Dzisiaj jest 30 sty 2025, 20:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2013, 22:55 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 22:24
Posty: 2
Pojazd: Kymco Agility 4t
Siema
Jestem właścicielem Kymco Agility 4t.
Wymieniłem w nim cylinder na Airsal 80, wariator Stage6, centralka(z zestawu wariatora), sprezynki(czerw. Top Racing), odblokowany moduł, rolki - w tej chwili są to polini 6,3g, jednak wzrost mocy jest bardzo mały. prędkość max oscyluje w granicach 75-77 czasem dojdzie do 80 (seryjnie 75-76), przyspieszenie może jest troszke lepsze ale nie zadawala mnie w 100 %. W tej chwili w skuterze zamontowana jest dysza 82 (była 91 ale silnik bardzo sie dławił) rolkami też sie bawiłem od 5,5 do 7 jednak z żadnych nie byłem dostatecznie zadowolony. Słyszałem że w 4t przewiercenie tłumika daje 10km/h wiecej czy to prawda? Czy jak założe rolki 7,5-8g mógłby dojść do tych 80km/h ? Czy jest sens instalowac filtr stożkowy? Kiedy postawie go na nóżkę centralną wkręca się na bardzo wysokie obroty jednak na drodze nie ma na to siły, może to wina paska ?
Z góry dziękuje za porady.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 15 paź 2013, 6:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:51
Posty: 516
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd: Longjia L-Evo
Czego się spodziewałeś bez zmiany gaźnika na większy? Masz głowicę z powiększonymi zaworami? Jak nie to kup. Przydałby się także wydech przelotowy. Zmień też sprezyne centralną na seryjna, na niej 139qmb najlepiej chodzi.




_________________

Obrazek

Kliknij na obrazek, aby przejść do tematu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 11:06 
*

Rejestracja: 14 paź 2013, 22:24
Posty: 2
Pojazd: Kymco Agility 4t
gaznik byl wymirniany niestety pod moja nieobecnosc na 17.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 paź 2013, 22:22 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:28
Posty: 755
Lokalizacja: Łowicz
Pojazd:
Z gówna bata nie ukręcisz i tyle




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=654504#654504 Ruszył po awari! FILMIK>20<

http://www.youtube.com/watch?v=vc5lu-9F ... e=youtu.be

Kymco Super 9 Racing!! The fastest on Poland^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 28 paź 2013, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 wrz 2013, 13:30
Posty: 295
Lokalizacja: Białystok
Pojazd: Kymco Agility RS Naked
Viper15, Taka prawda. 4T tego nie ogarniesz ; ). Sam mam agilitke i na china 65 lepiej mi latał niż na naraku v2 72ccm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 sty 2014, 11:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2011, 18:56
Posty: 224
Pojazd:
Zastanawiam się jakim cudem ten skuter pracuje z tym cylindrem na seryjnym filtrze, u mnie nawet nie chciał dobrze gadać przy tym cylindrze, musiałem założyć air boxa z drobnymi modyfikacjami.

ps. co do tego tłumika, to nic nie rób, z przelotowym tłumikiem typu leo na pewno by się tak nie grzał i miał lepszy dźwięk ale na 10km/h w bonusie nie licz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy