Dzisiaj jest 11 gru 2024, 8:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 wrz 2013, 19:22 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Mam następujący problem z moją SR Factory na gaziorze. Skuter z miesiąc temu mi zgasł i już nie zapalił, jedynie łapał na chwilkę i gasł od razu. Wstawiłem go do garażu i tak stał bo nie miałem czasu go robić. Dziś go wyciągnałem, wymieniłem uszczelki na cylku na nowe bo stare troszkę sfatygowane były, poskładałem i chcę odpalić i odpalił. Pochodził z 15s, spróbowałem na obroty go wkręcić i zgasł. Po tym zapalał max na 5s, lub gdy kręciłem go na rozruszniku to na rozruszniku już jakby chciał, ale po puszczeniu przycisku gasł. Komprecha jest bardzo dobra, tłok wymieniony 200km temu na Meteora. Wyjąłem też gaziora, wyczyściłem. Nic nie dało. Zlałem też stare paliwo i wlałem nowe. Świeca i fajka sprawdzone. Zostało mi jedynie zobaczyć zaworek membranowy, ale przy zmianie tłoka go wyjąłem i wszystko było ok. Przypuszczam, że to może być coś związanego z paliwem, ale nie mam pojęcia co to może być. Kranik podciśnieniowy sprawdzony bardzo ładnie paliwo podaje. Ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

-- 29 wrz 2013, o 19:22 --

Nikt nie wie co to może być?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 29 wrz 2013, 19:28 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
Po 1-wsze sprawdź czy świeca jest mokra jak nie odpala.Po 2 podlej pod świece benzynę i zobacz czy odpali.Po 3 gaźnik wyregulowany?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 20:45 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Świeca mokra, podlewanie nic nie daje, gazior jak najbardziej wyregulowany, przed tym incydentem palił od pierwszego i ładnie sobie na wolnych chodził.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 22:14 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
Iskra jest?Jak nie daje bez podlewania rady odpalić to chyba cylek albo tłok lub pierścienie :c




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 0:55 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Iskra jest, cylek bardzo ładny, tłok i pierścienie ideał po prostu. Tzn wiesz co to nie jest tak ze nie odpala całkiem tylko albo odpali na krótko albo daje oznaki życia jak się go na rozruszniku trzyma.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 6:02 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Wyreguluj go, zmniejsz ilość paliwa, jeśli świeca po wyjęciu jest mokra. Wymień świece na inną, bo może mieć jakieś przebicie, i Ewentualnie sprawdź kabel wysokiego napięcia, który idzie od cewko-modułu do świecy. Najlepiej, wykręć świece, dotknij jej metalową częścią do cylindra, i kręć rozrusznikiem, zobaczysz jaki jest stan iskry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 7:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Świece wymieniałem juz, kabel wysokiego sprawdzony i iskrę sprawdzałem naprawdę ładna jest.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 9:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
A może banalne rzeczy takie jak bezpiecznik czy masa. Pozd : matys187




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 9:54 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Też sprawdzone wlasnie i wszystko git..




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 10:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
No to zostaje gaźnik. Jeśli jest sprawny to może coś z paliwem. Piszesz, że ok to powietrze. Pozd : matys187




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 11:50 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Od kumpla z sendy na dniach gazior wyciągne i zobaczę. Co do powietrza to sprawdziłem czy gdzieś może lewe łapać ale wszystko ok.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Yhm, to poczekamy i zobaczymy. Pisz jak coś będziesz wiedział.




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 9:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Udało mi się wczoraj srke odpalić, poprawiłem mocowanie gaziora w króćcu i zmieniłem świece na NGK od VW i odpaliła na pełnym gazie, bez gazu wgl nie odpali. Po odpaleniu okropnie kopcila i kopcenie nie ustawalo, po puszczeniu całkowicie gazu gasla prawie od razu. I mimo odkrecenia manetki na full skuter nie wkreca się na maxymalne obroty tylko tak na 1/4 obrotów. Chyba bedzie to wina regulacji gaziora? I jeszcze ściągnąłem wario wczoraj i wał ma minimalne luzy...




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 paź 2013, 9:51 
*

Rejestracja: 29 gru 2012, 17:56
Posty: 194
Pojazd:
Imię: I
Wygląda na za małą dawkę paliwa.
Po odpaleniu utrzymuj jak najmniejsze obroty, a druga osoba musiałaby przytykać wlot do filtra powietrza. Jak po przytkaniu obroty będą wzrastać to będzie oznaka za małej dawki paliwa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 17:28 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Ok jam wrócę do domu zrobię tak i dam znać.

-- 2 paź 2013, o 17:28 --

No dobra srka odpaliła, były z tym duże problemy no i teraz kolejny problem jest. Odpalić odpali chodzi na wolnych obrotach ładnie, ale gdy chce ja wkręcić na wyższe to raz miała tak ze wkrecila się od razu a tak to ciągle wkreca się zdeka przerwa, spadnie z obrotów i znowu się wkreci i tak ciągle. Sprawdziłem ssanie bo był kabelek naderwany ale wszystko ok, jutro jeszcze albo dzis wieczorem sprawdzę cewkę i dokładnie masę. Macie może jeszcze jakieś pomysły?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 17:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Może dysza przytkana ?
Komor pisze:
od VW
Co masz na myśli ?




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 18:12 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Pisząc od VW mam na myśli Volkswagena :D no też o tym myślałem ale nie miałem juz czasu sprawdzić i jutro spojrzę tam.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 22:10
Posty: 264
Pojazd: Toros F16
Tak myślałem ale tam jest ta sama świeca ? Coś mi się nie wydaje.




_________________

Sprzedam : http://forum.mieloch.pl/2t-cylinder-glowica-tlok-reszta-nowe-ac-keeway-matrix-t373884.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 19:47 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Różni się tym ze jest trójelektrodowa, ale gwint ten sam.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 20:31 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Trój elektrodowe świece są do gazu! nie zakładaj tego w 2t 50, bo nie ma sensu, silnik nie będzie dobrze chodził... Iskra jest dużo słabsza... Założyłem to kiedyś u siebie bo byłem ciekawy, i odpalił, z wielkim trudem, o jeździe nie było mowy... Kup normalną świecę, i załóż ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy