Dzisiaj jest 08 kwie 2025, 18:43



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2013, 14:39 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Ostatnio poszedł mi pasek więc wymieniłem go i przy okazji zmieniłem rolki na 6g (takie jak seryjne) bo tamte były starte. Złożyłem wszystko i zauważyłem że w przekładni strasznie szumi jak chodzi na wolnych to słabo słychać ale jak kręci się kołem przy zgaszonym to strasznie szumi. Przed wymianą paska i rolek leciał 65 teraz leci 50 po tej samej prostej (Mówię tu o prędkościach mierzonych GPS-em). Z tej samej górki leci tyle samo czyli 80. Na stopce centralnej wkręca się bardzo dobrze na obroty, świeca wymieniana, gaźnik wyregulowany. Taka trochę dziwna sytuacja bo coliber NIE MIAŁ ŻADNYCH blokad od nowości. Pod górkę leci ledwo 30, czasami muszę go wypychać. Jak jadę po prostej to prędkość zatrzymuje się na 50 i obroty też nie rosną i w tym momencie mam z górki to przyśpiesza do około 75 i znów jest prosta to trzyma tą prędkość i obroty cały czas do póki nie odpuszczę manetki. Muli na starcie, ledwo co się zbiera. Ma przejechane 7000. Kumpel torosem bierze mnie jak chcę i na prostej i pod górkę i z górki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 07 wrz 2013, 12:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 kwie 2011, 11:16
Posty: 1012
Pojazd: Swap P/G
Zacznijmy od tego ,ze pasek musi się dotrzeć na wariatorze i spadek osiągów na początku jest normalny. Zrób z 100 km ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 13:04 
*

Rejestracja: 27 lip 2013, 19:15
Posty: 52
Pojazd: Coliber :D
Pasek ma już przejechane ponad 300.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 wrz 2013, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2013, 20:48
Posty: 82
Pojazd: Kingway Coliber
Spróbuj wyczyścić, wydmuchać gaźnik, może się po prostu zasyfił i to on jest przyczyną tej sytuacji.




_________________

Kingway Coliber 4T:
-WM 90ccm+głowica
-Wał MCN
-Malossi Multivar
-Tec Evo Racing
-Stage6 WingCooler
-Tec 22mm Black Edition
-Korektor WM
-Malossi X-Kevlar
-stożek Vicma




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 11:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Zobacz, jak w przekładni ma się wariator, sprawdź stan dzwonu sprzęgła i szczęk sprzęgła, zobacz, czy nie masz krzywych talerzy korektora. Sprawdź kolor świecy, ale to pierw pojeździj troszkę, potem zobacz, jak będzie biała, to ma za mało benzyny, jak czarna i mokra, to za dużo, ma być tak, żeby byłą kawa z mlekiem, może regulacja zaworów pomoże? Ile Ci spala? przy okazji poczyść dyszę w gaźniku, sprawdź kranik, wyczyść filtr powietrza, tą gąbkę namocz w wodze z płynem i dobrze wypłucz, wysusz i załóż.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy