Dzisiaj jest 22 lis 2024, 13:51



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2013, 21:11 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
witam na internecie szukałem jak zubożyć mieszanke paliwa w router bassa i na jednej misze że trzeba wkręcić śróbke mieszanki a na innej wykręcić. Więc jak to jest w która kręcić by zrobić ubogą ?




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 wrz 2013, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Żeby zrobić uboższą mieszankę, najlepiej dać wyżej oczka na iglicy. Bo wtedy iglica jest bardziej w dyszy. Drugie co można to zmiana dyszy. I trzecie to trzeba uważać, bo musi być ustawiona tak jak trzeba śruba od regulacji składu mieszanki tak aby nie miał za mało i nie za dużo paliwa. Za mało może wiele szkód narobić w silniku. Skręcona to najmniej paliwa a wykręcając powiększamy dawkę paliwa. Musi mieć kolor kawy z mlekiem. Pozd : matys187




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 13:03 
*

Rejestracja: 19 wrz 2013, 18:20
Posty: 145
Pojazd: Romet Router Bassa50
Dzięki.




_________________

Cylinder NARAKU V2 72CCM
wariator POLINI SPEED CONTROL
tłumik fulll przelot
sprzęgło wm-motor
sprężyna centralna biła malossi
vmax 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 wrz 2013, 22:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Od tego jest forum i my. POMOC :) Pozd : matys187




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 19:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Najprościej będzie, jak obniżysz iglice, nie baw się w dyszę na 50cc, bo potem za cholerę nie wyregulujesz tego. Lepiej zostaw jak jest, tylko iglicę niżej, jak nie pomoże, to zrób pół obrotu w prawo śrubką od składu mieszanki ( paliwo powietrze ), jak będzie dławić, to wykręć ciut w lewo, ew wróć do poprzedniej pozycji, ale pamiętaj, zawsze na ciepłym silniku i wyłączonym ssaniu reguluj.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy