Dzisiaj jest 29 lis 2024, 4:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 paź 2013, 11:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 12:30
Posty: 322
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Honda Bali
Witam,mam taki problem moja kochanka sie zatarła ;c postanowiłem zrobić remont silnika ale mam mocno ograniczony budżet zastanawiałem sie nad wstawieniem 70 tylko że przy pełnej serii (oprócz napędu) czy była by konieczna zmiana dyszy,wydechu ? czy przy seryjnym gaźniku i wydechu 70 wlg ma sens ? proszę o rady dzięki pozdrawiam :)




_________________



ZaPrAsZaM SeRdEcZnIe


moja-hondka-d-zapraszam-t361460.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 26 paź 2013, 13:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Nie ma sensu :P Gaźnik większy przy 70cc jest obowiązkowy. A co do wydechu to też by trzeba było zmienić żeby to jakoś jeździło :)




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 15:21 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
dlaczego gaźnik ma dobry bo 17,5 więc przy 70 da sobie rade bez problemu jedyne co to większą dysze do niego włożyć a jeśli ci chodzi o tłumik to jeśli chcesz ją do stuntu to wydechu nie musisz zmienić bo seria lepiej sobie radzi na niskich obrotach a jeśli ci zależy na prędkości to jakiś zx lub yasuni r no i by się przydało chodziarz by pod 70 włożyć nowe łożyska bo na pewno masz na seri zrobione co najmniej 10tyś. km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 17:29 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 12:30
Posty: 322
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Honda Bali
co do przebiegu to jest ponad 40 tysi xD co sądzicie o cylindrach w kwotach do 150 zł zrobi sie na tym jeden sezon ? czy to kompletny szajs ?




_________________



ZaPrAsZaM SeRdEcZnIe


moja-hondka-d-zapraszam-t361460.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 paź 2013, 17:40 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
zależy jakiej firmy ale to pewnie są jakieś chińskie cylki więc tłoki na pewno do wyrzucenia bo często puchną




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 10:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 mar 2012, 22:05
Posty: 570
Lokalizacja: Wolsztyn
Pojazd: Yamaha Aerox
Matrix_tbp pisze:
dlaczego gaźnik ma dobry bo 17,5 więc przy 70 da sobie rade bez problemu



Kolega Polo13l napisał, czy może być 70cc na seryjnym gaźniku. Nie wiedziałem, że seryjne gaźniki w silnikach Hondy mają średnicę 17,5mm :lol:




_________________

Jedyny na forum silnik parowy budowany od podstaw !
|
|
V

http://forum.mieloch.pl/silnik-parowy-budowany-od-podstaw-t328844.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 17:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 kwie 2011, 12:30
Posty: 322
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd: Honda Bali
Panowie wiec mam plan zakupić taki cylinder żeby sie chwile potoczyć osiągi mało ważne ale zrobi sie chociaż tysiąc kilometrów ? w przyszłym sezonie planuje zmianę silnika na 100cm wiec nie chce w tego inwestować za bardzo ;)

link do cylindra moge dać na to max 150 zł chyba że macie inną propozycje jak coś prosze o link
http://allegro.pl/cylinder-tlok-50ccm-h ... 99723.html




_________________



ZaPrAsZaM SeRdEcZnIe


moja-hondka-d-zapraszam-t361460.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 paź 2013, 17:56 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
nie kupuj tamtego szajsu bo nawet sezonu na nim nie przejeździsz tu masz lepszą alternatywę dla ciebie http://shop.mieloch.pl/cylinder-kit-mot ... 0161.bhtml




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 16:01 
**

Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:40
Posty: 264
Pojazd: HONDA x8r-s
Ja bym ci radził zrobić szlif cylindra, nowy tłok i pierścienie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lis 2013, 17:23 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
szlif nowy tłok i pierścienie cena tyle jak za nowy zestaw cylindra bo dobry szlif to koszt ok. 80-100zł dobry a nie wiertarką jak to się widzi na youtubie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 14 gru 2013, 18:34 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
a nie nażekajcie tak na te chińskie tłoki... ja kupiłem do mojej bali meteora i po 800km nie mam już pierścieni i honda znów w remoncie....a co do tematu to najlepiej kup orginalny cylinder 50 tłok i najdłużej się pocieszysz... Zrób ją raz a dobrze a na pewno się odwczięczy...;)




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 15 gru 2013, 20:10 
*

Rejestracja: 04 lip 2012, 20:40
Posty: 145
Pojazd:
ja mam meteora tłok i bardzo dobrze się spisywał przejechałem na nim ponad 4 tyś. km bez wymiany pierścieni po czym wymieniłem cały zestaw cylindra na 70 a 50 leży w garażu i czeka żeby ją założyć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2013, 0:25 
**

Rejestracja: 26 maja 2013, 10:50
Posty: 295
Pojazd:
aha no może mój to jakiś pechowy




_________________

Kocham to Obrazek !!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 16 gru 2013, 13:00 
******

Rejestracja: 21 lip 2012, 15:21
Posty: 3190
Lokalizacja: Dęblin
Pojazd:

Ostrzeżenia: 1
Chinole to zależy na jaki się trafi, możesz trafić tak ze będziesz śmigać i śmigać, a może być tak ze założysz i po 50km padnie. W chinolu wszystko zależy od dotarcia, są one bardzo wrażliwe na dotarcie, jeden błąd i juz dupa może być. Ale jeśli byś go docierał 1000km to posmiga conieco. Możesz też kupić chinola i dokupić do niego tłok np Vertexa lub Asso. Co do montażu 70 przy serii to nie jest to opłacalne ponieważ nie osiągniesz jego pełnej mocy na seryjnym wydechu.




_________________

Aprilia SR Factory - była
Aprilia Habana Custom - jest
Yamaha WR 125 X - była
VW Scirocco 76' Mk1 Cabrio - jest
Toyota Celica V GTi 16v - była
Honda Civic VI HB - była
Mitsubishi Eclipse 2G RS - był
Honda Civic VI HB - jest
Honda Prelude V VTi - jest




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy