Biskup Śmierci pisze:
seb94, Nie zgodzę się:)
Miałem seryjną 50tkę,gaźnik 21 mm,air box Polini,wydech Yasuni HMR,i ciężko było zejść z tych 5 litrów,nie raz się jej zdarzało 6 wciągnąć:)
Silnik w dobrym stanie.
Zakładając 70 musisz sam ustalić,czy chcesz osiągi czy ekonomiczność. Można wyregulować 70tkę tak,aby paliła tyle co 50,jednak zyskasz jedynie na elastyczności....
spalanie popieram doświadczeniem
skłądałem znajomemu tzr na setupie:
Airsal Sport 70
Dellorto 19mm dysza 92
Stożek Polini Airbox
Wydech Malossi MHR Replica II
wał Top Racing Race
Zawór Membranowy Tec Racing
Króciec Top Racing 21mm
zębatki 13/47
spalanie 4,5 przy spokojniej (ciągnęła dobrze dołem) do 5,5 przy pałowaniu
osiągi to 125-131/h licznikowo po płaskim w zalezności od wiatru itp
na przyspieszenie żadne cbr 125/yzf-r 125 nie dała rady , rox na high endzie (ciut rozregulowanym) przy 50/h wymiękł przy rezonansie na 3-cim biegu
wszystko jest kwestią dobrania gardzieli i dyszy oraz mozolnej regulacji ( w tym przypadku 2 dni kombinowania z iglica i śrubką żeby zniwelowac dziurę pomiędzy 7,5-8 tys obr)