Dzisiaj jest 25 lis 2024, 3:18



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 420 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2013, 21:31 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Michał019,
Dokładnie
Tak z ciekawości mierzyłem średnice multivara i MHR'a i są takie same - 99.5mm




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 lis 2013, 22:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2013, 19:55
Posty: 193
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
:o Wszystko masz,w takim razie składaj i FIRST RUN :D
Chcę zobaczyć jak to chodzi z tym wydechem.




_________________

Piaggio Nrg Power DD
Zapraszam
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?f=16&t=358780


https://www.facebook.com/pages/Black-Or ... e=bookmark




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 lis 2013, 22:23 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Wiertara,
Z tym first runem muszę zaczekać bo mam dużo innej roboty :D a czasu mało
Może będę przekładał silnik w sobotę a może później zobaczymy jak to wszystko wyjdzie




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 lis 2013, 15:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
Super na pewno będę śledził. A w sprawie tego adaptera do ac to z czego go zrobiłeś. Jak nie chcesz pisac o tym w temacie to napisz mi na pw jak to zrobic. Z góry dzięki. A poza tym jestes kozak z evo latać po polskich drogach :shock: :D ehe




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lis 2013, 21:29 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
Ty połamiesz tą ramę od chinola :D przekręcisz manetkę silnik pojedzie ty zostaniesz z resztą skuta :P nie myślałeś o wzmocnieniu ramy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 17:12 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
kamilsuder23,
Myślałem nad tym ale myślę że przynajmniej od razu nie będę jej wzmacniał. :wink:

-- 19 lis 2013, o 17:12 --

Dobra zainteresowania nie ma, co mnie nawet nie dziwi :twisted:
Ale nie zrażam się tym :lol:
Mam małego upa :D
Jest nim dobrze znany filtr Stage6 Double Layer oczywiście w wersji dużej :)
Zakupiłem również Naraku twist control, kiedyś miałem samoróbkę ale po przejażdżce wypadły wszystkie kulki i "rozwinęła" się sprężyna uszkadzając sprzęgło więc postawiłem na coś markowego
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !


Ostatnio zmieniony 02 mar 2014, 22:35 przez dawid54, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 18:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 cze 2013, 14:51
Posty: 109
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd: Zipp Quantum GT5 2007 r.
No super. Tak szczerze tylko pozazdrościć.




_________________

Zipp Quantum GT5 2007r.

V/max - ? km-h

Laser x-pro
Multivar 5g
Cylinder 70 (china power)
Wpadnij do mnie!!! http://forum.mieloch.pl/zipp-quantum-gt5-by-piotr5215-t371424.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 18:17 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Byłem przed chwilą w garażu i montowałem stożek. Nie myślałem że on jest aż tak duży :shock:
Trzeba będzie podnieść tył o ok 5cm. Nie wiem czy to będzie przeszkadzać ale ta gąbka opiera się o amortyzator, myślę że się nie przetrze. :lol:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 18:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Jak byś dał radę to zrób coś w stylu pługu do chłodnicy. Poprawi to bardzo chłodzenie :)
Czekam na dalsze prace :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 18:41 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Maciek1997,
Spokojnie pomyślałem o tym. Jest zrobione coś w stylu chwytaka dla chłodnicy nr 2. Na razie prowizorka która pomoże mi określić jak duży zrobić wlot by silnik się nie przegrzewał. Po testach będzie zrobione coś ładniejszego. :cool:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 18:48 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Masz taki sam problem ze stożkiem co ja xD
O amorek zaczepia xD




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 20:57 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Maciek1997,
No niestety, myślę jak to zniwelować ale nie mam pomysłu :cry:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 21:04 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Może lekki adapter dać żeby w bok poszedł.
Ale ja się nie przejmuje xD Wątpie żeby się przetarł.




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 21:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2013, 22:10
Posty: 164
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd: KOYOT
zajebisty projekcik.. aż się łezka w oku kręci że są jeszcze tacy ludzie co mają "koyoty,żbiki,motozety" i je łądnie prowadzą :)

wpadnij do mnie :)




_________________

Wpadnij do kingway-koyot-custom-projekt-full-drag-t374892.html Full Drag :)

KoyotCustomGarage
Kompleksowe customy i przeróbki oraz tuning skuterów i motorowerów oraz remonty zabytkowych motocykli
kontakt 723537976 facebok.com/wajda.b




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 lis 2013, 22:46 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Maciek1997,
Zobaczymy :D
Na razie muszę pomyśleć jakie długie przełożenia dać, i nie wiem czy bez prasy da się te zębatki ze sobą połączyć, jak nie będzie potrzebna prasa to wykorzystam metodę ciepło-zimno przy ich montażu.

MiStiK,
Dzięki :D




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 8:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Dawid pamiętaj o luzie ujemnym.
Jak chcesz wbić zębatki to trzeba ciepło zimno i na prasie najlepiej :)




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 20 lis 2013, 23:02 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
Maciek1997,
Jakiej długości pakujesz przełożenia do swojej maszyny ??
Ja mam orginiał z nrg: 13/46 13/48 czyli 13,06
Myślę by zrobić długość prełożeń coś ok 10 obrotów
Co o tym sądzisz ?




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 14:59 
***

Rejestracja: 21 sie 2013, 21:45
Posty: 557
Pojazd: Piaggio nrg POWER
załóż i zobacz jak będzie chodził na tych przełożeniach, bo też nie ma co kupować strasznie długich bo gdzie ty się tak tym rozpędzisz ? :D ważne żeby miał przyjebania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 15:26 
**

Rejestracja: 19 lip 2011, 20:19
Posty: 475
Lokalizacja: Turek
Pojazd: Moto Zeta Rally 70 Polini EVO
kamilsuder23,
Mam 12:1 w silniku AC na hebo manstonie i czuć że są za krótkie :(
Muszę dać coś dłuższego :wink:




_________________

MotoZeta Rally SWAP P/G LC 70cc Polini Evolution III !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 21 lis 2013, 15:42 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2010, 16:53
Posty: 2808
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Imię: Maciej
Ja chyba założę najdłuższe :) Malossi 14/39 bodajże pierwotne a wtórnie nie pamiętam.

10 obrotów będzie git.

Szkoda że nie robią takich przełożeń jakie ma Honda AF43 xD
Pokrywa łożyskowana w serii. A przełożenia w kij długie wychodziło mi około 16 obrotów przy kołąch 16 xD




_________________

Obecnie biedny student nie mający na nic czasu xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 420 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 21  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy