenie tych glupich dyskusji na temat 2T a 4T .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 11 wrz 2013, 18:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
1. 12 tyś wyciąga seria,na 80 dokręca się do 16(aby potem po necie nie chodziły jakieś fałszywe informacje).
2. Jeśli ktoś nie może zrobić prawo jazdy nawet na kat.A z przyczyn zdrowotnych(tak jak ja) to pozostają mu namiastka,jaką jest 80.
3. Twój motocykl na pewno nie ma 19 lat,jak mój. Jak Twój motocykl będzie miał tyle lat to śmiało możemy porównać,który lepiej zniósł czas:)
4. 4T silnikiem nowoczesnym nie jest. Jeśli brać pod uwagę historię to na świat najpierw przyszedł 4T,pod kątem konstrukcyjnym jest też baaaaaardzo archaicznym - niecałe 40% spalanego paliwa zostaje zamienione na moc(mowa tu o silnikach z turbo,doładowaniem dynamicznym i innych pierdołach zwiększających sprawność silnika). Silnik elektryczny zamienia w 98% dostarczoną energię w moc,więc już jest o jedną generację przed spalinowymi silniczkami.

Warto też poczytać o silnikach 2T z zamkniętym obiegiem mieszanki - korba silnika jest ciągle w oleju,mieszanka zostaje sprężona poza silnikiem zanim zostanie zassana do cylindra.
Takie jednostki nie produkują toksycznych spalin,posiadają zawory bardzo podobne do tych w 4T.
Ich trwałość jest też porównywalna do 4T,spalanie bardzo zbliżone do 4T,a mocy o wiele więcej.
Jednak firmy mające swoje układy nie pozwalają na wprowadzenie takich silników(tak samo jak prototyp silnika napędzanego tylko wodą)........

Co do spalania - w zależności od ustawienia gaźnika,typu cylka itp spalanie waha się od 4,5 do 6.
Czyli na pełnym baku(w moim przypadku 12 litrów) jestem w stanie przejechać ponad 200 km. I akurat mi to nie przeszkadza.


Nowoczesna technologia - domyślam się,że masz na myśli silniki wyposażone w elektronikę,komputery itp. Powiem tak - samochody prosto z fabryki mają problemy z równą pracą na luzie(mowa o dotartych silnikach przez fabrykę). Za czasów gaźników producenci starali się jak mogli,aby tego uniknąć. Obecnie nawet tego się nie kryje.....
Korbowody są łamane,a nie wycinane(chociażby popularne w ostatnich czasach Passaty mają takie korby). Bosch podpisał umowę,w której jest wyraźnie napisane,że po 150 tyś km wtryskiwacze mają po prostu się zepsuć,Volvo oraz BMW mają "genialną" pompę hamulcową - liczy ona,ile razy naciśniesz na pedał hamulca. Po przekroczeniu wartości po prostu zapisywana jest informacja,że pompa jest niesprawna,komputer blokuje silnik i koniec jazdy.

te informacje są potwierdzone przez warsztaty,kilku ludzi z branży oraz serwis Volvo(oczywiście nie oficjalnie). Mogę jedynie się domyślać,że z motocyklami jest podobnie i mieć nadzieje,że nie jest tak tragicznie.....

Niestety,obecnie robię tylko w branży samochodowej.
Nie znam takich "ciekawostek" z branży motocyklowej,ale nie dziwi mnie,że mechanicy wokół mają motocykle starej daty........

PS - miałem okazję oglądać silnik Yamahy R1 po 60 tyś. km. Jedynie co z tym można było zrobić to zezłomować. Zjadło panewki,opiłki przeszły przez cały silnik,pierścienie na wykończeniu. Według serwisu motocykli,gdzie to oglądałem jest to norma.........

Jeśli masz wątpliwości,pytania czy zastrzeżenia możesz pisać prywatne wiadomości. Chętnie odpowiem:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 12:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2011, 14:59
Posty: 120
Pojazd:
Temat o mojej YZF:)
yamaha-yzf-r125-180cc-malossi-trofeo-t368328.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy