Dzisiaj jest 06 mar 2025, 11:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 paź 2009, 19:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Witam.
Jestem właścicielem Peugeota Vivacity z 2001 roku.
Wymieniany był w nim wydech na standardowy.
Skuter był sprowadzany z Holandi i podejrzewam że nie miał łatwej przeszłości.
(Wypadlony tłumik,Rozwalony tył itp).
W mechanike jeszcze nie patrzyłem.
Problem jest taki że okropnie dymi,tzn:
Na wydechu są aż zacieki od oleju.
Leje mu olej od przekładni automatycznych w samochodach.
Czy to może być przez ten olej?




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 paź 2009, 20:25 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
moj jak jest zimny albo postoi odpalony to tez tak ma az z wydechu kapie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 9:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:53
Posty: 446
Lokalizacja: Białystok/Duisburg
Pojazd:
Zawsze ma sie lekkie slady po oleju na wydechu (mam w chromie wiec mocno widac)




_________________

Speedfight 2 by XXxChrisxBrownxXX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 10:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2009, 7:12
Posty: 137
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Spróbuj zalać go olejem do 2T np castrol 2T racing i zobacz jak będzie :mrgreen:




_________________

Peugeot Vivacity
Tecnigas Next R Chrom
Moja vivka --> http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=35026


http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Peu ... city/78244




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 10:35 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 paź 2008, 10:28
Posty: 411
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Pojazd: Aprilia sr r
Wydech ma zawsze jakieś minimalne zacieki ,ale jeżeli są za duże to jest tego przyczyną zła regulacja gaźnika.




_________________

Setup:
-cylinder tnt 50cc
-łożyska skf stage6
-wariator malossi mhr
-wydech leo vince zx
-zawór membranowy hebo
-dysza 72
-rolki 7,2g
-sprężynki sprzęgła polini zielone




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 paź 2009, 21:25 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
nie ragulacja gaznika tylko jesli bardzo kopci a dobrze ci jezdzi to musisz wyreguloac na lince pompe oleju musisz popuscic linke i powinno byc ok lecz pamietaj by nie przesadzic bo zatrzesz i bedzie du*a




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 15:07 
*

Rejestracja: 02 paź 2009, 13:15
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
hubertus2 pisze:
Spróbuj zalać go olejem do 2T np castrol 2T racing i zobacz jak będzie :mrgreen:

olej nie ma nic do rzeczy. to normalne w dwusuwie zawsze toche wypluje oleju




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 15:49 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Ale dosłownie jak przykładam husteczke do wydechu kiedy pracuje cała jest w oleju.
Leje benzynę która nazywa się:
Albo Eurosport 95 albo Eurosuper 95 na Orlenie :D




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 21 paź 2009, 15:49 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 18:08 
*

Rejestracja: 02 paź 2009, 13:15
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Skoro twierdzisz ze az tak mocno to pewnie masz źle wyregulowany gaźnik. Sprobuj go przeregolowac i zobacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 18:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Jakiś poradnik :P?
Wiecie ja jestem ,,laikiem" ale bardzo chce się uczyć takich rzeczy.
W lato jak jechałem z kolegą to aż waliło benzyną a jechało się za nami jak za czołgiem...




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.


Ostatnio zmieniony 21 paź 2009, 18:30 przez Karolek_OTT, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 21:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
jakin lejeszo olej??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 paź 2009, 21:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2008, 20:53
Posty: 446
Lokalizacja: Białystok/Duisburg
Pojazd:
Davidoff pisze:
przeregolowac.

To ty go Regolujesz ? Bo ja Reguluje :PP

mokras---
0bojetnie jaki olej by to był ! nie powinien za dużo Pluć

Wydaje mi sie ze przydała by sie regulacja gaznika '!!'

PS:lejesz dodatkowo troche oleju do wachyy??




_________________

Speedfight 2 by XXxChrisxBrownxXX


Ostatnio zmieniony 21 paź 2009, 21:25 przez chrisbrown, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 14:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 paź 2009, 17:36
Posty: 549
Lokalizacja: Morąg
Pojazd:
Nie leje




_________________

Speedfight 2 S6 Racing Modular 70cc -->Aerox Midrace 70cc, SR Midrace 70cc--> Derbi GPR 2008.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 14:56 
*

Rejestracja: 02 paź 2009, 13:15
Posty: 81
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
chrisbrown pisze:
To ty go Regolujesz ? Bo ja Reguluje :PP

A nie pomyślałeś ze może mi chodzić o litere 'ó'. Musisz czepiać się takich głupot?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 17:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Spróbuj odłączyć dozownik na jakiś czas i lać olej do benzyny. Nie sądzę żeby to miało coś naprawdę wspólnego no ale sprawdzić nie zaszkodzi.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 paź 2009, 18:29 
**

Rejestracja: 05 sie 2009, 16:08
Posty: 203
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
co wy gadacie ??? jaka regulacja ganika ?? w gazniku nie da sie wyregulowac ilosci oleju ktory dodaje sie do bezyny wiec to nie gaznik. zrob tak jak napisalem wyreguluj ilosc oleju na pompie olejowej ktora znajduje sie od strony magneta tam dochodzi linka i mozna ja wyregulowac albo przy silniku albo przy takim pudeleczku pod podlaga ktore zwiazane jest z linka. znajdujesz linke ktora prowadzi do pompy oleju i ja troche luzujesz

PS. nie za duzo bo mozesz zatrzec silnik 1 obrot powinien wystarczyc




_________________

ADI




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy