Dzisiaj jest 03 gru 2024, 21:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 paź 2013, 16:33 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
siemka w moim 2t kupilem sam tlok bo myslalem ze cos pomoze ale nic nie dalo chodzi w cylindrze i wgl nie ma kompresji mozna krecic wentylatorem a praktycznie nie czuc sprezania to samo jak sie palca wlozy w glowice gdzie swieca nawet nie wciaga O.o . I teraz z racji tej ze mam tlok RMS 40mm to chce kupic cylek china 50 i bedzie to dobrze chodzic ? wiem ze tloki chinskie to plastelina dlatego dam rms . A cylek ten http://allegro.pl/nowy-cylinder-tlok-50 ... 10281.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 09 paź 2013, 16:46 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
Będzie chodzić... Ale słuchaj włóż pierścień w cylinder i ustaw tak jak powinien być, i zobacz jaki ma luz. Jak taki na żyletkę to jest okej. jak większy to coś jest źle. Jak będzie okej, to złóż dobrze cylinder odpal i zobacz wtedy, może musi się wszystko ułożyć.

A chiński cylinder jest okej. Sam mam u siebie, i wszystko jest okej :) na serii jedzie mi ponad 75-80 km/h :D

I dodam, że u mnie też mam małą kompresję, ale chodzi. I musi być lekki opór, ponieważ tak czy siak pierścienie trą o gładź cylindra, i siły tarcia dają opór... nie możliwe żeby aż tak lekko chodziło... Może pierścieni nie włożyłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 17:48 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
hehe zalozylem. na kolegi cylku tez to jest. ale cylek ma przy kanale takie przytarcia. a kolegi az tak nie ma . no ale ja go nie moglem odpalic . wgl nie odpala kompresji nie ma praktycznie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 17:56 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
A jak włożyłeś pierścień i ustawiłeś tak jak ma być w cylindrze <bez tłoka!> to jaką ma przerwę?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 17:57 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
a i nie mam uszczelki pod glowica bo nie bylo .

-- 09 paź 2013, 18:57 --

nie wkladalem go:/

-- 09 paź 2013, 18:57 --

dobra zaraz ide sprawdze :D:D napisze ci zaraz kolego :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 18:07 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
uszczelka pod głowicą musi być, przecież ciśnienie będzie uciekało, dla tego możesz kompresji nie mieć :P sprawdź te pierścienie, jak jest okej, to kup tą uszczelkę, składaj i ma działać :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 18:21 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
ale na necie pisalo gdzies ze nie ma seryjnie w typhoonie ale nw zaraz dodam ci zdj tego pierscienia

-- 09 paź 2013, 19:21 --

http://zapodaj.net/9bd027ae51f05.jpg.html zdj szczeliny xd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 paź 2013, 18:40 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
Hmm... tak na oko mało ostre zdjęcie, ale wydaje się być okej. Odpalić powinien. Nie patrz na to co piszą, kup uszczelkę i wtedy próbuj... na 100% bez uszczelki nie będzie dobrze chodził... ewentualnie teraz na próbę możesz silikonem temperaturowym walnąć na chwilę. Ale jak przyjdzie uszczelka to zmień, bo tą wydmucha... Pod głowicą musi być metalowa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2013, 19:21 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
Okej jutro przykleje :D i zamowie uszczelke na dniach bo nie bd kupowal narazie cylka zobaczymy ;P

-- 10 paź 2013, 20:14 --

Dorobilem uszczelke i zdecydowanie lepsza kompresja na reke czuc :D ale i tak nie zapalil tzn raz i zgasl . łapie tylko na calym gazie;/ chyba kupie ten cylek

-- 10 paź 2013, 20:21 --

Dorobilem uszczelke i zdecydowanie lepsza kompresja na reke czuc :D ale i tak nie zapalil tzn raz i zgasl . łapie tylko na calym gazie;/ chyba kupie ten cylek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2013, 20:17 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
Ja u siebie mam na nowym cylku < chiński 3.5 bara, 50ccm > i chodzi ładnie ;) dzisiaj 80 leciałem z miasta ;) czuć też że mało ma kompresji, ale ładnie jeździ... Od nowości taką ma kompresję, nie wiem czego to jest wina :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2013, 20:19 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
No ale mi nie pali wcale :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 paź 2013, 20:42 
*

Rejestracja: 11 wrz 2013, 15:48
Posty: 86
Pojazd: Matiz
podlej troszkę benzyny do cylindra, i wtedy spróbuj, albo psiknij dezodorantu do filtra powietrza, jak załapie to dobrze, powinien chodzić :D jak nie to sprawdź iskrę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2013, 5:57 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
kolego psikalem i dyzedorant w gaznik i palliwa podlewalem nic nie lapie. tłok ma duze luzy , szczelinomierz 0.10mm weszedl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2013, 21:06 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
0,1 To jeszcze nie takie ogromne, w starszych sprzętach na gorszych się jeździło :D Cóż, powinien chociaż odpalić. Sprawdź czy jest iskra, włóż inną świecę... musi zapalić jeśli dostanie mieszankę...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 11 paź 2013, 21:11 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
nicc , nie odpala nakopalem sie i nic lapie tylko na calym gazie a tak to nic . Zamowilem ten cylek. a dzisiaj obczailem ze cylek lekko odstaje od karteteru na dole nie wiem czemu . ale dorobilem gruba uszczelke i i tak to samo nie palil.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 11:32 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
jak na otwartej przepustnicy łapie, to zdejmij filtr powietrza, i spróbuj na samym gaźniku go odpalić, wtedy manewruj manetką, i ewentualnie troszkę przysłaniaj wlot powietrza... A i jeszcze 1, sprawdzaj czy świecy nie zalało, bo wtedy nie zapali... Jak zalało, to ją wypal nad palnikiem, np. kuchennym..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 12:43 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
odpalam go ciągle bez filtra. nic to nie daje. nakopalem sie i nic raz odpalil i zaraz zgasl i nie pali , on nie ma kompresji...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 12 paź 2013, 13:17 
*

Rejestracja: 08 paź 2013, 17:25
Posty: 72
Pojazd: piaggio
Ale mówiłeś, że wzrosła jak założyłeś uszczelki ;>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 17:48 
*

Rejestracja: 25 sie 2013, 12:52
Posty: 46
Pojazd: Magnus Capro
no tak ale nie aż tak jaka ma być :D tylko troszke sie poprawiła . china 50 4T miał większą zdecydowanie

-- 16 paź 2013, 18:48 --

Dobra zalozylem chinski cylek , i odpalalem od wiertarki odpalil , ale dziwnie chodzi w sensie to chyba przez brak filtra bo na calym gazie ma normalne obroty a po pewnym czasie trzymania wchodzi na normalne wysokie , jak zatkam wlot powietrza lekko to chodzi . tak samo na wolnych trzeba lekko zatkac wlot bo zgasnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy