Dzisiaj jest 16 lis 2024, 22:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 paź 2013, 9:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
Witam, mój problem polega na tym że rok temu miałem dokładnie ten sam silnik 4t, i jego predkosc na tym cylindrze wynosiła 80km/h przyspieszenie też niezłe, później silnik sprzedałem bo zrobiłem swapa na p/g, teraz znów kupiłem 4t, dokładnie ten sam cylinder, moduł i tam napęd, i jedzie jak zablokowana seria? możliwe że moduł jest blokowany? zakosiłem go z Kingway Koyota. podobnie jak wariator dodam że jeśli odpale skuter, i dodam gazu od razu to robi buu, musze dodawać bardzo powoli, rozpedzic skuter pchajac go i dopiero potem gaz na fulla mogę dać, przyspieszenie jest marne, vmax 55 z górki, pod górke ledwo 40, ma ktoś jakieś pomysły żeby jechał tak jak rok temu?.




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 14 paź 2013, 9:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
A jaką masz dyszę w gaźniku? Sprawdzałeś świecę? Jak ze spalaniem ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 14:59 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
spalanie normalne, gaźnik niewiadomego pochodzenia, ale czy dysza może powodowac taką utratę mocy? świecę wymienię na dniach :)

-- 15 paź 2013, o 14:59 --

świeca nowa, dalej tak muli, jeśli przekręce manetkę na 3/4 to jest jakby full gaz a jak dam na całą to go zalewa




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 15:54 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Zalewa go bo za mała dysza

Zmień dyszę i reguluj gaźnik




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 18:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
okej, odezwę się :D




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 paź 2013, 21:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Killer85 Chyba coś pomyliłeś, bo jak może zalewać na zbyt małej dyszy, toć jak pisze, że mu zmula po otwarciu całej przepustnicy, to wtedy może mieć jej za mało w stosunku paliwo-powietrze, dlatego zmula, jak miałem stożek zawalony było to samo, poczyściłem i śmiga, aż miło.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 7:38 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Mój błąd,pomyliło mi się

Ale coś musi być nie tak z mieszanką paliwowo-powietrzna lub gaźnik zasyfiony,ew.filtr powietrza jak piszesz




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 16:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
jak srubka jest wkrecona na maxa z mieszanki, to wcale nie jedzie, mam ją prawie na maxa odkreconą i jest tak jak opisuje wyzej




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 paź 2013, 20:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2013, 22:01
Posty: 2413
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd: Piaggio Zip 2
Daj mu większą dyszę, wkręć mieszankę na maksa i wykręć o 1 obrót, sprawdź świece i daj znać, a iglica jak?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 15:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2012, 14:49
Posty: 351
Lokalizacja: Świerklany/Rybnik
Pojazd:
to w 4t jest iglica? :O :D ok dam wieksza dysze :) może ktoś dać jakiś instruktaż do wymiany dyszy w 4t? bo jak narazie to tylko dellorto sie bawiłem :D




_________________

hooligan-piaggio-gilera-77cc-black-white-fluoorange-project-t373273.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 17 paź 2013, 16:02 
***

Rejestracja: 18 gru 2012, 20:54
Posty: 714
Pojazd: Lingben LB50QT-35 50 4T
Jest tak samo jak z dellorto




_________________

Chinol 4t,Lingben LB50QT-35 50 4T
Airsal Sport 80cc (d.50mm),Gazior BT 18mm,Wariator Top Racing SV1,Przeciwtalerz NARAKU V.2 CNC,pasek GATES POWERLINK,sprzęgło seria,dzwon Motoforce Racing+tłumik przelotowy

Piaggio Typhoon 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy