Dzisiaj jest 06 lis 2024, 16:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 sie 2013, 23:43 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Cześć :) Mam problem z moją RS, a dokładniej z jej porządnym wyregulowaniem. Posiadam w RS Dellorto 21 PHBG, Pseudo 90, stożek Revo S-type(ściągnięta osłona), Gasbox Malossi. Od startu do około 7 tys na każdym biegu jest wszystko ok, później nagle takie 'tyryryry' przekroczy jakąś tam liczbę obrotów i jest ok. Ma trochę muła na starcie, wcześniej na dyszy 85-88 ładnie zrywała, ale na wyższych biegach brakowało jej paliwa.. na 6 miała problem podejść do 7.5 tys a teraz(dysza 95) spokojnie dochodzi do 10/10.5 . Elektrody w świecy czarne. Aktualnie mam dawkę paliwa ustawioną na największą, powietrze wykręcone o 2.5 obrotu. Co zrobić, żeby jej nie zamulało tak na starcie? I czy to 'tyryryry' to wina za dużej ilości powietrza czy paliwa?

-- 31 sie 2013, 0:43 --

Ma ktoś jakiś pomysł :| ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 01 wrz 2013, 9:01 
*

Rejestracja: 24 cze 2013, 20:26
Posty: 111
Pojazd:
Daj iglice na tej dyszy na sam dół.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 wrz 2013, 20:13 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Mam największą dawkę paliwa. Czyli mam dać minimalną dawkę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 wrz 2013, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Czarna świeca - za dużo paliwa. Nie przepala całkowicie benzyny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 21:09 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
To wiem.. zmniejszyłem dawkę na iglicy ile się dało(na dyszy 95) i nadal to samo. Wydaje mi się, że RS'ka w ogóle nie reaguje na kręcenie śrubą od dawki powietrza. Czym to może być spowodowane?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 wrz 2013, 21:17 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Zmień świece




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 23:00 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
sprawdzę, nie sądze by to była świeca bo niedawno kupiłem nową irydową. Może to mieć duże znaczenie, że zamiast BR9EIX mam BR8EIX ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 23 wrz 2013, 23:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Gościu,zmień na BR9......
Owa cyfra oznacza ciepłotę świecy....
BR8 jest świecą zimniejszą,wiec więcej ciepła oddaje na głowicę silnika. Wówczas silnik nie mając odpowiedniej temperatury spalania nie spala poprawnie mieszankę,a świeca nie może się oczyścić z resztek po spalonej benzynie.....
Ja BR8 muszę wkręcać na lato,a BR9 na zimę,inaczej moto nie może wkręcić się na rezo....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 14:33 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Dodam od siebie że po kupnie i założeniu świecy ngk br9es silnik pochodził może 5 minut i padła świeca (cały czas jest iskra) zdarzyło mi się tak dwa razy , teraz mam założoną świece samochodową którą znalazłem w garażu i silnik chodzi jak i wkręca się jak nigdy wcześniej




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 17:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Yoshi, A wypaliłeś świece przed jazdą?

Jak nie wypaliłeś to się nie dziw,że świeca padła,skoro nie została przygotowana do pracy....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 18:26 
**

Rejestracja: 27 cze 2013, 13:09
Posty: 276
Pojazd:
Po założeniu świecy motorower stał na wolnych obrotach żeby się trochę rozgrzać bo był zimny a po kilku minutach przejechałem się kawałek ze średnimi obrotami i silnik wkręcał się do 3-4tys max i nie miał mocy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 24 wrz 2013, 20:34 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Aktualnie sytuacja się poprawiła, świeca ma kolor brązowawy, podchodzi już pod kawę z mlekiem. RS już nie przerywa, trzyma wolne takie jak powinna, ale co z tą świecą? Wymieniać tą moją BR8EIX na BR9EIX? Czy zostawić jak jest? Prosiłbym o opinie jeszcze paru osób;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2013, 7:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2013, 18:06
Posty: 91
Lokalizacja: wrocki
Pojazd:
ja jezdziłem przez jakiś czas na br8 a później na br9 i nie czułem żadnej różnicy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2013, 14:06 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
oczujecie różnicę jak dziurę w tłoku zrobi




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 paź 2013, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
To ''tyryry'' to zapewne z filtra ci strzela. Mam obecnie ten sam problem przy dyszy 92 i na żaden sposób nie idzie go wyrególować. Za dużo paliwa dostaje. W najbliższych dniach będe zmieniał dysze na 82.
pzd

-- 06 paź 2013, 23:07 --

Erees pisze:
Aktualnie sytuacja się poprawiła, świeca ma kolor brązowawy, podchodzi już pod kawę z mlekiem. RS już nie przerywa, trzyma wolne takie jak powinna, ale co z tą świecą? Wymieniać tą moją BR8EIX na BR9EIX? Czy zostawić jak jest? Prosiłbym o opinie jeszcze paru osób;)

Co było przyczyną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 20:11 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Z filtra strzela? Gdy miałem dysze 80/82 włożoną, czy tam nawet 78 to się jeździć nie dało bo na każdym biegu było 'tyryry', poza tym 6 tys na 6 biegu było nie osiągalne.

arek, nie przerywala prawie wcale, bo tylko na 6 biegu, lekko. Próbowałem coś z tym zrobić, ale teraz przerywa 4-6 bieg(około 7-9tys obrotów a później to znika i jedzie normalnie).. Dysze mam 95, powiem, że na 80/82 było o wiele gorzej, na wyższych biegach jakby jej paliwa brakowało i przerywała.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
Zakupiłem zestaw dysz od 82 do 92 i świece. będe kombinował, wydaje mi się że jak ci podchodzi 95 pod cylka 90 to mi pod cylek 80 ,dysza 88-90 powinna byc dobra.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 19:02 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
to '90' to jest około 74.5. Kumpel ma Polini Race 80 Alu to przy gaźniku 21mm ma dysze 98 i mu lata jak marzenie w dodatku stosunkowo mało pali :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 20:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
ja mam cylinder kit polini race 80cc przy gażniku 21 i dyszy 92 to mi daje za dużo paliwa:/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 20:48 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Lub za mało powietrza :) Kumpel miał ten cyl co Ty i on ma dysze 98, chodzi pięknie;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy