Dzisiaj jest 07 maja 2024, 7:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: tunning 70
Post: 17 wrz 2013, 22:23 
*

Rejestracja: 25 lip 2013, 16:37
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Dt
ile mogę miec w swojej dtce koni z cylindrem Airsal sport 70 i wydechem technigas e nox, gaźnik seria


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 17 wrz 2013, 22:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
koło 10-11, po zmianie wydechu na wyżej strojony oraz gaźnika na 19/21mm miałbyś jakieś 13 koni




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 18 wrz 2013, 15:11 
*

Rejestracja: 25 lip 2013, 16:37
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Dt
a jaka moglbym dac dysze?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 18 wrz 2013, 23:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
do seryjnego gaznika nie masz co wkladac olbrzyma - 120 to max

pomysl nad gaźnikiem 19/21 - daje sporo elastyczności




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 21 wrz 2013, 8:07 
*

Rejestracja: 25 lip 2013, 16:37
Posty: 60
Pojazd: Yamaha Dt
ale ile by wtedy palil




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 21 wrz 2013, 9:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
z gaźnikiem 19/21 przy dyszy 80-85 nie wsiopie więcej przy pałowaniu niż 5,5litra

oczywiście podstawa to porządna regulacja




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 23 wrz 2013, 14:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
seb94, Nie zgodzę się:)
Miałem seryjną 50tkę,gaźnik 21 mm,air box Polini,wydech Yasuni HMR,i ciężko było zejść z tych 5 litrów,nie raz się jej zdarzało 6 wciągnąć:)
Silnik w dobrym stanie.

Zakładając 70 musisz sam ustalić,czy chcesz osiągi czy ekonomiczność. Można wyregulować 70tkę tak,aby paliła tyle co 50,jednak zyskasz jedynie na elastyczności....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 23 wrz 2013, 17:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Biskup Śmierci pisze:
seb94, Nie zgodzę się:)
Miałem seryjną 50tkę,gaźnik 21 mm,air box Polini,wydech Yasuni HMR,i ciężko było zejść z tych 5 litrów,nie raz się jej zdarzało 6 wciągnąć:)
Silnik w dobrym stanie.

Zakładając 70 musisz sam ustalić,czy chcesz osiągi czy ekonomiczność. Można wyregulować 70tkę tak,aby paliła tyle co 50,jednak zyskasz jedynie na elastyczności....


spalanie popieram doświadczeniem

skłądałem znajomemu tzr na setupie:

Airsal Sport 70
Dellorto 19mm dysza 92
Stożek Polini Airbox
Wydech Malossi MHR Replica II
wał Top Racing Race
Zawór Membranowy Tec Racing
Króciec Top Racing 21mm

zębatki 13/47

spalanie 4,5 przy spokojniej (ciągnęła dobrze dołem) do 5,5 przy pałowaniu

osiągi to 125-131/h licznikowo po płaskim w zalezności od wiatru itp

na przyspieszenie żadne cbr 125/yzf-r 125 nie dała rady , rox na high endzie (ciut rozregulowanym) przy 50/h wymiękł przy rezonansie na 3-cim biegu

wszystko jest kwestią dobrania gardzieli i dyszy oraz mozolnej regulacji ( w tym przypadku 2 dni kombinowania z iglica i śrubką żeby zniwelowac dziurę pomiędzy 7,5-8 tys obr)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł: Re: tunning 70
Post: 23 wrz 2013, 17:24 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Zauważ,że Twój setup to 70tka. Ma zapas mocy od dołu,podczas gdy seryjne 50tki na dolnych obrotach nawet z seryjnym kominem nie mają mocy,aby się dokręcić na ostatnim biegu do rezo.....


W moim przypadku gdy przesiadłem się na 80tkę Polini zapas mocy na dolnych obrotach jest taki,że na każdym biegu przyspiesza tak samo......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy