Dzisiaj jest 26 gru 2024, 15:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 gru 2012, 12:20 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Witam wszystkich ;) Przed długi czas wahałem się lecz decyzja ostatecznie zapadła, w tym pozytywnym kierunku. Chciałbym zacząć swoją przygodę z wyścigami skuterów, za czym idzie ubiór. Treningi, treningi i jeszcze raz treningi. Nie da się osiągnąć czegoś bez treningów, a jako niedoświadczony kierowca, wręcz mógłbym określić zielony, nie znam się na markach, jakości produktów poszczególnych firm czy także coś warto kupować taniej czy może drożej.

Do rzeczy, potrzebuję:
1.Kombinezonu
2.Butów
3.Kasku

Słyszałem, że warto kupić sobie tzw. "żółwia" jako dodatkową ochronę kręgosłupa.

Jestem studentem więc mam bardzo skąpy budżet. Z treningami zamierzam wystartować wczesną wiosną więc warto coś już poszukać i zastanowić się, a przede wszystkim poradzić się kogoś mądrzejszego.

Jeżeli chodzi o kask to prosiłbym o coś w miarę taniego. Nie potrzebuję na sam wstęp kasku za 500zł. Wiadomo bezpieczeństwo jest najważniejsze, ale biorąc pod drogi kask, jednocześnie odpada mi kupno używanego kombinezonu czy też butów lub dodatkowych protektorów.

Jedynie co kupiłem to rękawiczki o 110zł taniej niż kosztują w sezonie. Wydałem 169 zł za rękawiczki Ixon RS Print HP.

Obrazek

Wiele osób zapewne powie, że na początek nie trzeba mieć żadnego kombinezonu wystarczą rękawice, kask i ochraniacze piłkarskie lecz niestety u mnie to się nie sprawdzi. Niestety (stety?) nie czuję żadnego lęku przed prędkością czy upadkiem przy większej prędkości ze skutera. Samo przezwyciężenie lęku jest na pewno przydatne i bardzo dużo wnosi lecz nie zmniejszy moich obrażeń podczas tegoż upadku. Biorąc na wzgląd to, że nie jeżdżę wolno i na pewno nie będę wchodził w zakrętu z małą prędkością taki zestaw jaki podałem na samym początku, jest w moim przypadku wręcz obowiązkowy.

Pozdrawiam :wink:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 19:21 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Jest ktoś w stanie mi pomóc?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 22:12 
*

Rejestracja: 04 wrz 2011, 13:30
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
kaski: w cenie 200-300zl masz bardzo porządne kaski firmy ls2.




_________________

Kingway Barracuda 2T / Chiński Minarelli Horizontal AC (Jak w Keewayach i Yaroxie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 gru 2012, 23:06 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Z kasków niskobudżetowych teraz w fajniutkich promocjach można wyrwac np. AGV K3 . Poszukaj na outlet.intermotors. Np. są AGV k3 w promocji po niecale 190 zl. gdzie normalnie po 270 idzie wyrwac. Tutaj link : http://outlet.intermotors.pl/search.php ... &counter=2 . radze ci poszukac wlasnie po takich stronach z wyprzedażami bo na allegro często są droższe częsci ubioru. Co do kombinezonu to na początek możesz pobawic się w niskobudżetówki czyli najtańszy w miare dobry kombi to koszt okolo 1k a uzywki okolo 500-600 zł. Np. Tschul albo Ozone Air Force dwu częsciowe rzecz jasna. Buty możesz poszukac cos z niższej ale dobrej półki więc rozejzyj sie za firmą METRO. bo na SIDI pewnie nie stac i na skuter nie warto;) Ewentualnie zamiast Kombinezonu możesz kupic Kurtke tekstylną + Zbroja albo jak taniej to Zółw/Buzzer ,zbrojka całkiem dobra rzecz,latam na SM w takim typie i nawet spoko jest,przed urazami/upadkiem więcej chroni niż kombi ale przy szlifie zapewnia mniejsze bezpieczeństwo niż dopasowany kombinezon. Co do kasku to jak naprawde chcesz nisko budżetowe to rozglądaj się za LS2 ew.naxa. No dupy nie urywają,sam na początku latałem w LS2 za około 200 ziko no i było niby wszystko w porządku poza średnim wykonaniem ,teraz głowe chroni HJC więc bez porównania. Podobnie jest z bezpieczeństwem Ls2 i Naxa posiadają juz jako takie certyfikaty bezpieczeństwa więc coś musza chronic ;)

Powodzenia w sezonie :)




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 4:43 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Dzięki za udzielone rady! Co do kombinezonu to postanowiłem zlecić poszukiwania dla mojego znajomego,jednego z bardziej znanych stunterów w Polsce, na forum stunterskim. Na pewno coś się znajdzie w przystępnej cenie więc zapewne stamtąd łyknę. Co do kasku to ciężko coś znaleźć gdyż mam rozmiar S.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 12:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Garet, Stary jak masz rozmiar S to idealnie, Świetne kaski mozna kupic w cenie DWA razy niższej niż Np. rozmiary bardzo popularne M czy L. Takze wejdz na tą strone co Ci wysłałem,albo na allegro i znajdziesz naprawde coś sensownego w małych pieniądzach,bo na tkaie rozmiary jest mało chętnych,a jak już są to kupuja je dla Dzieci;) Także tutaj masz możliwosc kupna czegos fajnego.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2012, 12:52 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Niedługo święta to mam nadzieję, że parę groszy wpadnie, a jako nie mam jak 80% tego forum, że dostaję od rodziców po 600 zł na gwiazdkę czy tam więcej, to będę musiał dołożyć jeszcze żeby kupić jakiś tani kask. Nie znam się totalnie na ubiorze więc nie wiem czy tak rzeczywiście jest, lecz poradziłem się kumpli co do sposobu dopasowania kasku. Twierdzili, że jeżeli wraz z obrotami głowy kask przesuwa się jakkolwiek, czy to lekko czy mocno na głowie, to znaczy, że jest źle dobrany. Musi być cały czas przyległy i nie może latać podczas obrotów.

Tak na marginesie to są plany, aby przelatać cały sezon ten na skuterze ćwicząc ciągle te wszystkie techniki wykładania się, panowania nad maszyną, poczuć na własnej skórze wywrotki, a pod koniec sezonu lub coś w granicach styczeń 2014 zakupić motor.


Ostatnio zmieniony 09 gru 2012, 12:54 przez Garet, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2012, 12:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 12:20
Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
A gdzie kupiłeś rękawice ? Oryginalne ?




_________________

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 gru 2012, 11:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2012, 15:20
Posty: 256
Lokalizacja: JAROSŁAW
Pojazd:
http://allegro.pl/kask-agv-k-3-basic-ev ... 79270.html

Bardzo fajny kask,polecam!




_________________

Obrazek


SPRZEDAM SM NA MHR TEAM 80 > http://tablica.pl/oferta/keeway-tx-sm-a ... 2vBg9.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 6:11 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Na dniach zawitają święta więc coś kaski wpadnie. Ta AGV-ka wygląda naprawdę fajnie, a jak jest z jakością? Wiadomo jaka cena taka jakość, ale tutaj bardziej chodzi o porównanie do LS2 czy tego poziomu kasków. Moim zdaniem powinien starczyć na razie starczy do treningów z wykładania się i jakiegoś delikatnego stuntu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2012, 11:33 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2012, 12:20
Posty: 17
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
AGV to firma z światowej czołówki (latają w nich w MOTOGP- a to zobowiązuje). Wiadomo, że mają też słabsze modele ale w porównaniu do LS2 to nawet chwili bym się nie zastanawiał !




_________________

Nie jeździj szybciej niż Twój anioł stróż potrafi latać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2013, 1:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 kwie 2011, 10:20
Posty: 64
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
jedna klasa ls2 i tanie agv. nie ma co porównywać kasków stosowanych na torze a tych zwykłych bo łączy je tylko wygląd i znaczek nic więcej. osobiście mam kask ls2 od 4 lat miałem szlifa przy 65 km/h + turlanie i były tylko ryski więc z praktyki muszę powiedzieć że jest dobry w stosunku do caberga który kosztował 3 razy więcej a jest beznadziejny. jeżeli bierzesz się na poważnie za treningi to weź pod uwagę że musisz mieć dobrze wentylowany kask bo inaczej będziesz się męczyć a w skrajnych temperaturach czy po ciężkim dniu można stracić panowanie nad skuterem. więc to też jest bardzo ważny czynnik. i jak ktoś napisał odzież motocyklowa musi przylegać do ciała nie może być luźna a poprawnie dobrany kask uciska policzki i nawet przy gwałtownym obrocie głowy nie może się ruszyć więc najpierw sprawdź w sklepie jakie ci pasują bo zły dobór rozmiaru kasku to mniejsze bezpieczeństwo




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2262918#2262918< jedyny na forum Zumico Aion




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 10:35 
*

Rejestracja: 22 paź 2011, 14:51
Posty: 76
Pojazd:
mam cała zbroje adrenaline ( na plecy,klatke,rece i mozna dokrecic ochraniacz na obojczyki ;) ) za 130 zł prawie nowka. Jak cos to pisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy