Dzisiaj jest 06 lut 2025, 19:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 paź 2013, 16:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
Witam.
Jak w temacie posiada Aprilie rs 80 1998r.
Motorek jest po remoncie;
-nowy cylinder kit polini race 80cc
-łożyska wału i uszczelniacze polini c4 teflonowe
-wał korbowy top racing evolution
Gażnik Dell'orto 21mm.
Filter stożkowy polini
Problem jest w tym że motorek strzela z filtra i jak się rusza strasznie słabo jedzie do chwili aż go nie wyrwie, wtedy już ma bardzo mocne przzyszpieszenie (daje manetke na sam dół a on tak jedzie jak by chciał a nie mógł i po chwili łapie te obroty, wtedy go sprasznie wyrywa prawie co na koło wchodzi). Sprawa wygląda tak że przez to już i dwa klinki zjechało. czy to może byc zła dysza lub zły zaplon czy coś innego? Prosze o pomoc!.

-- 01 paź 2013, 20:29 --

Pomóżcie!!

-- 03 paź 2013, 17:44 --

Pomoże ktoś?!

-- 03 paź 2013, 17:45 --

?????????????


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 03 paź 2013, 19:55 
*

Rejestracja: 28 sie 2013, 14:45
Posty: 57
Pojazd: rieju mrx
Chyba troche za mały gaźnik do takiego Cylindra !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 0:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
Gażnik jest dobry, bez sensu dawać większy gażnik, co racja będzie ładniej chodzić , bedzie mocniejszy i wogle ale tez spali ponad 7l.
A taki gażnik większy i do tego jeszcze Króciec ssący tani nie jest.
pzd.


Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 18:13 przez arek05123, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 8:04 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wyglada na to że go rpzylewa póki nie osiągnie rezo

jak wygląda świeca? jaką masz dysze wsadzona?

stożek z osłonką jest? iglica na którym rowku?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 04 paź 2013, 18:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
seb94 pisze:
wyglada na to że go rpzylewa póki nie osiągnie rezo

jak wygląda świeca? jaką masz dysze wsadzona?

stożek z osłonką jest? iglica na którym rowku?


Dysze mam 92,
Stożek taki http://shop.mieloch.pl/filtr-powietrza- ... 0242.bhtml
Świeca jest wewnątrz czarna a na zewnątrz zielona.
Iglica jest na drugim rowku od góry.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2013, 13:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
Spróbuj wrzucić dyszę 82 bez ruszania iglicy i śrubki. Wtedy zobaczysz czy będzie lepiej czy gorzej, w którą stronę sie kierować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 paź 2013, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
okey dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 20:51 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 13:19
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Strzelanie to może być przez złą uszczelkę pod głowicą... Nie łyka ci płynu chłodniczego ? Czy problem z zamułą po odkręceniu manetki znika przy rozgrzanym silniku ? Jeśli znika to pewnie świeca...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 07 paź 2013, 21:05 
*

Rejestracja: 10 sie 2013, 1:08
Posty: 44
Pojazd: Aprilia RS 50
Mr.Ruta pisze:
Strzelanie to może być przez złą uszczelkę pod głowicą... Nie łyka ci płynu chłodniczego ? Czy problem z zamułą po odkręceniu manetki znika przy rozgrzanym silniku ? Jeśli znika to pewnie świeca...


Mówisz, że wymiana świecy pomoże ? I czy wartość cieplna świecy 8 a 9 ma duże znaczenie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 14:56 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 13:19
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Możliwe że pomoże, ale nie zmieniaj od razu. Wykręć świecę po jeździe sprawdź kolor osadu, czy nie zbiera nagaru... A wartość cieplna ma znaczenie. Jest to zdolność świecy do nagrzewania się. Świece o wysokiej wartości ciepłoty stosuje się w silnikach mocno wyżyłowanych (jednym słowem tam gdzie silnik mocno się nagrzewa). Jeśli ciepłota będzie za duża to świeca może nie osiągnąć wartości minimalnej i nie będzie się sama oczyszczała (nagar na elektrodzie) oraz mogą być problemy z iskrą. A w drugą stronę gdy ciepłota jest za mała to świeca może osiągnąć temp. samozapłonu i nie odpuszczać obrotów ;p

-- 8 paź 2013, o 14:56 --

Ps: Sprawdź czy może nie łyka ci gdzieś lewego powietrza




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 15:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
jak odkręce manetke do końca to ma muła przy 4-7tys obrotach i strzela z filtra i dopiero po chwili go tak wyrywa i normalnie przyszpiesza, muła przy 4-7tys obrotów ma tylko na 1 i 2 biegu na reszcie go nie muli,
uszczelki na głowicy są nowe,
lewego powietrza mi raczej nie łapie
świeca jest cała czarna gdzie powinna byc kawa z mlekiem




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 18:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
nadal ma za dużo - iglica środek i śrubką , jak nie to jeszcze ciut mniejszą dyszę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 18:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
właśnie zakupiłem ostatnio dysze i świece i będe regulował jutro:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 paź 2013, 21:51 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 13:19
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Popieram seb94.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
Problem nadal istnieje, zmieniłem świece na br9 (bo było br8) i dawałem mniejsze dysze i na każdej ten sam problem.
regulowałem iglice i różniło się tylko tym ze raz dusilo przy 3tys a czasami przy 4-7tys obr

-- 09 paź 2013, 18:40 --

http://www.youtube.com/watch?v=e6G5aFAyPYM

tu macie filmik z pracy silnika i jak jedzie to przy 5tys obrotach strzela z filtra i nie chce dalej jechac.
Pomużcie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 20:31 
*

Rejestracja: 08 sie 2012, 13:19
Posty: 44
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A sprawdzałeś zamocowanie tłumika ? Dźwięk był taki jakby uciekały spaliny....




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 21:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
mam małą dziurke na dyfuzorze ,
czy to może być winna wydechu że go tak muli ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 22:03 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
bez filtra tez tak jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 23:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 wrz 2013, 21:10
Posty: 62
Pojazd: aprilia rs 50/80
bez filtra juz tak bardzo nie strzela ale i tak go muli




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2013, 10:10 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
świeca jest czarna i sucha czy raczej czarna i mokra?

nie wciąga ci płynu chłodniczego czasem?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy