Dzisiaj jest 31 mar 2025, 16:14



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
Post: 15 wrz 2013, 10:59 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
Ja bym kupił z 2 aukcje całego NRG POWER, pewnie dziwicie się dlaczego, otóż dlatego że ma cały tył do sprzedania na części, powerów jest mało na części i na pewno sprzeda i odzyska kasę jeszcze i go wyniesie mniej jak za sam silnik ;)




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 wrz 2013, 11:12 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Nie stać mnie na całego nrg power xD Ale jeszcze przemyślę czy brać ten silnik z 1 aukcji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 11:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ja jestem po 2 swapach i mowie Ci z góry daj sobie spokój , chyba ,ze masz kasy od cholery :D
Wsadzisz 90cc + wario s6 i masz 90 kmh jak w banku.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 12:31 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
A cóż takiego się dzieje? Co przy takim swapie się psuje? Jak często? Nie zamierzam katować. Jeżeli odblokowana seria mi leci 50 to wątpię żeby po tuningu leciała 90. Poza tym teraz w moim silniku praktycznie wszystko jest do wymiany oprócz głowicy, wałka, rolek i paska.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 13:19 
**

Rejestracja: 29 sie 2013, 12:54
Posty: 203
Lokalizacja: sandomierz
Pojazd: na dwóch kołach
kolego seria ci leci 50 bo to mocy nie ma, włóż jak kolega ci pisze cylinder 90ccm to wtedy poczujesz moc, i dam sobie rękę uciąć że jak włożysz to co ci kolega wyżej napisał to pójdzie na lajcie 90 ja mam colibra i cyl 72 ccm chiński i o 85 licznikowe się go nie proszę i na koło wyrywa na siedząco i mam też wario to co kolega wyżej wymienił ale zrobisz jak uważasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 16:21 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
W moim chinolu bym musiał wymienić calusieńki napęd dlatego decyduje się na swap. 80km/h mi starczy przy dobrym przyśpieszeniu chiński 4t zszarpał mi już tyle nerwów że nie chcę już tego kontynuować. Niech wypowie się ktoś kto miał taki SWAP. Jak z awaryjnością?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 18:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Ja miałem , to przez pare miesięcy było ok, potem elektryka zaczeła sie olać, silnik , a wiadomo częsci drogie do piaggio to wróciłem do 4T , wsadzilem tyle samo w 4t i idzie tak samo i mniej pali




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 19:29 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Może nie będzie tak źle :D http://tablica.pl/oferta/silnik-piaggio ... 3yhPj.html Looknij na gaźnik. Takie są seryjne? Bo jakiś dziwny mi się wydaje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 19:43 
*****

Rejestracja: 24 sty 2013, 15:17
Posty: 2494
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd: E46/ Vega swap Piaggio 125
grzecho166, bardzo podobny miałem w moim piaggio 2t :) Tylko komora pływakowa moja była czarna i plastikowa ;p




_________________

Zapraszam do obejrzenia mojego swapu, kiedyś siedział chiński 4t,następnie minarelli horizontal a teraz piaggio 125cc

post2459516.html#p2459516

maciej3290 pisze:
Prawda taka ,że doniczka była pełna i do baku się spuścił i mu dysze zalepiło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 20:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
To jest gaznik od keewaya 16mm.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 23:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Szczerze? Ja bym się w swap nie bawił, na przykładzie cymka zobacz, miał 4t, porobił ładnie, śmigał pięknie, a potem więcej problemów niż pożytku miał z tego silnika.

Jego kanał do wglądu masz tutaj, proszę bardzo: http://www.youtube.com/user/Cymek1996?feature=watch

Odradzam Ci swapa, sam nad tym myślałem, ale jak zobaczyłem, jakie są problemy, to sobie to szybko z głowy wybiłem.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 15 wrz 2013, 23:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
ja popieram pana wyżej, sam miałem i po raz 2 mówie szkoda roboty i kasy.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
Post: 16 wrz 2013, 5:40 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Jeśli wszyscy to tak doradzają odradzają to chyba sobie odpuszczę. Na zimę i tak kupuję sende a jak będę chciał jeszcze polatać na skuterku to sprzedam ten chiński złom za marne pieniądze i kupię jakiegoś nrg power. Dzięki wszystkim za pomoc.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...