Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2013, 13:49 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
witam , mam problem z swapem bo najpierw wyl slabo jechal ciezko palil itp ale okazalo sie ze nie ma 1 pierscienia , kupilem nowy tlok z pierscieniami przyspieszenie od razu lepsze i zrywnosc itp ale dalej ciezko pali , nie wiem czy membrany maja cos do tego , z tego co mi wiadomo powinny przylegac do zaworu ale u mnie mają spory przeswit dodaje foto :
http://zapodaj.net/df05ed40db1ab.jpg.html

http://zapodaj.net/73247827a6cf8.jpg.html

http://zapodaj.net/fc070fdbedb88.jpg.html

aha i to prawda ze mozna je na odwrot przykrecic i bedzie git?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 28 wrz 2013, 14:56 
***

Rejestracja: 01 maja 2013, 10:31
Posty: 1146
Pojazd:
Weź je odwróc i zobacz jak będzie.Jak nie to przygnieć je kciukiem do zaworu.W ostateczności kup nowe membramy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 2:57 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Tłok dobrze spasowany do cylka? i dobrze go złożyłeś?




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 11:01 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
tak dobrze spasowany , zlozylem dobrze . chodzi normlanie podczas jazdy tylko ciezko pali. dodam ze na cieplym pali od strzala. dzisiaj na zimnym nie lapal to wzielem zatkalem filtr powietrza (mam stozek) i zaczal lapac ale nie palil , koplem z kopki i odpalil. bez zatkania nie odpali. a te blaszki to jak wyciagne po czasie to znowu nie przylegaja i tak ciagle :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 11:25 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Jeśli odwrócisz płytki to nie wiele da. Testowałem to.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 14:49 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
wiem musze kupic nowe . http://allegro.pl/piaggio-gilera-zawor- ... 90503.html moze byc to ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 17:01 
**

Rejestracja: 31 mar 2012, 7:25
Posty: 210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd: Piaggio Typhoon
Lepiej kup taki jak oryginalny czyli z taką gumą (jakby uszczelką). Jeśli chodzi o ten co tu pokazałeś za 35 zł to kiedyś taki kupiłem to nie zbyt dobry był, niedokładne wykonanie. nie wiele lepszy od starego był.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 17:56 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
ale nie mam kasy , dobra zaryzykuje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 29 wrz 2013, 22:43 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Napisz jak się sprawuje zawór jak przyjdzie ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 9:36 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
nic to nie da, zawór do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 30 wrz 2013, 13:38 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Przecież zamowil zawor...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 16:09 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
ok , napewno dam znać ;) dzięki chłopaki !

-- 02 paź 2013, 17:09 --

dobra doszedl zawor faktycznie nie ta jakos co italia dobra zalozylem go ale nie chcial zapalic potem ogarnelem ze nie ma uszczelki pod krocem , docielem z tektury ale wpadlem na pomysl zeby blaszki do starego wlozyc i wlozylem skrecilem i odpalil normalnie :D i gasilem i palilem , pali od kopa:D:D nie jechalem bo nie mam kolanka bo w spawaniu :D poczekam z godzinke i pojde zobacze czy odpali:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 16:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2012, 20:09
Posty: 144
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
NO i jak odpalił ?




_________________

http://img.userbars.pl/146/29015.jpg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 17:40 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
odpalil ale po 4 kopnieciu albo 5. tylko ze mialem odczepiony filter plus gaznik nie wyregulowany tzn wkrecony na maksa i moze dlatego ;)

-- 02 paź 2013, 17:52 --

I bez wydechu:D

-- 02 paź 2013, 18:40 --

no i co.. poszlem i nie odpalil ! kur.. zaraz mnie szlak trafi zmienilem blaszki do tego co przyszedl i dalej nie chcial pokopalem z 40 razy i odpalil . potem gasilem i palilem i odpalal ale to jak cieply to wiadomo. a i jest tez tak ze kopne zalapie na 3s i gasnie tzn teraz tak bylo po tym odpaleniu jak juz chodzil i zgasilem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 20:25 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Sprawdź taki motyw:

Weź jakiś łatwo palny spray, desodorant w ostateczności może być, (najlepiej moto start) I psiknij nim w filtr powietrza, i zakręć, jak odpali, to znaczy, że za mało paliwa masz, lub za dużo powietrza... Lub za dużo oleju, i nie może załapać, bo olej wali na świecę... Jak nie odpali, to ja bym sprawdził iskrę (świeca, moduł)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 21:18 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Taka podpowiedź co do tego spreja żeby w gazior psiknac to weź Plaka po prostu. Masz ciągle problem z brakiem paliwa wg mnie. Nie masz skąd wsiąść innego gaziorka żeby założyć i sprawdzić czy to nie wna tego? I nie pal bez wydechu bo pierścienie uszkodzisz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 21:55 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Czemu ma pierścienie uszkodzić? Po prostu będzie mu trochę mieszanki uciekało otwartym kanałem wylotowym... Pierścieni nie uszkodzi się w ten sposób... Bo jak wiadomo w 2t ważny jest tłumik, który działa na zasadzie powracającej fali, która ma "uniemożliwiać" uciekanie świeżej mieszanki z cylindra. W rzeczywistości tak kolorowo w wielu przypadkach nie jest, ale cóż poradzić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 paź 2013, 22:06 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Uwierz mi może uszkodzić pierścienie :)




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 6:09 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
Nie mam od kogo :/ mam tylko od 4t a to wiadomo nie podejdzie chyba , chociaż gdzies czytalem ze to to samo w sensie taka sama zasada dzialania ale nie wiem.. w ten filter to zwykly dezydorant moze byc ? na gąbke psikac ? jeszcze dzisiaj wezme wyczyszcze gaziora . ale najlepsze jest to ze jak go odpalilem 1 raz w sobote ktoras tam to palil jak marzenie.. jak 1 raz odpalil to potem tylko cyk u juz. w niedziele rano poszedlem do niego na SLABYM aku przekrecil z 2 sec i palil no jak nowy a potem na drugi dzien cos sie zjeba.. ale stalo sie to chyba po tym jak linke chinska wlozylem przerobioną. ale zawor tez winił bo juz sie nie cofa paliwo do filtra

-- 03 paź 2013, 7:09 --

patrykk147 pisze:
Sprawdź taki motyw:

Weź jakiś łatwo palny spray, desodorant w ostateczności może być, (najlepiej moto start) I psiknij nim w filtr powietrza, i zakręć, jak odpali, to znaczy, że za mało paliwa masz, lub za dużo powietrza... Lub za dużo oleju, i nie może załapać, bo olej wali na świecę... Jak nie odpali, to ja bym sprawdził iskrę (świeca, moduł)



świeca nowa NGK , moduł też w sensie cewko moduł. MCN. a moze cos jest ze zamiast fajki mam kostke elektryczną?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 03 paź 2013, 6:10 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Co do psikania to zdejmujesz filtr i otwierasz do połowy przepustnice i psikasz.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy