Dzisiaj jest 24 lis 2024, 17:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2007, 10:55 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Poniżej krótka relacja oraz wyniki wyścigów VIII rundy Pucharu PZM Wyścigów Skuterów oraz pucharowej klasy ZIPP. Czekamy na wasze komentarze! :wink:

Wyścigi pucharu PZM w Bydgoszczy - jak zawsze pogoda nie pewna - zachmurzenie z przelotnymi opadami. :wink:

Pierwszy wyścig klasy I - najmłodsi zawodnicy.
Mokra nawierzchnia, lecz wydawało się jakby miała przeschnąć w ciągu najbliższych minut. Dylematy co do wyboru opon w klasie młodzików do ostatniej chwili - większość zdecydowała młodzi jadą na suchych - przeschnie, jednak opiekunowie młodego zawodnika Szymona Kaczmarka #7 zdecydowali - deszczówki. Ten młody zawodnik, tego roczny adept wyścigów skuterów po poważnej kontuzji nogi i kilku eliminacyjnej przerwie wrócił na tor w wielkim stylu. Dobór opon to jedno, płynna jazda to drugie - od startu do mety Szymon Kaczmarek #7 prowadził, nie dając szans na kontakt innym zawodnikom. Pierwsze nie pewne okrążenie, jednak od drugiego do ostatniego - 18stego okrążenia Szymon jechał bardzo płynnie "kręcąc" równiutkie czasy w okolicach 33ech sekund - na mokrej nawierzchni to bardzo dobry czas, drugie miejsce zajął Denis Chadrysiak #19 (Mieloch Racing Team), trzecie miejsce Mikołaj Wache #1 (Mieloch Racing Team), za bratem, na pozycji 4 przyjechał Mateusz Wache #29 (Mieloch Racing Team), 5-ty był Przemysław Piastowski #11. Godna podziwu była jazda Denisa Chadrysiaka #19 - również tego roczny adept ścigania, po niepewnym starcie ruszył w pościg za Szymonem Kaczmarkiem #7 systematycznie z okrążenia na okrążenie zmniejszając dystans do lidera, co na suchych oponach i mokrym torze było nie lada sztuką. Ostatecznie jednak Denis dojechał 2gi.

Wyniki:
1. Szymon Kaczmarek (Bidon Racing Team)
2. Denis Chadrysiak (Mieloch Racing Team)
3. Mikołaj Wache (Mieloch Racing Team)
4. Mateusz Wache (Mieloch Racing Team)

ns - Przemysław Piastowski

Najlepszy czas okrążenia pierwszego biegu klasy I - uzyskał Denis Chadrysiak (Mieloch Racing Team): 31.920


Pierwszy wyścig klasy II.

Ciągle mokry tor - również dylematy co do wyboru opon - większość tym razem wybrała deszczówki - co nie było najlepszą decyzją. Pierwsze miejsce zajął Jakub Wróblewski #67 (Rapid Racing Team) startujący z pierwszego pola, jednak niewiele brakowało (0,882sek), a kolejny tego roczny debiutant, Kevin Chadrysiak #60 (Mieloch Racing Team), startujący z 5 pola (!) prawdopodobnie odebrełby Jakubowi Wróblewskiemu #67 pierwsze miejsce! Deszczówki nie dały rady, tor przeschł. 3ci dojechał Jakubowski Wojciech #33 (SBT Team) - to zawodnik który z pewnością w tym roku stał się nie lada konkurentem dla liderów klasy II. 4ty dojechał Paweł Kmieciak #42 - tuż przed młodzikiem startującym w dwóch klasach - Denisem Chadrysiakiem #19 (Mieloch Racing Team), który dojechał 5ty - młody zawodnik klasy I, zręcznie pokonał znacznie bardziej doświadczonych zawodników. 6ty dojechał "Kamikaze" bydgoskich wyścigów Artur Moder #48 (SBT Team) - który w obu biegach bez litości atakował konkurentów tam gdzie wydawałoby się to nie możliwe, co uczyniło jego jazdę jedną z najbardziej widowiskowych podczas tej eliminacji. 7my dojechał Mateusz Bińkowski #45 (Sqtery.com Racing Team). Ósmy dojechał Jakub Sudoł #31 - najpłynniej i najbardziej efektownie jeżdżący zawodnik w klasie II. Deszczowe opony w Yamasze Jakuba dosłownie "się rozpuściły" na przesychającym torze. Startujący w 2 klasach (II oraz III) Dariusz Beszterda #37 (Bidon Racing Team) dojechał na pozycji 9tej. Nawrocki Tomasz #49 (Rapid Racing Team) dojechał 10ty, a ozdoba Polskich Wyścigów Skuterów - jedyna zawodniczka płci pięknej - Małgorzata Mieloch #39 (Mieloch Racing Team) dojechała do mety na pozycji 11stej.

Wyniki:
1. Jakub Wróblewski (Rapid Racing Team)
2. Kevin Chadrysiak (Mieloch Racing Team)
3. Wojciech Jakubowski (SBT Team)
4. Paweł Kmieciak
5. Denis Chadrysiak (Mieloch Racing Team)
6. Artur Moder (SBT Team)
7. Mateusz Bińkowski (Sqtery.com Racing Team)
8. Jakub Sudoł (Rapid Racing Team)
9. Dariusz Beszterda (Bidon Racing Team)
10. Tomasz Nawrocki (Rapid Racing Team)
11. Małgorzata Mieloch (Mieloch Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia pierwszego biegu klasy II - uzyskał Kevin Chadrysiak (Mieloch Racing Team): 26.112


Pierwszy wyścig klasy III - najszybsza klasa.

Niestety z powodów zdrowotnych nie wystartował tegoroczny "nowy klasy III" Mariusz Słowiński z Sqtery.com Racing Team. Wyścig z klasą zdominował Jerzy Mieloch jr, nie dając szans konkurentom, od samego startu do mety, przez 22 okrążenia utrzymywał pozycję lidera, nie popełniając żadnego błędu. Drugą pozycję wywalczył Jerzy Mieloch sr - ten, nie młody już zawodnik po raz kolejny nie ustąpił pola takim asom jak Szymon Rajczak czy Jakub Wróblewski !!! - może wyścigowa młodzież klasy III musi się bardziej wziąć do roboty? Walka o trzecie miejsce rozegrała się pomiędzy Szymonem Rajczakiem, a Jakubem Wróblewskim - Szymon bardzo agresywnie atakował drugą pozycję Jerzego Mielocha sr'a, jednak popełnił błąd, który kosztował go utratę pozycji. Błąd zręcznie wykorzystał Jakub Wróblewski wspinając się na 3 pozycję, którą obronił przed Szymonem do lini mety. Szymon Rajczak dojechał na miejscu czwartym. 5 miejsce dowiózł Dariusz Beszterda - niektórzy myśleli, że po "konkretnej glebie" jaką Dariusz zaliczył w treningu kwalifikacyjnym nie wystartuje w wyścigach, jednak po naprawie powypadkowej ( :wink: ) stawił się w wyścigach. Po niebezpiecznym upadku Dariusza w bardzo szybkim łuku - trening kwalifikacyjny przerwano, karetka wjechała na tor, Dariusz Beszterda jednak pozbierał się sam i mimo, że poobijany wystartował w obu biegach klasy III - warto wspomnieć że wystartował także w obu biegach klasy II !

Wyniki:
1. Jerzy Mieloch jr (Hebo - Mieloch Racing Team)
2. Jerzy Mieloch sr (Polini - Mieloch Racing Team)

3. Jakub Wróblewsk (Rapid Racing Team)
4. Szymon Rajczak (Polini - Mieloch Racing Team)
5. Dariusz Beszterda (Bidon Racing Team)
ns Mariusz Słowiński (Sqtery.com Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia pierwszego biegu klasy III - uzyskał Szymon Rajczak (Mieloch Racing Team): 24.085

Pierwszy wyścig klasy ZIPP.

Ta bardzo popularna marka, ma w tym roku swój puchar - Puchar ZIPP. Mamy nadzięję że już w tym roku Zipp postanowi organizować imprezę w przyszłym sezonie - przy tak atrakcyjnych nagrodach, i tak sympatycznej rywalizacji zainteresowanych jest sporo, ale muszą się dowiedzieć znacznie wcześniej - w tym roku o Pucharze Zipp dowiedzieliśmy się dopiero koło marca/kwietnia. Eliminacja w Bydgoszczy była dość widowiskowa. I wyścig nalezał do Jakub Sudoła - swoją płynną jazdą tym seryjnym skuterem w pierwszym wyścigu wykręcił najlepszy czas 30.982 !!! Gratulacje! Jakub minął metę jako pierwszy z zabójczą jak na tą klasę przewagą prawie 7 sekund nad drugim Pawłem Kmieciakiem który wszystkie 18 okrążeń walczył o prym z Jakubowskim Wojciechem który minął metę na miejscu trzecim o 0.236 sekundy za Pawłem Kmieciakiem. Przyjemnie obserwuje się równo jadące skutery - wszystko zależy tylko od stylu jazdy. Paweł Kmieciak popisał się walką na kolana i ręce, blokując Jakubowskiego Wojciecha. Na 4tym miejscu przyjechał najmodzszy, tegoroczny adept ścigania Szymon Kaczmarek.

Wyniki:
1. Jakub Sudoł (Rapid Racing Team)
2. Paweł Kmieciak
3. Wojciech Jakubowski (SBT Team)
4. Szymon Kaczmarek (Bidon Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia pierwszego biegu klasy Zipp - uzyskał Jakub Sudoł (Rapid Racing Team): 30.982 sek[/color]


Drugi wyścig klasy I - najmłodsi zawodnicy.
Teraz już sucha nawierzchnia i całe podium dla zawodników Mieloch Racing Team.
Pierwszy do mety z miażdżącą ponad 17 sekundową przewagą dojechał Denis Chasrysiak #19! Ten młody zawodnik z wyścigu na wyścig jest coraz lepszy. Już jest i będzie coraz bardziej poważnym konkurentem dla innych zawodników - ciekawe jaką klasę wybierze w przyszłym roku? 2gie i 3cie miejsce należało do braci Wache (Mieloch Racing Team) Mateusz #1 przyjechał drugi, a Mikołaj #29 trzeci. Czwarty dojechał Przemysław Piastowski #11, a 5ty dojechał zwyciezca pierwszego, mokrego wyścigu - Szymon Kaczmarek #7.

Wyniki:
1. Denis Chadrysiak (Mieloch Racing Team)
2. Mateusz Wache (Mieloch Racing Team)
3. Mikołaj Wache (Mieloch Racing Team)

4. Przemysław Piastowski
5. Szymon Kaczmarek (Bidon Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia drugiego biegu klasy I - uzyskał Denis Chadrysiak (Mieloch Racing Team): 27.376


Drugi wyścig klasy II.

Zacięta walka o pierwsze miejsce pomiędzy Jakubem Wróblewskim #67 (Rapid Racing Team), a Wojciechem Jakubowskim #33 (SBT Team). Zwycięsko z tej walki wyszedł Wojciech Jakubowski, który jako pierwszy minął linie mety, o 0,391 sek przed liderem klasyfikacji Jakubem Wróblewskim. 3 miejsce zajął Paweł Kmieciak #42, który przez cały wyścig dzielnie odpierał ataki 4tego Jakuba Sudoła #31 (Rapid Racing Team). Piąte i szóste miejsce należały do tegorocznych debiutantów - rodziny Chadrysiak z Mieloch Racing Team. 5ty dojechał Kevin, pokonując młodszego brata - Denisa zaledwie o 0,231sek! 5te i 6ste miejsce dla tych młodych zawodników w klasie 2giej to doskonałe osiągnięcie. Za nimi przyjechał Mateusz Bińkowski #45 z Sqtery.com Racing Team na miejscu 7dmym. 8smy był Artur Moder #48 z SBT Team. O 9te miejsce przez cały wyścig walczyła Małgorzata Mieloch #39 (Mieloch Racing Team) z Tomaszem Nawrockim #49 (Rapid Racing Team). W końcu Tomasz Nawrocki minął metę 9ty tuż przed Małgorzatą. Dariusz Beszterda #37 (Bidon Racing Team) dojechał na miejscu 11stym - mniej więcej w połowie wyścigu wywrócił się i stracił cenne sekundy.

Wyniki:
1. Wojciech Jakubowski (SBT Team)
2. Jakub Wróblewski (Rapid Racing Team)
3. Paweł Kmieciak
4. Jakub Sudoł (Rapid Racing Team)
5. Kevin Chadrysiak (Mieloch Racing Team)
6. Denis Chadrysiak (Mieloch Racing Team)
7. Mateusz Bińkowski (Sqtery.com Racing Team)
8. Artur Moder (SBT Team)
9. Tomasz Nawrocki (Rapid Racing Team)
10. Małgorzata Mieloch (Mieloch Racing Team)
11. Dariusz Beszterda (Bidon Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia drugiego biegu klasy II - uzyskał Jakub Wróblewski (Rapid Racing Team): 25,686 sek


Drugi wyścig klasy III - najszybsza klasa.

Drugi wyścig także zdominował Jerzy Mieloch jr - rakietowy start z 3 pola startowego i objęcie prowadzenia od pierwszego zakrętu. Jak w pierwszym biegu od samego startu do mety, przez 22 okrążenia utrzymywał pozycję lidera, nie popełniając błędów. Drugą pozycję po starcie zajmował Szymon Rajczak, jednak wywrotka na jednym z zakrętów była za dużą stratą. Stracił jedno okrążenie. Jednak nie poddał się i odrabiał straty. Drugi był Jerzy Mieloch sr. Szymon mimo że cały czas miał stratę okrążenia, dzielnie odrabiał stracony czas - wyprzedził Kubę Wróblewskiego - przez co "dubla miał tylko od Mielochów. Jakub Wróblewski dojechał na 3cim miejscu - Szymon był 4rty. Dariusz Beszterda - po 2 upadkach (w treningach i wyścigu klasy IIgiej), poobijany ukończył wyścig jako piąty.

Wyniki:
1. Jerzy Mieloch jr (Hebo - Mieloch Racing Team)
2. Jerzy Mieloch sr (Polini - Mieloch Racing Team)

3. Jakub Wróblewski (Rapid Racing Team)
4. Szymon Rajczak (Polini - Mieloch Racing Team)
5. Dariusz Beszterda (Bidon Racing Team)
ns Mariusz Słowiński (Sqtery.com Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia pierwszego biegu klasy III - uzyskał Szymon Rajczak (Mieloch Racing Team): 24.152


Drugi wyścig klasy ZIPP.

II wyścig od początku nalezał do zwycięzcy pierwszego biegu Jakuba Sudoła - i tak miało być do końca, płynna jazda opanowanie, systematyczne zwiększanie przewaki nad walcząćymi Wojtkiem Jakubowskim i Pawłem Kmieciakiem. Jednak drobny błąd i wywrotka zmieniły bieg wyścigu. Warto tu wspomnieć, że w odróżnieniu od Piaggio Zipów SP czy innych "tuningowanych" skuterów skuter Zipp nie wybacza błędów kierowcy - to doskonała nauka jazdy. Jakub spadł na 3cią pozycję. Walka Pawła Kmieciaka i Wojciecha Jakubowskiego skończyła się 1 miejscem Pawła, drugim Wojtka. Niewiele brakowało, a po upadku i stracie 10 sekund, Jakub Sudoł nadrobiłby stratę - dojechał na 3 pozycji z stratą do Wojtka Jakubowskiego 0.170 sekundy!!! Na 4tym miejscu, jak w pierwszym biegu przyjechał najmłodzszy, tegoroczny adept ścigania Szymon Kaczmarek.

Wyniki:
1. Paweł Kmieciak
2. Wojciech Jakubowski (SBT Team)
3. Jakub Sudoł (Rapid Racing Team)
4. Szymon Kaczmarek (Bidon Racing Team)

Najlepszy czas okrążenia drugiego biegu klasy Zipp - uzyskał Jakub Sudoł (Rapid Racing Team): 29.963 sek

Mały komentarz:

Łącznie w Pucharze PZM w Bydgoszczy zgłosiło się do wyścigów zaledwie 19stu zawodników w 3 klasach, z tego wystartowało 18stu - prawie 90% zawodników jest z Wielkopolski, 8 zawodników wystawia Mieloch Racing Team. Organizatorzy w konkretnych miastach (chyba tylko poza Poznaniem, gdzie wystartowali zaproszeni przez Mieloch Motocykle zawodnicy niemieckiego Stage6 Racing Team, a także kilku chętnych z poznańskiego SBT), kolejny sezon nic nie zrobili NIC w kierunku poprawy frekwencji w tych, jakże widowiskowych wyścigach, które są szkołą i przyszłością dla polskiego ścigania. "Organizacja" opiera się na udostępnieniu toru, zrobieniu harmonogramu, załatwieniu karetki i pomiaru czasów. Informacji o imprezach 0.

Jak to widzicie w sezonie 2008 i później? Mieloch Racing Team myśli nad wycofaniem się i skupieniem się na zagranicznych wyścigach - a Mieloch Racing Team to aktualnie 9ciu zawodników na około 40 łącznie sklasyfikowanych w Polsce.


Ostatnio zmieniony 05 wrz 2007, 12:27 przez Junior, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 13:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lut 2006, 15:08
Posty: 235
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No jak Team Mieloch sie z tego wycofa to te wyscigu umrą smiercią naturalna. Tyle bedzie z wyscigow skuterow. Najbardziej denerwujace jest to ze w polsce na skuterach jezdza setki tysiecy osob a regularnie sciga sie 15.... Rozumiem ze nie wszyscy maja na to pieniadze i czas ale jest tez wielu ludzi ktorzy sobie robia skutery na ulice za kilkanascie tysiecy i potem tylko sie tym lansuja. A żeby porywalizowac z innymi to on nie ma czasu po przecież "Co ja z tego bede miał??"
Jurek mogles tez wspomniec o klasie Zipp ktora jest dobra proba zrobienia "czegos" ale tez zainteresowanie jest znikome. Jeśli nie scigal bym sie w niej ja z chlopakami z sbt to na niektorych eliminacjach byla by maks 1 osoba




_________________

WMMP Superstock 600
CBR600RR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 14:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2004, 22:16
Posty: 169
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Hehe "Kamikaze".... :mrgreen: Fajna relacja...
Szkoda , że chcecie się wycofać z wyscigów w polsce bo tak jak juz kuba napisał bez waszego teamu sport ten wyginie ! 50 % zawodniów właśnie stanowi team Mieloch...




_________________

---------------------------------------------------------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 17:06 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Mówisz, masz. Wszystko od ręki, cuda w 2 dni :wink: Relacja Zipp już dodana - czytaj powyżej.

Zobaczymy jeszcze z tym wycofaniem, chcemy poznać Wasze opinie - wszystko stoi pod znakiem zapytania. Jakby zrobili Mistrzostwa Polski to na pewno byśmy jeździli i jeszcze kilku zawodników by się znalazło. Jak będzie Puchar PZM - zobaczymy. Zobaczymy też co się da zrobić w kwestii organizacji wyścigów głównie w Zachodniej Polsce. Bez obrazy dla naszych kolegów ścigantów z Warszawy, ale zakończenie i finał w Radomiu??? To jakaś pomyłka, i to drugi rok z rzędu.

Myślę że wyścigi w częsci zachodniej mogły by sie rozwinąć, wystarczą chęci - jak to widać po grupie SBT, która obsadza poznańskie treningi. Z takiej gruby chętnych do wyścigów w zachodniej czesci Polscki z pewnością kilku by się jeszcze znalazło - Batman - Kamikaze i Wojtek to dopiero początek. Reszta grup z Polski poza Sqtery.com? Nie ma innych czy jak? :wink:

Dużo do przemyślenia, zobaczymy co się da zrobić.

Dzięki Batman, jak się podoba relacja, to chyba będe pisał. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 19:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Super, że napisałeś o teamie Sqtery.com :) Dzięki!

Super relacja masz pisać je zawsze! ;)

Co do 2008 tak jak poprzednicy. W tym momencie to Wy ( Mieloch Racing Team) utrzymuje ten sport przy zyciu, a szkoda byłoby żebyście przestali startować. Nie rezygnujcie!

Junior pisze:
kolejny sezon nic nie zrobili NIC w kierunku poprawy frekwencji w tych, jakże widowiskowych wyścigach, które są szkołą i przyszłością dla polskiego ścigania. "Organizacja" opiera się na udostępnieniu toru, zrobieniu harmonogramu, załatwieniu karetki i pomiaru czasów. Informacji o imprezach 0.


Dokładnie. Może warto pomyśleć o zawodach które nie byłyby pod patronem PZM ? Wtedy wpisowe mniejsze itd, a info o tych imprezach i tak głownie pochodzi z 2 stron.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 20:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2005, 20:14
Posty: 163
Lokalizacja: Z miasta gdzie dresiarze są najniższą jednostką społeczną
Pojazd:
Siemanko wszystkim!!!

Po pierwsze gratuluje Jurkowi napisania swietnej relacji!!! Proponuje wysłać do gazety, bo niestety bez mediów ten sport sie nie rozwinie!! W moim przypadku starty w przyszlym roku stoją pod dużym znakiem zapytania!! Niestety ten rok byl krokiem wstecz dla wyscigów w porównaniu z latami ubiegłymi!!! Spójrzcie ile osób odeszło, nie chce wszystkich wymieniac bo kogos moglbym ominąć!!! Proponuje wziąść przykład z zawodów MMP gdzie w tym roku jest rekordowa ilosc osób startujących, poniewaz jest promocja tego i kilka kartek w takich czasopismach jest zapelniona nowinkami z poznanskiego paddocku!!! A o skuterach nic!! jedynie puchar zippa, bo to sponsorowane!! Raz w roku jest w miesięczniku Motocykl dzial skutery gdzie poswiecą rubryke 5cm x 5cm na wyscigi i to wszystko!!! Trzeba zebrac pomysly jak uatrakcyjnic ten sport!! Ja nakręcam osoby z sbt, aby wystartowalo i na dzien dzisiejszy dwie osoby sa dosc mocno zainteresowane ta kwestia!! Mam również pomysł, abyś Jurek napisał na forach zagranicznych o wyscigach i zaprosic ich do nas, bo ty szprechasz po niemiecku i masz kontakty, bo juz "pare" razy tam jechałes!!

Pozdrawiam

Wojtek




_________________

Mlodinio gwiazda bułgarskiej i okolic

<<<Leader Of The Pack>>>

www.sbteam.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 20:35 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Na prawdę relacja się podoba? :cool: :mrgreen:

To konkretny komplement z Waszej strony.

Z Niemcami, Czechami jesteśmy w stałym kontakcie, mają drzwi otwarte, co imprezę rozmawiamy, są plany wpólnej eliminacji lub weekendowych wyścigów łączonych tzn np sobota Polska, niedziela Niemcy - np w Starym Kisielinie z możliwością startów Niemców w Polskich wyścigach i na odwrót - jednym słowem, kombinujemy i moze coś z tego będzie. Stage6 Racing Team - po wizycie w Poznaniu są zadowoleni i chętnie nas jeszcze odwiedzą, również berlińczycy (organizator Niemieckich eliminacji) Scootershop 53 - chce zrobić w Polsce wyścigi. Czesi czekają na naszą wizytę. Włosi z którymi pracujemy a także startujacy w Polini Cup mają za daleko i chyba im się nie chce :)

Chyba wcześniej nie dałem na forum :roll: - króciutka relacja Stage6 R/T z eliminacji w Poznaniu:
www.scooter-attack.com/index2.php?main= ... 26id%3D203

Galeria Stage6 R/T z eliminacji w Poznaniu:
www.scooter-attack.com/index2.php?main= ... 204%26s%3D

Relacje do gazety oczywiście wyślemy. Kwestia czy zamieści. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 21:56 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Relacja bardzo fajna, szkoda ze fotek jakis nie ma;)

Co do przyszłośći wyścigów, to według mnie jedynym sposobem na zwiekszenie ilosci zawodników jest zmiana regulaminu.... Bo przygotowanie skuterka do klasy 2 jest zbyt drogie....
Po co zmiana wariatora, sprzegła, zaworu itp? Wystarczył by wydech, gaznik , oponki, zawieszenie... ale to temat do osobnego działu

Co do wyscigów to dla mnie porażka, o mało co nie wystartował bym w 1 wyscigu klasy 2... i jak zwykle w bydgoszczy ta pogoda...




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 22:19 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Zmiana techniczna w stylu - bez przeróbek jest nie możliwa - teraz za pewne są małe kombinacje, a jak wariator miałbybyć seryjny to ktoby to sprawdzał i upilnował? Wyścigi na "wzajemnym zaufaniu" w Polsce skończyły się jakiś czas temu. Sam wiesz co się dzieje na Torze Poznań w wyścigach motocykli. Nie można za dużo zrobić, a wieeelu kombinuje.




_________________

Sklep internetowy z częściami i akcesoriami do skuterów / motorowerów / motocykli
WWW.SKLEP.MIELOCH.PL

Szukasz części oryginalnych Aprilia / Derbi / Gilera / MBK / Peugeot / Piaggio / Vespa?
Jeżeli tak napisz na oe@mieloch.pl !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 22:27 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No tak masz racje, ale powiedz mi jaki jest sens zabawy w wyscigi skuterów , jesli to ewidetnie widac ze ktos ma cos natertrane, a wiesz jak jest z protestem.... Szkoda ze nie ma czegos takiego jak wyrywkowe sprawdzenie jednego skuterka po kazdych zawodach....

A co do motocykli, to tam jest to jeszcze o tyle zrozumiałe ze walczysz o jakas kase ( puchary markowe).... ale tutaj w skuterkach???


Jurek bedziecie w Radomiu???




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2007, 22:45 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Z protestem jest tak, że jak w Radomiu w zeszłym roku byłem pierwszy i z ciekawości złożyłem protest na Kubę Wróblewskiego na gaźnik. To się obraził i nie gada ze mną. :wink:

Mnie tam cieszy wszystko, jak przyjade pierwszy, trzeci czy 8smy np w Niemczech, czasami nawet się cieszę jak się ładnie wywrócę :) np w Szczecinie. Ale to już chyba zboczenie. :mrgreen: Na torze jest adrenalina, nerwy układy, ale staram się tego nie przeosić do parku maszyn.

Ja tam tego nie rozumiem - jadę głównie po to żeby sprawdzić siebie czy dam radę? Czy wejdę szybciej w ten zakręt? Czy opóźnie hamowanie itp - mam możliwości i dostęp do wszsystkich w sumie najlepszych części - ale nie uważam, żeby było to mi do szczęscia potrzebne. Swojego silnika Hebo Manston Revolution Pata Negra w tym roku nie skończyłem - jade na zapasowym Polini Evo który jest z nami chyba od początku ścigania skuterami, który ma 19-20 KM - w zależności od humoru :wink: , a i jak mi się udaje zrobić Szymka albo seniora to mam radość życia:) Co dopiero w Bydgoszczy - gdzie chyba pierwszy raz w karierze prowadziłem od startu do mety. :grin: Jak jeździłem w GSach to zmieniłem zębatkę przednią na ząb mniejszą i spręzyny zawieszenia które były w kicie startowym:)

Co do Radomia to jeszcze nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2007, 9:19 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Z tego co wiem to Kuba nie miał nic Tobie za złe za ten protest na gaźnik... Ale to już sobie lepiej sami wyjasniajcie;)

Nie zrozum mnie źle, ja też sie ciesze mega mega , z tego ,że np w bydzi walczyłem cały wyścig z Gosią, i te figurki w Szczecinie, jak patrze na to teraz też były fajne;D ...
Tylko u Was w 3 klasie, ta ilość przeróbek jest już mniejsza... a u nas w 2 to można dużo ztetrać....

Ale olać to , mam nadzieje ze za rok nie odpuścicie z wyścigami w Polsce.... I czy nie można by zorganizować jakiegoś spotkania z Panem Mieciem, w celu próby zmian w skuterkach na nastepny sezon....




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2007, 19:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
tomek pisze:
I czy nie można by zorganizować jakiegoś spotkania z Panem Mieciem, w celu próby zmian w skuterkach na nastepny sezon....


To jest dobre!! Żebyśmy MY wszyscy zawodnicy spotkali się razem i uzgodnili najlepsze dla nas warunki, a potem złożyć je do PZM. W tym sporcie brakuje mediów. Sam internet to za mało :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2007, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 18:44
Posty: 343
Lokalizacja: Cicha Góra
Pojazd:
:grin: Siemka.
Jurek świetna relacja.:grin:
Największy problem wystartować w owych wyścigach to koszta.... Z mojej okolicy wiara chciała by się ścigać tylko przygotowanie sprzętu itp. to jednak jak na sqtery i Puchar PZM to jest co wydawać.
Mój start na następny sezon też stoi pod znakiem "?"
Gdyby była to ranga Mistrzostw Polski to na 100% bym został i może nawet nad 70ccm bym pomyślał. :twisted:
Cytuj:
To jest dobre!! Żebyśmy MY wszyscy zawodnicy spotkali się razem i uzgodnili najlepsze dla nas warunki, a potem złożyć je do PZM. W tym sporcie brakuje mediów. Sam internet to za mało :/


Zgadzam się jak coś to postaram się pomóc.


Cytuj:
Chyba wcześniej nie dałem na forum :roll: - króciutka relacja Stage6 R/T z eliminacji w Poznaniu:
www.scooter-attack.com/in...s%3D%26id%3D203

Galeria Stage6 R/T z eliminacji w Poznaniu:
www.scooter-attack.com/in...id%3D204%26s%3D


Na stronce mi sięnic nie wyświetla. Wie ktoś może dlaczego? Scooter-attack już pokasował?

Pzdr Binek




_________________

Zip SP Race...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 wrz 2007, 19:47 
**

Rejestracja: 14 sty 2005, 17:57
Posty: 305
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
Mogę wypowiedzieć się jedynie jako obserwator zawodów :smile:
Słusznie wszyscy zauważają, że potrzeba reklamy oraz przede wszystkim nowych twarzy lub przynajmniej KUBICÓW. Każda eliminacja praktycznie przypomina spotkanie grupy zaprzyjaźnionych qmpli, którzy mając świetne sprzęty organizują sobie zawody. Czyż nie tak to wygląda dla normalnego Kowalskiego :?:
Uważam, że problem jest złożony. Dla jednych wpisowe na zawody etc to nic, dla drugich, dla tych którzy okazjonalnie mieli by startować na "swoich" torach koszt wpisowego + wszystkich innych papierów równoważy się -/+ z miesięcznym pokryciem kosztów eksploatowanego paliwa. Taka prawda. Naturalnie rozumiem, że wynajem, kostki, lekarza należy opłacić, a gdy frekwencja jest znikoma.....no cóż, odpowiedź chyba jest oczywista. Ale zdecydowanie warto by się zastanowić nad tym :smile:
Nie miałem niestety okazji być na eliminacji w Poznaniu. Tam było najwięcej uczestników. Część z nich tylko tam startuje. Dlaczego :?: Bo ma organizatora. Czyż nie tak :?: Czy to treningi pod patronatem Mieloch Motocykle czy też Automobilklubu (:?:). A w innych regionach :?: Brak :evil:
Ponadto tam wystartowała ta nowa grupa zawodników, pewnie przyjaciół, którzy nie mieli tak profesjonalnie przygotowanych sprzętów jak stali bywalcy pucharu PZM. Ale było ich wystarczająco, aby "zabawić" się między sobą, mieli własną konkurencje.
A chciałbym zwrócić uwagę np. na eliminację w Radomiu. Przyznam, że byłbym zainteresowany wzięciem udziału. No tak, startuje (mam 70ccm), wiec w TEORII startuje w klasie trzeciej. No cóz, nie chodzi o jakiś sukces w postaci zajęcia super pozycji, ale cóż mi to da, że będę SAM JECHAł, bo taka jest prawda. Potrzeba grupy osób, którzy nadali by sens brania udziału :roll: Sądzę, że w tym przypadku Automobilklub mógłby spróbować zachęcić sqtermaniaków do najpierw "trenowania" na torze, jakiś spotkań na nim, aż wreszcie jakaś grupka (amatorska) z pewnością utworzyła by się. Podzielacie moje zdanie :?:

Spotkanie na którym wszyscy chętni mogli wyjaśnić kilka spraw uważam za bardzo dobry pomysł :idea:

Pozdrawiam. SimonWarka.

[ Dodano: Czw Wrz 06, 2007 2:10 pm ]
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jeszcze w tym tygodniu relacja wraz z zdjęciami zostanie opublikowana na łamach www.sqtery.com , dzięki współpracy z Juniorem :mrgreen: Dzieki :cool:

[ Dodano: Czw Wrz 06, 2007 2:11 pm ]
P.S. Klikajcie na zdjęcie, bo tak wygląda jakby było fatalnej jakości, a tak najgorzej chyba nie jest :razz: :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy