Dzisiaj jest 23 kwie 2025, 13:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 15:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lip 2009, 10:04
Posty: 159
Lokalizacja: Miasto.
Pojazd:
dojechana ta swieca przeczysc szczotka, wymien swiece !




_________________

Siema !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
Czasem zdarzają się wadliwe świece które szybko podają weź tym razem kup zamiast 7 to 8. Bo świeca nawet dobrze nagaru nie dostała więc trudno określić. Z tego co widzę to ją chyba doczyściłeś. A była mokra? czarna?




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 19:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Jak kupić zamiast 7 to 8? Nie rozumiem.
A co do świecy jestem w szoku już;/
Chyba że coś źle robię.
Odkręcam świece, Wkładam do fajki. Fajka z świecą wisi w powietrzu, kopie i nie ma iskry. Gdy fajke z świecą położę na plastikową butelkę jest iskra. Gdy wkręcę i kopie nie odpala. Wcześniej był czyszczony bak także może nie ma paliwa w gaźniku nie wiem...
Co robić ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2009, 22:10
Posty: 675
Lokalizacja: Szczytno W-M
Pojazd:
Sprawdź mase.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 19:46 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tak wygląda dobrze wypalona świeca
Obrazek Jest sucha i ma odpowiedni kolor. Ostatni raz była wykręcana wczesna wiosną.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 18 paź 2009, 19:47 przez Mycen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 paź 2009, 19:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
br3w pisze:
Sprawdź mase.

Jak to sprawdzić? Masa to taki kabel który jest przypięty do ramy,silnika?
A mogę kopnąć z 30x. Sprawdzić czy świeca mokra.
I jak mokra to co a jak sucha?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 12:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
robol2010 pisze:
Jak kupić zamiast 7 to 8? Nie rozumiem.
A co do świecy jestem w szoku już;/
Chyba że coś źle robię.
Odkręcam świece, Wkładam do fajki. Fajka z świecą wisi w powietrzu, kopie i nie ma iskry. Gdy fajke z świecą położę na plastikową butelkę jest iskra. Gdy wkręcę i kopie nie odpala. Wcześniej był czyszczony bak także może nie ma paliwa w gaźniku nie wiem...
Co robić ?


Teraz pisałeś że wkręcasz NGK ... 7.. , to weź o trochę wyższej ciepłocie kup, czyli NGK....8..
To zapewni że wykluczymy możliwość przepalania się świecy w tak szybkim czasie jak podajesz.

Jak sprawdzasz iskrę to świeca nie może wisieć w powietrzu, połóż ją tak żeby dotykała masy, czyli czegoś metalowego np. silnika.

Sprawdź czy paliwo leci w ogóle, zdejmij wężyk podpięty do króćca ssącego ( ten co steruje zaworem podciśnieniowym) i drugi ten co zasila gaźnik a też wychodzi z zaworu podciśnieniowego. Jak się pomylisz to najwyżej napijesz się wachy. I weź zassij wężyk sterujący zaworem i trzymaj zassany żeby się otworzył przepływ i jak poleci waha to załóż zasilający i jeszcze raz zassij, potrzymaj zassany, żeby na pewno waha do gaźnika wleciała. Jeżeli w gaźniku prawidłowo otwiera się iglica to na pewno wleci do środka paliwo. I wtedy próbuj odpalić.
Jeżeli świeca po próbie odpalenia będzie nadal sucha to znaczy że paliwo nie przelatuje przez gaźnik. Jeżeli będzie mokra to znaczy że problem z zapłonem i się nie zapala mieszanka.
Jest jeszcze jedna możliwość jeżeli iglica cały czas jest otwarta (bo np. zacięła się od jakiegoś paprocha) paliwo leci cały czas do cylindra i wtedy na pewno nie odpalisz.

Kwestia wyczucia co jest przyczyną. Jak tego nie widzę to ciężko zdiagnozować dokładnie więc piszę ogólnie i wszystkie podaje wszystkie możliwości.

Oczywiście musisz być pewien że masz dobrą świece. Bo czasami jest tak że niby jest iskra ale jednak nie działa. Długa historia...




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk


Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 12:31 przez klaudio79, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 16:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Kupiłem NGK 8. Założyłem, kopie i kopie i nic. Sprawdzam i świeca jest sucha. Patrze na filtr paliwa który jest między bak/gaźnik, a w nim nie ma paliwa;/ Ściągnąłem z gaźnika przewód od podciśnienia ciągnę i nic;;/ Gdy ściągnę też z gaźnika przewód paliwowy i go zatkam i pociągnę podciśnienie to wtedy paliwo leci podciśnieniowym. Chyba że tak ma być. Musze to sam naprawić bo fundusze są prawie 0;/ wszystko poszło na robienie z nim w serwisie ostatnio.
Nowy wariator bo stary się zepsuł , Dorobienie kopki , regulacja gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 17:35 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Z podciśnieniowego nie ma prawa lecieć paliwo. Szczelność membrany zamykającej dopływ paliwa jest KO :/




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 17:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
To co mam zrobić? Ściągnąć bak. Ściągnąć kranik i go przedmuchać? Jest to możliwe ze to sie zepusło po czyszczeniu baku. Ale mogło już wcześniej bo już nie odpalał. Tylko wtedy mogła paść świeca. A teraz świeca 100% ok.


Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 17:49 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 17:48 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
:/ Dmuchanie nic nie da.Skoro po zatkaniu paliwa i ssaniu vacuum leci z niego paliwo tzn że ta nieszczelność powoduje brak możliwości otwarcia membrany.Chyba powiesz kranikowi pa pa :(




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 18:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Czyli mam do wymiany kranik? Mam go wykręcić i spuścić paliwo czy zdjąć cały bak, wykręcić kranik i do sklepu? Czy mogę sam kranik?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 21:41 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Mam plan.... jak paliwo nie leci przez kranik to stwóż (ja to tak nazywam) sztuczną kompresje... weś strzykawke z benzyny w niej i odkręć świece i wpierdziel całą strzykawe benzyny xD powinien załapać od kopa xD ja tak robiłem jak miałem kingwaya quriera 2t i jak miałem problem własnie z paliwem ;p i zawsze zaciągał ;p a potem juz normalnie odpalał ;) aż nie wyjezdziłem paliwa do 0 ;p




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 22:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
A ile tej benzyny dać tam? Dać samą bęzyne czy mieszankę z olejem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 13:52 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
samej benzyny mu daj ;) nie zaszkodzi mu nic ;) musi zaciągnąc ;)




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 19:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Dałem mu benzyny pod świece odpalił, i trochę do przewodu paliwowego. Nie ciągnął odrazu benzyny ale potem chyba zaczął tylko że potem zgasł . Odpalił znowu zgasł. Chyba go zalałem to wykręciłem świece, wysuszyłem , zakręciłem . Chce kopnąć i tak ciężko ze nie dałem prawie rady;/ Odkręciłem świece. Kopłem pare razy bez świecy i ok było. Zakręciłem i jakoś bardzo lekko sie kopie i nie odpala . Iskra jest. Teraz sie kopie inaczej jak kiedyś;/ jakby kompresji nie było? nie wiem co się stało;/ Proszę o pomoc.
Odpisze ktoś?


Ostatnio zmieniony 20 paź 2009, 21:27 przez robol2010, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 22:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
tyyy a moze juz cylek miałeś dojebany ;/ ?? odkręci cylek i sprawc czy jest zatarty czy nie




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 22:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2009, 10:45
Posty: 276
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Nigdy cycka nie odkręcałem. Jak to odkręcić ?;/ Czy samemu się za to nie brać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 14:13 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 0:22
Posty: 38
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
masz AC prawda ?? ;) jeżeli tak to odkręcasz 4 srubki z głowicy i sciągasz po kolei głowice a potem cylinder... tylko uwazaj musisz to delikatnie zrobic ;) tak myśleć przytym ;) zebys nie pociągnoł szybko i ptak xD.. a potem jak juz bedziesz składał to uwazaj zeby pierścienie na tłoku były we właściwej pozycji




_________________

--**MiD-RaCiNg**-- Custom Project
PIAGGIO NRG MC2

Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 546#240546




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 12:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2009, 10:21
Posty: 61
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
robol2010 pisze:
Nigdy cycka nie odkręcałem. Jak to odkręcić ?;/ Czy samemu się za to nie brać?


Nie rozbieraj silnika od razu, bo to bez sensu. Dla mnie jest to wina kopniaka.On stawia taki opór bo może jest już wyrobiony (bardzo często się to zdarza). No i z tego co czytam to stało się podczas częstego kopania.
Jak to sprawdzić? Jak odkręcisz pokrywę wariatora i popróbujesz popatrzysz to na bank wyczujesz że coś jest źle jeżeli będzie coś nieprawidłowo działało. Często tam się tulejki wyrabiają i źle się zazębia no i ciężko wtedy działa, nie odbija itd. Poza tym skoro chodził bez problemu to znaczy że się teraz nie popsuł od kopania.

Poza tym jeżeli nie rozbierałeś cylindra to prawdopodobnie nie złożysz tego prawidłowo.
Poza tym jest możliwość sprawdzenia sprężania beż ściągania głowicy. Jeszcze pewnie nie widziałeś nigdy zatartego tłoka, więc jest to bezsensu dłubać.

Jak ściągniesz osłonę z wariatora i będziesz kręcił ręką wał i będzie się kręcił płynnie bez wyczuwalnego sprężania/oporu no to faktycznie pierwszy objaw zapieczenia/zatarcia pierścieni ale jak będzie wyczuwalny wyraźny opór przy podejściu tłoka pod głowicę (oczywiście na wkręconej świecy to sprawdzaj) to czyli jakieś sprężanie masz. Wielkości jego nie zbadasz bez czujnika sprężania.

Więc sprawdź najpierw opór/sprężanie , przy okazji kopkę, no i popraw ten kranik. Powinien się otwierać i paliwo lecieć jak zassiesz i będziesz trzymał zassany przewód powiedzmy sterujący. A z drugiego wężyka zasilającego gaźnik, powinno lecieć paliwo i tylko z niego.




_________________

Fabrykę zawsze można poprawić. Zapraszam do "Skuter Serwis" - GDAŃSK.
www.sites.google.com/site/skuterserwisgdansk




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy